نوجوان آمریکایی خانواده خود را به رگبار بست


نوجوان آمریکایی خانواده خود را به رگبار بست
تهران - ایرنا - نوجوان 14 ساله آمریکایی در شهر «الکمونت» ایالت آلاباما، پنج عضو خانواده خود را با شلیک گلوله به قتل رساند.
شبکه خبری «ان بی سی» آمریکا روز چهارشنبه ضمن اعلام این خبر به نقل از پلیس منطقه «لایم استون» ایالت آلاباما گزارش داد:  این تیراندازی، دوشنبه شب هفته جاری در یک منزل مسکونی در شهر «الکمونت» رخ داد و در آن پسر 14 ساله ای که به دلیل پایین بودن سن، نام وی فاش نشد، پنج عضو خانواده از جمله پدر، نامادری و دو خواهر و برادر خود را به قتل رساند.
دو نفر از قربانیان در محل حادثه جان باختند اما دو نفر دیگر پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.
پلیس منطقه «لایم استون» نیز در توئیت خود اعلام کرد: نوجوان 14 ساله پس از این اقدام با پلیس تماس گرفت و به جرم خود اعتراف کرد و اکنون نیز در حال همکاری با پلیس برای تحقیق و یافتن سلاحی است که طبق اظهارات وی در نزدیکی محل جنایت رها کرده است.
گفته می شود این سلاح، یک سلاح کمری 9 میلیمتری بوده است.
هویت قربانیان و این پسر 14 ساله و همچنین هدف وی از این اقدام هنوز مشخص نشده است.
طی هفته های اخیر، شاهد افزایش خشونت های مسلحانه در سراسر آمریکا بوده ایم که بیشتر آنها با اهداف نژاد پرستانه انجام شده است.
شمار کشته شدگان این خشونت ها در سال جاری میلادی، به بیش از 50 و شمار مجروحان به صدها نفر رسیده است و بسیاری از تحلیلگران چنین حملاتی را از پیامدهای سخنان نژادپرستانه «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا می دانند.
این خشونت ها همچنین باعث واکنش مقامات آمریکایی مبنی بر کنترل حمل و فروش سلاح در این کشور شده است.