کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان  30 مرداد - 98
* من بیکار وقتی گزارش مستند ارسال سنگ‌خام ایران به کشور چین را از سیمای جمهوری اسلامی تماشا کردم غصه‌ام چند برابر شد، ولی باید افشاگری کرد تا مردم بدانند برخی از دولتمردان با ذخایر این کشور چه می‌کنند.
2805---0916
*
خبر ساعت 14 شبکه یک 98/5/26 از خام‌فروشی سنگ مرمر اشک مرا درآورد! با این همه جوان بیکار در کشور چرا خام‌فروشی؟
9704---0912
*
از رسانه ملی مستندی پخش شد که نشان می‌داد چگونه سنگ‌خام از کشور به چین صادر می‌شود و چگونه با تغییراتی در بازار ایران به چند برابر قیمت فروخته می‌شود حتی سرمایه‌گذاران ایرانی که در چین سرمایه‌گذاری کرده‌اند از مشکلات سرمایه‌گذاری برای تولید در کشور می‌گفتند.
9293----021
*
امیدوارم با دستگیری جعبه سیاه خصوصی‌سازی، چپاول‌های این چند سال که به اسم قشنگ و دهن‌پرکن خصوصی‌سازی صورت گرفت روشن شود. دستگاه قضا به هیچ وجه با مرخصی او موافقت نکند که مثل بعضی‌ها سر از کانادا و... درنیاورد.
8631---0918
*
نظارت و مدیریت دولت روی بخش خصوصی در حد صفر است. وقتی خیلی از دولتی‌ها در چند شرکت خصوصی دست دارند معلوم است که بر سر کشور و مردم چه می‌آید؟
8495---0911
*
باید با وزیری که 6 سال با بی‌تدبیری و عدم کارایی در وزارت راه و شهرسازی، به اقرار خویش آجر روی آجر نگذاشت و این افزایش 4-5 برابری را رقم زد و بسیاری از مستأجران و کسانی که سودای خانه‌دار شدن را با مسکن مهر در سر داشتند به یأس و ناامیدی تبدیل کرد، برخورد شود. این یک انتظار معقول از دستگاه قضایی است. این برخورد هم درس عبرتی برای بقیه مدیران می‌شود و هم دل‌های سوخته مستأجرین و بی‌مسکن‌ها را خنک می‌کند.
محمدمهدی و 0594---0912
*
آقای جهانگیری باید هم به خودش و دولت نمره 20 بدهد چرا که هیچ دولت دیگری غیر از این دولت 18 میلیارد دلار ذخیره ارزی کشور را این‌طور در عرض چند هفته بر باد نداده بود.
8455---0912
*
مدعیان اصلاح‌طلبی که امروز در قدرت و ثروت صاحب زندگی اشرافی شده و درد مردم را حس نمی‌کنند بدون دور زدن قانون و زد و بند نمی‌توانستند به ثروتی که الان دارند برسند امیدواریم با تحولی که در قوه قضائیه به‌وجود آمده با همه مفسدین در هر مقام و مسئولیت برخورد بشود.
4897---0914
*
هیچ دولتی مثل دولت آقای روحانی روی کار نیامده که با سوءمدیریت کشور را تا مرز تاراج پیش ببرد و طلبکار هم باشد.
0950---0914
*
به‌عنوان عضوی از خانواده شهید و فرهنگی بازنشسته از اقدامات امیدوارکننده آیت‌ا... رئیسی در اجرای عدالت و برخورد با مفسدان اقتصادی تشکر و حمایت می‌کنم.
غلامحسین زادمهر
*
با شروع به کار آیت‌ا... رئیسی مردم امیدوار و سرحال شدند. هر کجا که می‌روی صحبت امید است، صحبت عدالت است، صحبت رئیس جدید دستگاه قضایی است. ان‌شاءالله که منشأ خیر و برکت شوند.
8455---0912
و 7250---0919
*
مشکلات این کشور در مسائل اقتصادی ریشه در دولت‌های غیرانقلابی دارد، باید مردم به دست خودشان دولت و دولتمردان انقلابی و جوان و باطراوت را روی کار بیاورند.
3356---0919
*
قوه قضائیه باید با همه کسانی که با مال حرام ثروت‌اندوزی کرده‌اند برخورد بکند لازمه  این کار این است که افراد در مظان اتهام فساد مالی به طور موقت ممنوع‌الخروج از کشور بشوند تا دقیقاً به وضعیت آنان رسیدگی شود.
7213---0912
*
در این ایام هفته دولت که دولتمردان کلنگ بعضی طرح‌ها را به زمین می‌زنند پیشنهاد می‌کنم کلنگی هم برای دفن برجام به زمین بزنند چرا که بوی لاشه متعفن آن همه را دارد اذیت می‌کند.
