كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 4 تیر-98
كيهان و خوانندگان
* اصل تحريم ها فقط 10 درصد تاثيرگذار بر اقتصاد كشور است و باقي كه 90 درصد علل مشكلات است برعهده نفوذي ها و مديران نالايق گذاشته شده است براي مبارزه با تحريم هاي دشمن بايد توجه ويژه اي به شناسايي و حذف نفوذي ها و بركناري مديران بي كفايت بشود. آنچه يك نمونه آن را اخيرا در اثرگذاري يك زن بر تصميمات مديران وزارت نفت به نفع دشمنان مشاهده كرديم منحصر به اين يك دستگاه دولتي نمي شود و بايد آن را در همه دستگاه هاي دولتي جدي گرفت.
3152?021 و 8181?0902
* درود بر شرف و غيرت سبزپوشان پوينده راه چمران و تمامي نيروهاي مسلح كه بار ديگر سخنان امام راحل(ره) كه فرمود؛ «آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند» را محقق ساختند و شيطان و شيطان صفتان را مفتضح كردند. اين پيروزي بر تمامي ملت و شما عزيزان مبارك باد.
شجاع- بوكان
* جبهه مقاومت بر قله اقتدار ايستاده و اين را رسانه هاي غربي بارها اذعان كرده اند حتي مقامات آمريكا در شوك اين اقتدارند.
1793?0935
* در مورد به آتش كشيده شدن دو نفتكش در درياي عمان بنويسيد اگر كار ايران بود چيزي از اين دو كشتي باقي نمي ماند. در مورد از بين بردن پهپاد پيشرفته و رادارگريز آمريكا به وسيله سامانه سوم خرداد نيروي هوا فضاي سپاه پاسداران اعتقادم اين است كه اين توانايي براي نيروهاي مسلح كشور به يك رويه معمول تبديل شده است و حماسه ها در آينده خواهد بود اگر دشمن بخواهد امتحان كند.
مترجمي
* يكي از دولتمردان گفته اگر آمريكا به ايرانيان احترام بگذارد حاضر به مذاكره هستيم! مثل اين است كه دزدي اموال فردي را به سرقت ببرد و سپس با احترام او را مورد خطاب قرار بدهد! اين منطق واقعا نوبر است!
5364?0912
* اي سران مرتجع عرب! ديديد كه اربابتان نتوانست هيچ غلطي بكند. بيش از اين در برابر اين بت سجده نكنيد كه بسيار سست تر از خانه عنكبوت است.
نيكنام
* شياطين تروريست و كودك كش آل سعود كه دچار ناكامي هاي گسترده اي شده اند بايد بدانند روزهاي سخت تري در انتظارشان است و ان شاءالله شمارش معكوس براي اضمحلال و فروپاشي دروني رژيم غاصب مسئوليت اداره حرمين شريفين با عنايت حق و تلاش و مجاهدت انصارالله يمن شروع شده است!
0291?0918 و 2842?0910
* هفته اول تير ماه 60 يادآور خباثت منافقين كوردل در ترور رهبر فرزانه و خورشيد انقلاب امام خامنه اي (در 6 تير) كه با لطف بزرگ خداوند به اين ملت اين بزرگمرد براي سكانداري انقلاب حفظ شد ولي روز بعد در 7 تير 60 كوردلان 72 يار امام را كه در راس آنها آيت الله دكتر بهشتي مظلوم خار چشم منافقين را به شهادت رساندند. ياد و نامشان جاودانه و عذاب و نفرت ابدي بر عاملان آنها باد.
فرخي- تهران
* آمريكا قصد دارد با ايجاد جو رواني عليه ايران آسمان كشورمان را ناامن جلوه دهد. اما اين حيله آمريكايي ها شكست خواهد خورد زيرا در حال حاضر براي همه دنيا ثابت شده است كه آسمان جمهوري اسلامي امن ترين فضا براي پروازهاي عبوري است.
