كيهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 6 تیر - 98
كيهان و خوانندگان
*چه افتخاري بالاتر از اين كه ايران و ايرانيان مي توانند با از بين بردن آخرين مدل صنعت و فن آوري پهپاد دشمن، دولت و دولتمردان آمريكا را تحقير كنند و آنان نتوانند عكس العمل از خود نشان بدهند. اكنون نه تنها ايران بلكه جهان مقاومت يعني جهان مستضعفين به خودش مي بالد.
عليمرداني
*به ترامپ احمق مي گويم تروريست آن حكومتي است كه اجازه دارد يك انسان رنگين پوست را در ملا عام بدون ارتكاب جرم و جنايت به رگبار ببندد، هواپيماي مسافربري را ساقط مي كند، با كمك تسليحاتي به آل سعود خبيث گاو شيرده،كودكان و زنان را در يمن قتل عام مي كندو... نه ملت ما كه علي رغم داشتن توان هواپيماي جاسوسي داراي مسافر نظامي آمريكايي صرفا به خاطر انسانيت از اسقاط آن خودداري مي كند؟!
2274?0921
*اگر مديريتي از نوع سردار لشكر پاسدار حاج قاسم سليماني بر اقتصاد كشور هم حاكم شود اقتصاد ايران همانند امنيت آفريني و علم و تكنولوژي حرف اول منطقه را خواهد زد!
2995?0915
*ملت هاي آزاده جهان به ويژه ملت مظلوم فلسطين، خيانت سران مرتجع عرب گرد آمده در منامه را هرگز فراموش نخواهند كرد و قطعا با اين خيانت نخواهند توانست ملت فلسطين را از دست يابي به سرزمين مقدس فلسطين به مركزيت قبله اول مسلمين يعني بيت المقدس محروم كنند ان شاءالله با نابودي رژيم كودك كش كمتر از دو دهه ديگر، نماز جمعه در بيت المقدس با حضور چند ميليوني مسلمانان و آزادگان برگزار خواهد شد.
طاهري
*از دستگاه قضايي درخواست مي شود با كساني كه در خزانه را باز كردند و تمام ارز و سكه را چوب حراج زدند و باعث افزايش قيمت ارز و سكه و يك تورم وحشتناك را فراهم كردند برخورد نمايد. رهبر معظم انقلاب فرمودند جرم كسي كه اين زمينه را فراهم كرده از خريدار ارز و سكه بيشتر است.
7215?0915
*درخبرها آمده بود كه هزاران كانتينر حمل بار در گمرك هاي كشور در حال خاك خوردن هستند در حالي كه كشور به تك تك اقلام آنها نياز دارد. شايسته است كيهان كه همواره به زندگي و اقتصاد روزمره مردم اهتمام دارد با در اولويت قرار دادن موضوع ترخيص كالاهاي رسوب كرده در گمركات، حل اين مسئله را از مسئولان امر مطالبه نمايد.
عليرضا- چالوس
*در وزارت نفت چه خبر است كه هر روز با خبرهاي ناگواري مواجه مي شويم؟! از سوء استفاده هاي ميلياردي، مديران دو تابعيتي، خط دهي يك زن نفوذي به 16 مدير نفتي و... وقت آن رسيده كه مسئولان امر (دستگاه هاي امنيتي قضايي)، به يك خانه تكاني مهم در اين وزارتخانه دست بزنند و جلوي اين همه ضرر و ژنرال نفتي گرفته شود.
2490?0935
*مراحل زندگي برخي ليبرال هاي مدعي اصلاحات از اين قرار است: 1- زندگي لاكچري اشرافيت، پورشه سواري و... 2- حقوق نجومي 3- فرهنگ تجمل پرستي و غربگرايي 4- دوري از فرهنگ اسلامي و روحيه انقلابي 5- مديريت ضعيف ولي مغرور 6- ترويج قليان كشي7- و سرانجام قتل همسر با سلاح جنگي
0594?0912
*تمام برنامه هاي اصلاح طلبان در دولت، مجلس و شوراي شهر براي رفاه حال افراد مرفه بي درد جامعه طراحي و به اجراء گذاشته مي شود. از جمله اين طرح ها حذف طرح زوج و فرد و پولي كردن ورود به محدوده ترافيكي شهر تهران است، با طرح جديد افراد پول دار و مرفه جامعه خيلي راحت هر روز در هر نقطه پايتخت كه اراده كنند تردد مي كنند و به ريش ما قشر ضعيف جامعه مي خندند.