0097---0919
*
عدم پذیرش نامه ترامپ که توسط نخست‌وزیر ژاپن به محضر امام خامنه‌ای آورده شده بود و پذیرش نامه رهبر مجاهد یمن و قرائت آن در جلسه نماینده انصارالله، این برخورد متفاوت حضرت آقا، نشانه‌ای است از اقتدار و تعالی نظام اسلامی و ذلت و خواری قدرت‌های شیطانی و درسی حکیمانه است برای دولتمردان در جهت حفظ کرامت، عزت و منفعت ایران در برابر بیگانگان بود. این چیزی بود که متأسفانه برخی از مدیران تحت تأثیر عناصر نفوذی، در سال‌های اخیر آن را مراعات نکردند و به نفع دشمنان گام برداشتند.
0563---0915
*
با توجه به همکاری گسترده امارات با اسرائیل علیه ایران ضرورت دارد سفیر این شیخ‌نشین ماجراجو توسط وزارت خارجه کشورمان احضار شود و از او توضیح خواسته شود.
3107---0902
*
آقای واعظی با این همه بدعهدی اروپایی‌های خبیث، اظهار می‌دارد، مذاکره با اروپا جدی است! آقای واعظی! اروپا دیگر باید چگونه سخن بگوید تا شما متوجه شوید سرکارید؟! راه برون رفت از مشکلات فقط اقتصاد مقاومتی است نه انفعال؟!
7345---0912
*
پیشنهاد می‌شود عملکرد 6 ساله دولت به رأی عموم مردم گذاشته شود تا معلوم شود هدف از گرد و خاک کردن با عناوینی مثل همه‌پرسی و... چه بوده است.
9554---0901
*
احسنت. احسنت. با تیتر مقاومت 20- مذاکره صفر! احساس عزت کردم. ممنون.
صهبا
*
کسانی که با دفن زباله‌های هسته‌ای کشورهای غربی در خاک کشورمان موافقت نموده‌اند روزی توسط جبهه مقاومت از صحنه انقلاب و مسئولیت امور مردم طرد خواهند شد!
8902---0914
*
معاون امور زنان ریاست جمهوری به این سؤال پاسخ دهند، با توجه به اینکه اجرای طرح تفکیک جنسیتی دانشگاهها مطالبه طیف گسترده‌ای از دانشجویان متعهد و فرهیخته کشورمان است چرا باید برخلاف خواسته و تقید شرعی‌شان راهی کلاس‌های مختلط دانشگاهی شوند؟
نوربخش- مشهد مقدس
*
خرید یک قواره چادر مشکی ساده بین 500 تا 600 هزار تومان هزینه دارد. یک کارگر چگونه و از کجا برای همسر و دو دختر به سن بلوغ رسیده خود چادر مشکی تهیه بکند. عجیب این است که دولت برای سیگار یارانه می‌دهد ولی در مورد این حجاب کامل در جامعه بی‌تفاوتی اختیار کرده است. چرا؟
کرمی
*
در کلاس‌های بعضی از مؤسسات کمک آموزشی کنکور در سطح کشور به دانش‌آموزان القاء می‌شود که ایران جای خوبی برای استعدادهای درخشان نیست. این موضوع بیانگر این است که خیلی از مؤسسات کمک‌آموزشی رها هستند و نظارت و کنترلی روی فعالیت آنها وجود ندارد.
8495---0911
*
جرثقیل‌هایی را که در پالایشگاه اراک نصب شده بود از رده خارج کردند به این بهانه که 10 سال از عمر این جرثقیل‌ها گذشته است اما نمی‌گویند که از این 10 سال 9 سال آن، این دستگاه‌های راهبردی در پالایشگاه فعالیتی نداشته است که حالا فرسوده شده باشد.
9891---0918
*
تماس گرفتم به بانک مرکزی و اعتراض کردم که چرا امسال (به مناسبت عید غدیر) پول نو در شعب بانک‌های منتخب توزیع نشده است. در پاسخ به بنده گفتند مگر عید هست که باید پول نو توزیع شود؟!
6145---021
*  60
سال قبل زمینی را واقع در روستای ترشاب از توابع شهرستان دورود احیاء کرده و در حال حاضر روی آن کار کشاورزی می‌کنم چگونه است که یک قاضی حکم به نفع دیگری صادر کرده است. پس حقوق بنده در احیاء این زمین و به ثمر نشستن آن چه می‌شود؟
0832---0916
*
ده روز است که در اصفهان برای تعویض دفترچه بیمه به کارگزار شماره 67 تامین اجتماعی در این شهرستان مراجعه می‌کنم. جواب می‌دهند کاغذ برای صدور دفترچه نداریم. امیدواریم رسیدگی شود.
8041---0910
 *
استان لرستان به ویژه خرم‌آباد مرکز استان نیازمند تقویت در زمینه صنعت و گردشگری است تا از حالت رکود اقتصادی و بیکاری خارج شود و با رونق کسب و کار،‌ نشاط و امید به مردم برگردد.
0685---0916