لاریجانی: دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت های نظام است

لاریجانی: دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت های نظام است  6شهریور-98

40 سال سیاست تهدید وتروریستی و جنگ افروزی و مداخله جویی در امور داخلی کشورهای منطقه دنبال شده است ولی اکنون علی لاری جانی با وارونه گویی مدعی شده ایجادارتباط با کشورهای همسایه در الویت رژیم ولایت فقیه است.


لاریجانی: دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت های نظام است

تهران- ایرنا- علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در همایش سازمان اطلاعات خارجی در گام دوم انقلاب تاکید کرد که دوستی و ایجاد ارتباط با همسایگان از اولویت های نظام است.
به گزارش سه شنبه شب پایگاه خبری وزارت اطلاعات، رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در همایش سازمان اطلاعات خارجی در گام دوم انقلاب افزود: از تلاش‌های وزارت اطلاعات قدردانی می کنم و معتقدم در این دوره خیلی حرفه ای، منظم و با جهت گیری درست نظام اقدام و با حساسیت، متانت و تدبیر لازم کارها را پیگیری می کند.
لاریجانی ادامه داد: وزارت اطلاعات در فراز و فرودهای کشور شرایط متفاوتی را تجربه کرده و امروز کارهایش از پختگی لازم برخوردار است و تسلط خوبی در این وزارت مشاهده می شود که دستاورد مهمی است.
وی گفت: حرکت وزارت مورد تکیه مسئولان نظام است و گزارشات سازمان اطلاعات خارجی از نظر شکل و صورت و نیز محتوا خوب است.
لاریجانی افزود: امروز تمرکز بر مسائل اقتصاد مقاومتی، ایجاد انگیزه و امنیت اقتصادی برای کارآفرینان و همچنین وفاق میان مسئولان نیاز کشور است.
رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به ضرورت خنثی سازی توطئه ها و اقدامات دشمن بر افزایش تبادل اطلاعات و همکاری ها با کشورهای دوست تأکید و بر حضور عناصر اطلاعاتی انقلابی و مومن در مقابله با مفاسد تأکید کرد.
وی همچنین به بهره گیری دشمنان از منافقین و داعش اشاره کرد و گفت: وزارت اطلاعات باید بر این دو موضوع و کسب اطلاعات و رفتارشناسی آنان همچنان توجه داشته باشد.