"کوکائین" بیشترین ماده مخدری که از مرزهای هوایی وارد می‌شود

رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور در گفت‌وگو با ایلنا:
"کوکائین" بیشترین ماده مخدری که از مرزهای هوایی وارد می‌شود4 تیر-98
مگر پدافند هوافضای سپاه پاسداران مدعی ساقط کردن پهباد آمریکا نکرده است؟مگرپاسداران درکنار نیروهای اطلاعاتی وامنیتی در کنترل ورود وخروج هواپیماهای مسافری حضور فعالانه همراه باچک و کنترل و نظارت  مسافران ندارند؟حال سئوال است که چگونه مواد مخدرکوکائین ازراه مرزهای هوایی کشور وارد می شود؟
رئیس پلیس فرودگاه‌های کشور گفت: در سال‌های اخیر بیشترین ماده مخدری که به کشور وارد شده است، کوکایین از آمریکای جنوبی بوده است.
سردار حسن مهری (رییس پلیس فرودگاه‌های کشور) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره قاچاق مواد مخدر گفت: بیشترین مسیر قاچاق مواد مخدر از ایران به کشورهای اروپایی است و بیشترین ماده مخدری که به این کشورها قاچاق می‌شود، تریاک است.
وی درباره قاچاق مواد مخدر از طریق مرزهای هوایی به کشور ادامه داد: در سال‌های اخیر بیشترین ماده مخدری که به کشور وارد شده است، کوکایین از آمریکای جنوبی بوده است که خوشبختانه در سه ماه ابتدای سال جاری قاچاق این مواد افزایش نداشته است.
رییس پلیس فرودگاه‌های کشور ادامه داد: خوشبختانه میزان کشفیات ما در حوزه مواد مخدر در کشور افزایش داشته و توانستیم دو برابر نسبت به گذشته با باندهای قاچاق مواد مخدر مقابله کنیم. همچنین توانستیم، سه برابر دستگیری‌ها را در این بخش افزایش دهیم.
به گفته رییس پلیس فرودگاه‌های کشور بیشترین کشفیات نیز در فرودگاه امام خمینی بوده است.
وی همچنین در بخش دیگری از صحبت‌هایش درباره افراد ممنوع‌الخروج ادامه داد: آمار دقیق افراد ممنوع الخروج در اختیار پلیس گذرنامه است.