بی‌بندوباری و بدحجابی در جامعه مهار شود

بی‌بندوباری و بدحجابی در جامعه مهار شود7 تیر -98
این طلبه تازه امام جمعه چون بی تجربه است نمی داند عامل بی بند باری وهرج ومرج وبی قانونی ونامنی ... رژیم ولایت فقیه و عواملش همچون  تریبون  نمازجمعه هاست.
امام جمعه بهشهر گفت: بحث بی‌بندوباری و بدحجابی در جامعه باید مهار شود و بدانیم که دختران معصوم اکنون غافل و تحت تاثیر فضای مجازی هستند و باید با زبان رأفت و مهربانی به راه درست هدایت شوند.
بی‌بندوباری و بدحجابی در جامعه مهار شود
به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، حجت‌الاسلام سیدعربعلی جباری در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان بهشهر اظهار کرد: اجرای امر به معروف و نهی از منکر از مسائل و موارد مهم در نظام است که باید به درستی اجرایی شود.
وی افزود: یاد و نام شهدای هفتم تیرماه سال 60 و حضور و ورود و تشییع 150 شهید به وطن و همه شهدای راه حریت، استقلال و آزادی و آزادگی را گرامی داشته و درود فرستاده و امیدواریم که با سالار و سرور شهدا امام حسین(ع) محشور شوند.
خطیب جمعه بهشهر با گرامیداشت شهادت امام جعفر صادق(ع) بیان داشت: مکر دشمنان برای این است که شیعیان و یاران مکتب امام صادق(ع) را شکار کنند.
جباری گفت: مذهب شیعه ما از امام جعفر صادق(ع) است و باید در ادامه مسیر این امام بزرگوار ثابت قدم باشیم چرا که هر چه داریم از این امام بزرگوار است.
وی اظهار کرد: این روزها شنیدیم که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و کشورهای مزدور منطقه در کشور اسلامی بحرین که سرانش خائنان وابسته هستند؛ اجلاس برگزار کردند و اگر چه در نطفه خفه شده و خفه خواهد شد؛ اما این افراد در فکر برهم زدن معادله قرن و به رسمیت شناختن اسرائیل بودند.
امام جمعه بهشهر یادآور شد: نماینده مزدور اسرائیل در سازمان ملل سخنرانی کرد و حرف مهم او این بود که بایستی فلسطینی‌ها تسلیم ما شوند و تا این امر انجام نشود؛ ما ساکت نمی‌نشینیم و در کنار آن وزیر امور خارجه بحرین هم می‌گوید که ما خواهان ارتباط با اسرائیل هستیم و رسما" آشتی کنیم چرا که اسرائیل کشور ماندنی است.
جباری اضافه کرد: در حالی که امام راحل و رهبری فرمودند که " اسرائیل کشور جعلی است و اگر مردم یک سطل آب بر روی او بریزند؛ از بین خواهد رفت و تا 25 سال آینده از نظر رهبری از بین خواهد رفت."
وی افزود: اگر امروز سخن از تفرقه، تکه پاره کردن کشورهای اسلامی است و بحرین را می‌کوبند و امارات را تقویت می‌کنند و در بحرین جیب کشورهای مزدور را پر می‌کنند و اگر آمریکا از برجام خارج می‌شود و اروپایی‌ها در برابر آمریکایی‌ها اراده ندارند و اگر آمریکا ما و رهبر ما را تحریم می‌کند؛ همه در این جمله امام صادق(ع) است که " روزی بر شما خواهد آمد که استکبار جهانی این دام را می‌گستراند تا اسلام را از پا در بیاورد و نظام جمهوری اسلامی را از پای درآورد.
خطیب جمعه بهشهر گفت: باید هوشیار و بیدار باشیم و علیه دشمن عمل کنیم تا قدرتمند در منطقه باشیم.
وی با اشاره به مناسبت‌های هفته گفت: فضای کشور ما در این ایام معطر به عطر شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم شد و 150 شهید در این کشور و استان‌های مختلف و یک شهید در شرق مازندران مهمان شد و حضور با موفقیت مردم با عطر شهدا پیچید و آمریکا باید بداند که مردم وابسته به شهدا و ارزش‌ها، انقلاب و رهبری هستند.
