کشف جرائم در بخش راه آهن کشور ۶۴ درصد افزایش یافت


بابا یکبار هم ناپرهیزی کنید و  با بررسی ریشه ای بگویید که عامل وقوع جرائم درکشور ورشد ورایج شدنش در همه سطوح رژیم ولایت فقیه چیست؟
کشف جرائم در بخش راه آهن کشور ۶۴ درصد افزایش یافت
شیراز- ایرنا - فرمانده پلیس راه آهن کشور با بیان اینکه کشف جرائم در این حوزه ۶۴ درصد افزایش یافته، گفت که تامین امنیت مسافران از بدو ورود به راه آهن، در طول سفر و خروج از ایستگاه بر عهده پلیس راه آهن است.
سرهنگ حشمت الله ملکی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از شبکه راه آهن استان فارس در جمع مدیران و فرماندهان پلیس راه آهن این استان در شیراز افزود: پلیس راه آهن برای برقراری امنیت و آرامش در خطوط ریلی، استفاده از فناوری روز و آشکار را در برنامه خود قرار داده است.
وی ادامه داد: در برخی از جرائم به ویژه در حوزه سرقت های خُرد، با توجه به وضعیت و شرایط خطوط ریلی، ما با اقدام های پیشگیرانه توانسته ایم رشد جرائم را مهار کنیم.
فرمانده پلیس راه آهن کشور اظهار داشت: مسافران قطارها همانند سایر مردم از پلیس انتظار تامین نظم و امنیت دارند و ماموران پلیس راه آهن نیز این موضوع مهم را از زمانی که فردی به عنوان مسافر وارد راه آهن می‌شود تا رسیدن به مقصد و خروج از ایستگاه، بر خود وظیفه و تکلیف دانسته و با اهتمام ویژه به آن می‌پردازند.
ملکی گفت: رویکرد اصلی ما در پلیس راه آهن مبتنی بر پیشگیری از وقوع جرائم بوده چرا که این موضوع برای ما هم منطق سازمانی و هم یک التزام قانونی است.
این مقام انتظامی، وضعیت امنیت و ایمنی را در مسیر ۵۰۰ کیلومتری خطوط ریلی فارس بسیار مطلوب ارزیابی و بیان کرد: وجود امنیت و ایمنی سبب استقبال بیشتر هموطنان از شبکه راه آهن و افزایش ضریب ۸۵ درصدی اشغال صندلی های قطار در این استان شده است.