بیانه گام دوم انقلاب منشور انقلاب اسلامی است

بیانه گام دوم انقلاب منشور انقلاب اسلامی است7 تير - 98
 طوطیان خنگ بدون اراده که عاری از ابتکار اند هنری جز اجرای طوطی وار گزینه های دیکته شده درخطبه های نماز جمعه ها ندارند.
امام جمعه اهواز گفت: بیانه گام دوم منشور انقلاب اسلامی است و راهبردهای نظام مقدس اسلامی را در ۴۰ سال آینده تبیین می‌کند بنابراین باید به آن‌ها عینیت ببخشیم.
بیانه گام دوم انقلاب منشور انقلاب اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حجت‌الاسلام سیدعبدالنبی موسوی فرد امام جمعه اهواز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، اظهار کرد: در بازار یک روز شکر، یک روز برنج و دیگر نیازمندی‌های مردم مورد طعمه سرمایه‌داران مفسد است و این افراد نقطه ضعف مسؤولان را خوب شناسایی کردند و هر ماه یک کالا را از گردونه بازار خارج و در انبارها مخفی می‌کنند و به این وسیله میلیاردها تومان پول به جیب می‌زنند و مردم را مورد اذیت و آزار قرار می‌دهند.
وی افزود: دستگاه قضا اخیراً به‌خوبی به موضوع برخورد با دانه‌درشت‌ها پرداخته است و درخواست مردم ادامه این مسیر مستمر و قاطعانه است.
امام جمعه اهواز با اشاره به اهمیت انتشار بیانیه گام دوم انقلاب در میان مردم، عنوان کرد: بیانه گام دوم منشور انقلاب اسلامی است و راهبردهای نظام مقدس اسلامی را در ۴۰ سال آینده تبیین می‌کند بنابراین باید به آن‌ها عینیت ببخشیم.
وی گفت: روابط عمومی ادارات تلاش کنند فرازهایی از بیانیه گام دوم را که برجسته است در منظر مردم قرار دهند و شهرداری‌ها نیز می‌توانند این کار را در بیلبوردهای تبلیغاتی سطح شهر انجام دهند.
این خبر درحال تکمیل است...