جباری بیان کرد: شهید با خود پیمان، تعهد و پیغام آورده است؛ اگر آن روز پرچم حق  را بر دست گرفتند؛ ایثار کردند و اجازه ندادند دشمن در جنگ نظامی بر ایران ما چیره شود؛ امروز پرچم حق را به دستان جوانان انقلابی می‌سپارند تا در جنگ اقتصادی اجازه ندهند دشمن به مقصود خود برسند.
امام جمعه بهشهر افزود: ما فریاد می زنیم همانطور که شهدا پرچم حق را در جنگ نظامی در دست داشتند؛ اکنون پرچم حق در جنگ اقتصادی بر دستان جوانان ماست و دشمنان را به زانو در می‌آوریم و پوزه آمریکا را به خاک می‌مالیم.
وی بیان کرد: امروز هفتم تیرماه مصادف با شهادت شهید بهشتی و یارانش به دست مزدوران آمریکایی بود و دشمن ضربات مختلفی را در طول سال‌ها وارد کرد و قصد داشتند تا با این ترورها اطراف امام خالی شود و اطراف دین، مکتب و اسلام خالی و اسلام و انقلاب شکست بخورد و ایران در اختیار آنان قرار بگیرد.
جباری گفت: ملت ما بعد از جریان این ترور و انفجار حزب جمهوری، آنچنان در میدان حاضر شد و درخشیدند که هر کجای ایران شعار " مرگ بر منافق" سر داده شد.
امام جمعه بهشهر اظهار کرد: دشمن تلاش داشت تا با حادثه هفت تیر ضربه کارآمدی به نظام بزند؛ اما بعد از این ترور و انفجار، انقلاب ما بیش از پیش بیمه شد.
وی با اشاره به پیام حکیمانه رهبری در جمع قضات خاطر نشان کرد: رهبری روز گذشته در بین قضات کشور فرمودند: " ما هم مظلوم هستیم؛ اما مظلوم ضعیف نیستیم و قوی و قدرتمند هستیم اما به کور و مردم ما ظلم می‌شود و مردم از انقلاب عقب‌نشینی نمی‌کنند."
خطیب جمعه بهشهر یادآور شد: از مجموعه همکاران در قوه قضاییه و دادگستری و دادستان و رئیس دادگستری بهشهر به عنوان مردان انقلابی و پرکار تقدیر داریم و باید بدانیم که تحول در دستگاه قضا و قضات و دعوت به عدالت از مسائل مهمی است که باید در دستور کار باشد و جریان به نفع محرومان و مظلومان باشد و مفسدین خوار و ذلیل گردند.
جباری گفت: باید دستگاه قضایی قاطع، انقلابی، شجاع و مهربان باشد و در اجرای عدالت از هیچ تلاشی فروگذار نباشد و تلاش شود تا از اطاله پرونده‌ها جلوگیری و در راستای انجام عدالت حرکت شود.
وی با تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خاطرنشان کرد: بحث بی‌بندوباری و بدحجابی باید مهار شود و بدانیم که دختران معصوم اکنون غافل و تحت تاثیر فضای مجازی هستند و باید با زبان رأفت و مهربانی به راه درست هدایت شوند.
امام جمعه بهشهر افزود: خودم و شما نمازگزاران عزیز و مکرم و همه جوانان و دانش‌آموزان و خدمتگزاران شایسته نظام و دستگاه قضا و طلاب و آحاد مردم غیور، صبور، با محبت و انقلابی شهرستان بهشهر را به تقوای الهی و فضیلت اخلاقی و طهارت عرصه‌های گوناگون زندگی و طهارت روح، صبر و استقامت، مقاومت و پایداری در عرصه‌های مادی و معنوی زندگی و پیروی از ولایت فقیه و گرایش به قناعت و دوری از اسراف دعوت می کنم.
جباری گفت: به واجبات و دوری از گناهان و ترک محرمات اهمیت بدهیم و بدانیم حقیت تقوا به این موارد است و جز این نیست..