اعتراض عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به عدم اعلام وصول استیضاح یکی از وزرا


اعتراض عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به عدم اعلام وصول استیضاح یکی از وزرا 11 شهریور-98
این عنصر وابسته به جریان آتش به اختیار مصباح یزدی و پیگیر کننده اهداف پاسداران و همقطارانس که علیه جناح رقیب فعال اند خوب می داند قبل از  عملی نشدن استیضاح این داغ بردل یک وزیر آنکه باید مورد استیضاح قرار بگیرد و برکنار ومحاکمه وم جازات شود خامنه ای رمال  همه کاره است چون  عامل ومقصر اصلی همه نارسایی ها وبحران  های غیر قابل حل  کنونی است . برای  اینکه  وی ن بیش از 3 دهه  است  که سکاندار رأس قدرت بوده است و اطرافش و دفترش پاتوق فاسدترین آخوندها وپاسداران اند که دارای ا شبکه های  گسترده و زنجیره ای مافیایی فساد اند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: وضعیت صنعت خودرو افتضاح است و کنترلی بر بازار وجود ندارد.
    اعتراض عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به عدم اعلام وصول استیضاح یکی از وزرا
به گزارش گروه پارلمانی خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز(دهم شهریور ماه) در تذکری خطاب به هیئت رئیسه قوه مقننه، اظهار داشت: به چه علت استیضاح رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت را که دو هفته است که به هیئت رئیسه ارائه شده است، اعلام وصول نمی‌کنید؟
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: وضعیت صنعت خودرو افتضاح است، در بازار هم هرکس کالای خود را به هر قیمتی که بخواهد، به فروش می‌رساند و کنترلی بر بازار وجود ندارد.