انهدام پهپاد آمریکا یکی از نشانه‌های قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران بود

انهدام پهپاد آمریکا یکی از نشانه‌های قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران بود 11 یر-98
قدرت یک رژیم درادعای پوشالی و گنده نمایی تبلیغاتی نظامی نیست . چون رشد اقتصادی و اشتغال و کنترل رشد تورم و قیمت کالاها و رفاه و آسایش و رضایت مردم از حکومت پارامترهای قدرت است که رژیم ولایت فقیه فاقدش می باشد.
فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران گفت: انهدام پهپاد آمریکا یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی بود.
انهدام پهپاد آمریکا یکی از نشانه‌های قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران بود
سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: امروز آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیدند که با حضور ایران اسلامی در منطقه دستشان در خاورمیانه کوتاه شده است و کاری را نمی‌توانند پیش ببرند.
وی گفت: مقام معظم رهبری فرمودند که ما سال ۵۷ آمریکای جنایتکار را از کشور بیرون کردیم و در حال حاضر در نبرد با داعش و استکبار که در واقع دست‌پرورده‌های آمریکایی‌ها بودند از منطقه بیرون کردیم.
فرمانده سپاه حضرت سید الشهداء استان تهران افزود: اکنون دورانی را سپری می‌کنیم که به لطف پروردگار و با اندیشه فرهنگ مقاومت و ایستادگی مردم دوران افول آمریکا را مشاهده می‌کنند.
حسن‌زاده بیان کرد: امروز موضوع از منطقه و خلیج‌فارس گذشته است و آن‌ها نگران نبودشان هستند. آمریکایی‌ها دوران وقوع افول خودشان را می‌بینند و لحظه به لحظه شاهد این موضوع در منطقه هستند که دیگر کاری را نمی‌توانند انجام دهند.
وی ادامه داد: آمریکایی‌ها دائم تلاش می‌کنند که مقری برای فرار خود پیدا کنند و در همین خصوص شروع به بهانه‌گیری می‌کنند.
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء استان تهران تاکید کرد: پهپاد مدرنی که به دست سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منهدم شد، یکی از بزرگ‌ترین نشانه‌های قدرت دفاعی و بازدارندگی ایران اسلامی بود، این موضوع بارها به آمریکایی‌ها به عنوان یک قدرت و جلوه میدانی سپاه پاسداران ثابت‌شده و درک کردند.
حسن‌زاده اضافه کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند که تهدیدهایشان در سطح بین‌الملل فاقد اعتبار است. وقتی یک قدرتی بارها یا چنین موضوعی را مطرح می‌کند و تهدید را رسماً اعلام می‌کند، نه‌تنها تعبیر پیدا نمی‌کند بلکه شکست نیز می‌خورد و این دیگر به معنای قدرت بزرگ و جهانی نیست.
وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ تهدیدات آمریکا هیچ اعتباری ندارد و برعکس آن‌ها می‌دانند که اگر ایران اسلامی تصمیمی بگیرد و یا اگر آن‌ها از خط قرمزها و مرزهای ما عبور کنند یقیناً با جواب قاطعانه‌ای روبرو خواهند شد.