نصرالله: دوران نقض حاکمیت لبنان توسط صهیونیست‌ها پایان یافته است


خالی بندی های تکراری دیکته  شده از سوی سپاه قدس را شیخ حسن نصرالله تکرار کرده است.
نصرالله: دوران نقض حاکمیت لبنان توسط صهیونیست‌ها پایان یافته است
تهران- ایرنا- دبیرکل حزب‌الله لبنان با بیان اینکه «ثبات در کشور اولویت اصلی ماست»، در عین حال خطاب به صهیونیست‌ها گفت: "آن زمان که به پهپادهایتان اجازه داده می شد حاکمیت لبنان را نقض کنند، پایان یافته است."
 سید حسن نصرالله با قدردانی از دولت، ارتش و مردم لبنان، افزود: با ایثارگری رزمندگان حزب الله موفقیت بزرگی کسب کردیم و معادله بازدارنگی جدیدی را به اثبات رساندیم.
وی اظهار کرد:‌ به طور آشکار اعلام کردیم که به دشمن پاسخ خواهیم داد و به آنان گفتیم که منتظر باشید و این ناشی از توان و قدرت مقاومت است.
نصرالله در خصوص پهپادهای متجاوز رژیم صهیونیستی که یکشنبه گذشته در حومه جنوبی بیروت سقوط کردند، نیز گفت: پهپاد نخست صهیونیست ها سرنگون شد و نتوانست مأموریت خود را محقق کند و پهپاد دوم نیز در رسیدن به اهدافش ناکام ماند.
وی ادامه داد:‌ پاسخ حزب الله (به صهیونیست) از دو بخش تشکیل شده است؛ نخست پاسخ میدانی است که در مرزهای سال ۱۹۴۸ فلسطین خواهد بود و دوم، مرتبط با راهپیمایی (بزرگ بازگشت) است.
نصرالله افزود: ارتش اسرائیل مراکز نظامی و پادگان های خود را در طول مرز با لبنان از زمانی که ما گفتیم به حملات آنان پاسخ خواهیم داد، تخلیه کرد و در مناطق شمالی (سرزمین های اشغالی) نیز حالت آماده باش اعلام کرده است.
دبیرکل حزب الله تصریح کرد: همانطور که فیلم امروز (دوشنبه) نشان داد، حمله مقاومت به عمق خاک رژیم صهیونیستی اصابت کرد.
وی گفت: در گذشته از داخل مزارع اشغالی "شبعا"، اسرائیل مورد حمله قرار می گرفت، اما امروز از مرزهای ۱۹۴۸ که رژیم صهیونیستی آن را خط قرمز خود می داند، به رژیم تل آویو حمله شد.
نصرالله ادامه داد: مقاومت، خطر قرمز اسرائیل را با پاسخی که از مرزهای سال ۱۹۴۸ به رژیم تل آویو داد، شکست.
وی تأکید کرد: به اسرائیلی ها می گوییم که تمامی مرزها و نظامی هایتان در مرزها و در عمق اسرائیل در تیرس حملات و پاسخ ما قرار دارند.
دبیرکل حزب الله لبنان اضافه کرد: تاریخ اول سپتامبر ۲۰۱۹ (۱۰ شهریور) را خوب به خاطر بسپارید؛ زیرا که این روز، آغاز مرحله جدیدی برای دفاع از لبنان است که در آن هیچ خط قرمزی (برای مقاومت) وجود ندارد.
نصرالله تصریح کرد: اسرائیلی ها باید بدانند که آنچه اکنون جریان دارد، به دلیل حماقت نتانیاهو است که در صدد است از زیر اتهامات فساد فرار کند.
حزب الله لبنان دیروز (یکشنبه) از انهدام یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی در جاده پادگان «اویویم» خبر داد که بر اثر آن، خودروی نظامی منهدم شد.
حزب الله در بیانیه ای اعلام کرد؛ این عملیات توسط گروه شهید «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر» انجام شده است و بر اثر آن شماری از نظامیان صهیونیست کشته و زخمی شده اند.
 
رژیم صهیونیستی نیز به نظامیان خود در مرزهای شمالی دستور داده، برای هرگونه حمله از سوی حزب الله خود را آماده کنند.
 
ارتش رژیم صهیونستی دستور داده است تا پناهگاه‌ها در مناطقی که تا چهار کیلومتر از مرزهای لبنان فاصله دارند، گشوده شوند.
 
این رویدادها در شرایطی رخ داد که بامداد یکشنبه (سوم شهریور) دو فروند پهپاد متجاوز رژیم صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان در جنوب بیروت در منطقه ضاحیه سقوط کردند.