چهار هکتار از مزارع میش خاص دستخوش آتش شد

 به دلیل عدم مدیریت  وخدمات وامداد رسانی به موقع  هرروز بیشتر ته مانده سرمایه ناچیز کشاورزان محروم در حال سوختن وخاکستر شدن است.
چهار هکتار از مزارع میش خاص دستخوش آتش شد
ایلام - ایرنا- چهار هکتار از مزارع گندم وجو دهستان میش خاص در 30 کیلومتری شهر ایلام عصر دوشنبه طعمه حریق شد .
به گزارش ایرنا فرمانده انتظامی استان ایلام دراین خصوص اظهار داشت: ماموران پاسگاه میشخاص به محض اطلاع از وقوع یک فقره آتش سوزی در روستای محمود آباد بلافاصله به محل اعزام شدند.
سردار نورعلی یاری در گفت وگویی خبری تصریح کرد: این اتش سوزی با کمک اهالی محل، یگان‌های امدادی و ماموران نیروی انتظامی آتش سوزی بعد از ساعتی بدون تلفات جانی مهار شد و از سرایت ان به دیگر مزارع جلوگیری شد.
وی تصریح کرد: در این آتش سوزی حدود چهار هکتاراز مزارع گندم و جو کشاورزان اهالی روستای محمود آباد میشخاص در آتش سوخت.
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت هنوز علت این حادثه مشخص نشده و کارشناسان در حال بررسی موضوع و واکاوی زمینه های احتمالی وقوع آتش سوزی هستند.
وی ازمردم خواست که در صورت مشاهده وقوع کوچکترین حادثه آتش سوزی، در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند، تا با همکاری سایر دستگاه های خدمت رسان از گسترش آتش و خسارت دیدن مزارع و منابع طبیعی جلوگیری شود.
وی گفت: با توجه به اینکه در فصل خشک شدن مزارع، مراتع و اشجار هستیم، می‌طلبد در این ایام، جوانب احتیاط را رعایت کنیم و با خطا و بی احتیاطی ضربات جبران ناپذیری را به طبیعت و کشاورزان نزنیم.
دهستان میشخاص از نواحی حاصلخیز و از قطب های زراعی و باغداری شهرستان ایلام است.اراضی این دهستان درحدفاصل کوه‌های کبیرکوه، شلم، سیوان، قلارنگ واقع شده و رودخانه میشخاص آن را مشروب می‌کند.