امام جمعه اهواز: دشمن از طریق مذاکره به دنبال تضعیف ایران است


آخوندموسوی جزایری به بهانه سفر به انگلیس از امام جمعه اهواز  کنار گذاشته شد تاآخوندی جایگزین وی شود که بیشتر مطیع خامنه ای رمال وتابع اهداف پاسداران مقابل دولت و مخالف برجام ومذاکره باشد.
امام جمعه اهواز: دشمن از طریق مذاکره به دنبال تضعیف ایران است
دزفول-ایرنا- نماینده ولی فقیه در خوزستان و امام جمعه اهواز با اشاره به شرایط منطقه و اعمال فشار علیه ایران گفت: دشمن از طریق مذاکره به دنبال تضعیف ایران است.
حجت الاسلام سید عبدالنبی موسوی فرد شامگاه شنبه در حاشیه آئینی که به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد جامع شهر امام دزفول برگزار شد به خبرنگار ایرنا افزود: مردم همیشه در صحنه حضور دارند و دشمن تلاش دارد این مولفه قدرت را از ما بگیرد.
وی با بیان اینکه ملت ایران در راستای دفاع از کشور مطیع فرمان رهبری هستند، گفت: دشمن در موضوع انرژی هسته‌ای مساله موشک ها را مطرح کرده است.‌
آب کشاورزی با وجود بارندگی ها محدود است
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به سیل فروردین امسال در این استان گفت: کشاورزان در کشت تابستانه عدالت را رعایت کنند و ملاحظه مناطق پائین دست را داشته باشند.
وی بر ضرورت رعایت عدالت در کشت تابستانه تاکید کرد و افزود: اولویت نخست رسیدگی به مردم مناطق سیل زده است.
حجت الاسلام موسوی فرد اظهار داشت: دولت باید در حد توان خسارت‌های وارده بر اثر سیل را جبران و مزارع را برای کشت آماده کند.
وی افزود: منازلی که از بین رفته اند باید بازسازی و ترمیم شوند تا وضعیت زندگی در این مناطق به حالت عادی بازگردد.
اشتغال از دغدغه های اصلی مردم خوزستان است
نماینده ولی فقیه در خوزستان یکی از انتظارات اصلی مردم این استان را فراهم کردن زمینه اشتغال جوانان عنوان و اظهار کرد: مردم خوزستان همیشه از مرزهای اسلامی محافظت کرده اند و برای از بین بردن اسرائیل خواب راحت ندارند.
وی باگرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم خوزستان گفت: مردم این استان شهدای زیادی برای دفاع از حرم تقدیم کرده اند که نشان دهنده ولایتمداری آنها است.
حجت الاسلام موسوی فرد در خصوص درخواست اهالی شهر صفی آباد در خصوص برپایی نماز جمعه در این شهر گفت: این موضوع بررسی و در جلسات مربوطه مطرح خواهد شد.