4610?0902
* چرا نهادهاي حقوق بشري كه نگران اعدام جاسوسان و قاچاقچيان در ايران هستند، نگران قتل جوانان رنگين پوست به دست پليس آمريكا نيستند؟
1700?0936
* رئيس كميسيون فرهنگي شوراي شهر تهران (حق شناس) اظهار مي دارد كار شهرداري كار فرهنگي نيست! و بنا به خبر موثق متاسفانه كل بودجه سازمان فرهنگي و هنري شهرداري را قطع كرده اند؟! وقتي رئيس كميسيون فرهنگي شورا چنين ديدگاهي داشته باشد اين مسئوليت چه معني دارد و حاصل تصميم گيري هاي امثال حق شناس در شهر تهران چه خواهد بود؟
بيگ زاده
* مسئولين وزارت ارشاد بدانند، ما مردم از اينكه از سهم ملت به روزنامه هاي ثناگوي آمريكا كمك مي شود راضي نيستيم و نسبت به آن معترض مي باشيم.
2274?0921
* متاسفانه در خيابان هاي تهران جا براي پارك چنددقيقه اي پيدا نمي شود. يكي نمايشگاه اتومبيل زده كه مغازه اش گنجايش دو تا خودرو بيشتر ندارد بقيه خودروها در خيابان و پياده رو وسيله سدمعبر مردم شده است يا مغازه داري علاوه بر اشغال پياده رو موانعي نيز در خيابان قرار مي دهد تا مردم نتوانند براي چند لحظه خودرو خود را پارك كنند. از شهرداري ها درخواست مي شود با اين تخلفات آشكار برخورد كنند.
چاقويي
* قيمت خدمات دفاتر خدمات الكترونيك كه از ديتا استفاده مي كنند نسبت به گذشته يازده برابر افزايش يافته و در چند روز آينده نارضايتي شديد و گسترده اي را به دنبال خواهد داشت. از مسئولان امر مي خواهيم جلوي اين اجحاف به مردم را بگيرند.
محمدي
* اصلاح طلبان كه عمري گلو پاره مي كردند براي دفاع از زنان با جرمي كه از سوي هم مسلكانشان به وقوع پيوست براي پاك كردن جرم از چهره هم كيش خود، انواع و اقسام نسبت هاي وقيح را به خانم بي دفاع مقتوله دادند و نشان دادند آن جيغ و داد دفاع از حقوق زنان نمايشي بيش نبوده است!
8495?0911 و 3107?0902
* چند سال قبل يك گروه كارشناس هلندي به ايران آمده بودند و از جيرفت بازديد كردند. گفتند اگر ما خاك اينجا را داشتيم غذاي كل اروپا را تامين مي كرديم! كشورمان با اين وسعت و چهارفصلي بودن، اين چه مديريتي است كه يك روز در عرضه سيب زميني، يك روز پياز، يك روز گوجه، يك روز مرغ، يك روز گوشت و... دچار مشكل مي شويم! متاسفانه با اين مديريت ها، نه كاري براي مصرف كننده مي كنند و نه براي كشاورز و توليدكننده!
2914?0990
* همسان سازي حقوق مستمري بگيران بازنشسته تامين اجتماعي كه با اين تورم و گراني با يك ميليون و دويست هزار تومان با مشقت زندگي مي كنند كي اجرايي مي شود؟!
حسيني- خمين
* شيشه هاي دودي موجب مي شود اتومبيل جاي امن براي كارهاي خلاف بشود و بزهكاري در جامعه افزايش پيدا كند. پليس بايد برخورد بكند.
8495?0911
* براي انتقال سنوات سوابق بيمه از يك سازمان به سازمان ديگر مانند انتقال دو سال سربازي به سوابق بيمه تامين اجتماعي بايد مبلغ كلاني پرداخت بكنيم كه از توان مالي ما قشر محروم جامعه خارج است. درخواست داريم دولت رعايت حال افراد ضعيف جامعه را بكند.
4813?0919
* مدارس آموزش و پرورش به 17 نوع تقسيم شده و بين آنها فاصله به وجود آمده است، اين بدعت در دوره مسئوليت همين محمدعلي نجفي بدعاقبت در آموزش و پرورش پايه گذاري شد و امروز آثار مخرب آن جامعه را فرا گرفته و همگان را رنج مي دهد.
7109?0915
* چرا قانون اعمال مدارك معادل ما فرهنگيان كه براي آن وقت گذاشته و ضمن خدمت سر كلاس رفته ايم به اجرا گذاشته نمي شود؟
9789?0915«