واردات علوفه به مازندران با آتش‌زدن مزارع جای تعجب دارد

واردات علوفه به مازندران با آتش‌زدن مزارع جای تعجب دارد/وزیر جهاد کشاورزی رسیدگی کند‌11 مرداد-98
آتش سوزی ها نه به دلیل عدم مدیریت و امداد رسانی که مرتبط به واردات علوفه است.
امام جمعه بابل گفت: در حالی کشاورزان مازندرانی اقدام به آتش زدن علوفه می‌کنند که علوفه مورد نیاز استان از خارج وارد می‌شود، وزیر جهاد کشاورزی به این بی‌توجهی‌ها در مازندران رسیدگی کند‌.
واردات علوفه به مازندران با آتش‌زدن مزارع جای تعجب دارد/وزیر جهاد کشاورزی رسیدگی کند‌
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بابل با تبریک سالروز ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: جای تاسف دارد که مشکل پیشرو هر دختر و پسری که بخواهند ازدواج کنند گذشته از مشکلات اقتصادی، مشکلات فرهنگی است.
وی با اشاره به اینکه امروزه در ازدواج‌ها سنت‌های غلط و رقابت‌های کاذبی وجود دارد که بسیاری از این ازدواج‌ها را به طلاق ختم می‌کند، افزود: پیغمبر در امر ازدواج با تمام شایستگی امیرالمومنین بر حضرت فاطمه تحمیل نکرد، ساده زیستی نیز یکی دیگر از مشخصه‌های ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) است.  
امام جمعه بابل بر مقاومت امت اسلامی در برابر مستکبران براساس تاکید رهبری اشاره  و تصریح کرد: آنچه امروزه می‌بینیم حاصل ۴۰ سال زحمات و مقاومت است، در ائتلاف رذل سعودی‌ها  و اماراتی‌ها علیه یمن که سبب نرسیدن وعده‌های غذا، دارو و.. شده است عده‌ای جان خود را از دست دادند اما مقاومت را ادامه می‌دادند لذا سعودی‌های بدبخت این همه خسارت بر خود تحمیل کردند اما جز یاس کامل چیزی دستگیرشان نشد.
روحانی یکی از عرصه‌های مقاومت را نماز جمعه برشمرد و خاطرنشان کرد: همین کمک‌های شما هست که بارها و بارها برای کمک به کشورهای مظلوم مثل یمن فرستاده شد.
این مسؤول تنها نسخه پیروزی را مقاومت برشمرد و یادآور شد: بعد قضیه سقوط پهباد مشخص شد آمریکایی که نمی‌تواند خود را حفظ کند، چطور می‌خواهد عربستان و امارات را پشتیبانی کند.
وی با انتقاد از افزایش روزافزون قیمت گوشت و شکر و... ادامه داد: دلار و ارز دولتی گرفتند ولی نرخ آزاد می‌فروشند، کشوری که مهد مقاومت است نباید خبرهای غارت را بشنود،جای تعجب است، این افراد این مبالغ را به کجا میبرند، تازه به چهار تا وزیر دستور دادند این دسته از افراد غارت‌گر شناسایی شوند.
امام جمعه بابل افزود: در بیرون از کشور خبر جریان مقاومت کشور ماست در داخل کشور خبرهای بلعیدن اموال مردم را می‌شنویم که این جای تاسف است، اینها با جامعه انقلابی تناسب ندارد، نباید امور به قوه قضاییه ختم شود، باید با فساد در مبدا برخورد کرد.
وی اظهار کرد: هر سال در ایام زمان برداشت برنج، برخی افراد شروع به آتش زدن کاه می‌کنند و علاوه بر مشکل رطوبت، دود همه شهر را فرا می‌گیرد، آیا در استانی که علوفه از خارج کشور وارد می‌کنند، باید این کاه را آتش بزنند و کل شهرهای بابل، آمل، بابلسر و فریدونکنار را  دود بگیرد؟ آیا جهاد کشاورزی خبر ندارد و نمی‌بیند؟ نمی‌توانستند از سالهای قبل برنامه ریزی کنند و جلوی این کار را بگیرند؟ خیلی جای تعجب است که با این بی‌توجهی مواجه هستیم،از وزیر جهاد کشاورزی خواستاریم که به این بی‌توجهی‌ها در این استان رسیدگی کنند‌.