نامه‌هاوصدای شما


اتلاف وقت مردم!؟
صبح اول وقت جمعه جهت خرید میوه به بازار روز میوه و تره‌بار نوّاب مراجعه کردم. در این بازار روز دو غرفه فروش میوه و صیفی‌جات وجود دارد که یک غرفه آن از مشتری موج می‌زد و برای کشیدن میوه باید در صف چقدر معطل می‌ماندند، در صورتی که غرفه دیگر گفتند فعلاً تعطیل است، درحالی که از هر نظر غرفه آماده جنس فروختن به مشتریان بود. وقتی موضوع را از مسئول میدان جویا شدیم وی در جواب گفت: «چند دقیقه صبر کنید، غرفه‌دار آن بداخلاق است، الان شروع بکار می‌کند (ساعت 55/8 صبح)! حال این سوال پیش می‌آید که اگر غرفه‌دار بداخلاق است، چرا مجوّز فعالیت به او داده‌اند و اگر نه چرا دو دقیقه بعد از اعتراض مردم، غرفه شروع به کار کرد؟ دقیقاً چه کسی پاسخگوی هدر رفتن وقت مردم نزدیک به یکساعت می‌باشد؟ لطفاً موضوع را در روزنامه منعکس کنید شاید متوّلی سازمان میادین میوه و تره‌بار پاسخگوی شما رسانه‌ها باشند.
چند مراجعه‌کننده به میدان میوه‌ و تره‌بار نوّاب
یک مشترک برق خانگی از تهران: اینکه قرار است از مهرماه سال جاری پرداخت قبوض برق صرفاً اینترنتی و توسط تلفن همراه انجام شود، برای بسیاری از شهروندان که این وسایل را ندارند و یا به دلیل کهولت سن قادر به استفاده از آنها نیستند، مشکل‌ساز است. بهتر است صدور قبوض کاغذی برق تداوم داشته باشد تا ضمن حل مشکل فوق، این قبض‌ها به عنوان رسید پرداخت در اختیار مشترکان برق قرار گیرد.