درگیری سپاه با تیم تروریستی در آذربایجان غربی


 پس از توی لیست گروه های تروریستی گذاشته شدن پاسداران  از سوی آمریکا سپاه پاسداران چون وحشت شدید از به حاشیه رفتن دارند . بنابراین اینکه پاسداران وانمود کنند درصحنه فعال هستند ونقش کلیدی دارند .بنابراین اقدام به ساقط کردن پهبادآمریکایی کردند پس از آن سناریوی درگیری سپاه با تیم تروریستی درآذربایجان غربی آنتنی شده است غافل ازآنکه  تعدادی ازفرماندهان سپاه پاسداران همراه با خامنه ای ومنسوبانش به لیست تحریمی هاافزوده شده است.
درگیری سپاه با تیم تروریستی در آذربایجان غربی
تهران- ایرنا- روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) از درگیری میان رزمندگان این قرارگاه با یک تیم تروریستی ضد انقلاب در منطقه عمومی چالدران درآذربایجان غربی خبر داد.
روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شامگاه گذشته (یکشنبه) یک تیم تروریستی ضد انقلاب وابسته به استکبار جهانی، که قصد نفوذ به داخل مرزهای کشورمان را داشت، در منطقه عمومی چالدران در استان آذربایجان غربی در تور اطلاعاتی رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه قرار گرفت.
بنابراین گزارش، در درگیری میان این تیم تروریستی با رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) یک نفر از تروریست ها به هلاکت رسید، دو نفر زخمی و یک نفر دیگر نیز توسط رزمندگان قرارگاه دستگیر شد.
در این درگیری مقادیر قابل توجهی سلاح، تجهیزات، مهمات و سیستم های ارتباطی از تروریست ها کشف و ضبط شد.
همچنین در این درگیری دو نفر از رزمندگان قرارگاه با جراحات سطحی مواجه شدند.