نامه‌هاوصدای شما

کاهش اجاره‌بها، اولویت دولت
با وجود اخبار خوش کاهش قیمت طلا و ارز و برنامه‌های دولت و وزارت مسکن در مورد کاهش قیمت مسکن، تغییرات قابل ملاحظه‌ای در بازار مسکن و ارزانی کالاها متاسفانه در بازار دیده نمی‌شود و به دلیل عدم کنترل بازار مسکن، اغلب مالکان و بنگاه‌داران قیمت‌های غیرمعمول و بالاتر از نرخ واقعی اجاره بها در مناطق مختلف شهر را ارائه می‌دهند. از دولت محترم تقاضا و انتظار می‌رود ابتدا به فکر کاهش اجاره‌بهای مسکن باشد، چرا که افزایش بی‌رویه ودیعه و کرایه‌خانه‌ها باعث مشکلات فراوانی برای مستاجران، به‌خصوص در کلان‌شهرها شده است.یک مستاجر خانه‌بدوش – تهران
 *کاشفی از تهران: ظاهراً مسئولان در خواب تابستانی به‌سر می‌برند و به هرچه درباره گرانی، مشکلات معیشتی و اقتصادی در مطبوعات چاپ می‌شود، رسیدگی که نمی‌کنند هیچ، تازه اجازه می‌دهند برخی کارخانه‌داران به راحتی هر چند روز یکبار قیمت لبنیات را برای چندمین بار گران کنند.
*
محسن مفیدی از تهران: ازدحام مراجعان در بازار بزرگ تهران و رفت و آمد چرخ‌دستی‌ها یکی پس از دیگری، کلافه‌کننده شده است. از این رو ضرورت دارد نسبت به ساماندهی آنان اقدام یا محلّی را برای عبور آنها اختصاص دهند.