حسيني
خيانت هاي سران مرتجع و خائن عرب براي به فراموشي سپردن موضوع خطير فلسطين در معامله قرن، همانند خيانتشان در تسليح مزدوران داعشي و تكفيري راه به جايي نخواهد برد و جبهه مقاومت ان شاءالله تا سرنگوني رژيم جعل و آل سعود در منطقه آرام و ساكت نخواهند نشست و خواب را بر چشم اين دو غده سرطاني منطقه حرام خواهند كرد. ان تنصرو الله ينصركم
6455?0910
*از مسئولان اجرايي بايد پرسيد اگر مشكلات جاري كشور زير سر شيطان بزرگ و تحريم است چرا علي رغم تذكرات و هشدارهاي دلسوزان، به شيطان اعتماد كرديد؟! و اگر از سوء مديريت اعضاي دولت است چرا براي آن كاري نكرديد و وقتي كاري نكرديد چرا كنار نمي كشيد؟
4247?0917
*قابل توجه سفير محترم ژاپن در ايران! ترامپ، نخست وزير كشورتان را به دروغگويي متهم كرده وگفته كه ايشان حامل پيام من نبوده است! لازم است براي حفظ شخصيت نخست وزيرتان، دروغگويي ترامپ را به گوش جهانيان برسانيد!
نيكنام
* از فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران (سيد بزرگوار)، فرمانده نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران و مسئولين به خاطر برگزاري اولين همايش و تجليل از آزادگان سياسي مسلمان ارتشي قبل از انقلاب اسلامي كه در تاريخ چهارشنبه 98/3/29 انجام شد كمال تشكر و امتنان را داريم.
جمعي از رزمندگان ارتش اسلام قبل و بعد از انقلاب اسلامي
*تقريبا 100 ماه است كه يارانه نقدي داده مي شود ولي مبلغ آن هيچگونه تغييري نكرده است، و اين در حالي است كه قيمت هاي همه كالاها و اجناس و مواد مصرفي و خدمات طي اين 100 ماه چند برابر افزايش يافته است. مبلغ يارانه افراد كم درآمد بايد افزايش يابد تا اين افراد از سختي كنوني تامين مايحتاج روزمره خود تا حدودي نجات يابند؟!
2143?0913 و3949?0912
* ايران خودرو چطور اقدام به پيش فروش مي كند در حالي كه به تعهدات قبلي خود با موعد تحويل شهريور 97 عمل نكرده است؟! چه كسي يا سازماني با تخلفات آشكار اين شركت ها بايد برخورد كند؟!
2734?0936
* خودروسازان در حاشيه امن همچنان با افزايش قيمت مستمر طي اين يك سال خودروي 10-15 ميليوني را به بالاي 30 ميليون رساندند و همچنان مدعي ضرردهي هستند! دستگاه هاي نظارتي كي قرار است جلوي اين همه هرج و مرج در بازار خودرو و فشار و اجحاف بر مردم را بگيرند؟
عبداللهي
* چرا خودروسازان نسبت به تحويل خودروهاي ثبت نامي اين همه تعلل مي ورزند؟ از مسئولان امر و دستگاه هاي نظارتي برخورد با متخلفان را خواستارم.
4504?0937
* چرا خط 7 مترو كه 2 سال پيش از سمت بزرگراه بسيج راه اندازي شد همچنان مسدود است؟! از مسئولان امر درخواست تسريع در راه اندازي مجدد اين مسير كه خط شرق را به غرب متصل و مسافران زيادي را جابجا مي نمايد، داريم.
3949?0912 و 8942?0912 و 7250?0919
* از زماني كه قرار شده مطب ها از كارت خوان استفاده كنند متاسفانه برخي از پزشكان با درآمدهاي چند ده ميليوني از بيماران درخواست مي كنند تا مبلغ كمي را با كارت خوان بكشند و بقيه را دستي تحويل دهند؟! آيا اين نحوه رفتار و فرار از قانون شايسته يك پزشك تحصيل كرده است؟ از چنين پزشكي مي توان انتظار خدمت به جامعه و مردم داشت؟!
2846?0935 و 0220?0935
* اقدام عجيب شوراي شهر و شهرداري در تغيير طرح زوج و فرد به طرح محدوده آلودگي هوا و دريافت عوارض موجب تحميل فشارهاي اجتماعي و نارضايتي عمومي مي شود. همزمان با اين اقدام با افزايش سرسام آور نرخ بيمه شخص ثالث خودروها مشكلات مردم را مضاعف مي كند! در اين شرايط چه كسي از حقوق مردم حمايت مي كند؟!
يك تلفن
* اتوبان شهيد خرازي اصفهان حد فاصل سه راه صمديه تا پل وحيد 3 كيلومتر مسافت دارد كه ترافيك سنگين، زندگي مردم را تلخ كرده است. از مسئولان امر درخواست مي شود تدبيري براي بازكردن اين گره ترافيك بينديشند. به نظرم همانند پل امام خميني(ره) يك پل مي تواند گره گشا باشد؟!
بهروزي
* در محمدشهر كرج نانوايي ها به بهانه هاي مختلف مغازه هاي خود را مي بندند و مجددا باز مي كنند اين وضعيت مردم را نگران مي كند بنابراين لازم است با نانوايي هاي متخلف برخورد قانوني بشود. حفظ آرامش در كشور بايد اولويت اول دولت و دولتمردان باشد.
قلي زاده