ادعای رژیم صهیونیستی درباره سایت تولید موشک­ های نقطه زن در لبنان

ادعای رژیم صهیونیستی درباره سایت تولید موشک­ های نقطه زن در لبنان
تهران – ایرنا – ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب با طرح اتهام­ های جدید علیه حزب الله لبنان مدعی شد که تاسیسات تخصصی تولید موشک ­های های نقطه زن را در بقاع لبنان رصد و شناسایی کرده­ است.
به گزارش شبکه خبری اسکای نیوز ، ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که حزب الله لبنان یک سایت تخصصی برای تولید و تبدیل موشک های نقطه زن در منطقه بقاع در نزدیکی شهرک النبی شیث ایجاد کرده است.
این ادعا در حالی مطرح می شود که سید حسن نصرالله دبیرکل اتحادیه عرب شنبه شب طی سخنانی ادعای رژیم صهیونیستی در خصوص وجود تاسیسات ساخت موشک های نقطه زن در لبنان را رد کرده بود.
حسن نصرالله گفته بود: موشک های نقطه زن به اندازه کافی داریم؛ اما کارخانه ساخت آن را نداریم.
ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد: این تاسیسات در سال‌ های اخیر برای تولید جنگ‌ افزارها به کمک ایران و حزب‌الله ساخته شد و اخیرا عملیات تازه ای در این تاسیسات رصد شده که حاکی از استفاده از این تاسیسات  به عنوان سایتی برای تولید و تبدیل موشک‌ های نقطه‌زن است.
این بیانیه مدعی است: خط تولید موشک های نقطه‌زن ساخته شده است و ارسال تجهیزات خاص و حساس به این تاسیسات در حال انجام است.
بنابراین گزارش، ایران در راستای تولید موشک ها، اقدام به تجیهز وسایل خاص و آموزش های مورد نیاز می کند و به صورت مداوم بر عملیات تولید موشک ها نظارت می کند.
ارتش رژیم صهیونیستی همچنین مدعی است که این سایت برای پروژه موشک های نقطه زن برای حزب الله از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و از این روی حزب الله طی روزهای اخیر از ترس هدف قرار گرفتن این مکان اقدام به انتقال تجهیزات به اماکن غیرنظامی از جمله در بیروت کرده است.
سید حسن نصرالله پیش تر گفته بود: بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی می خواهد مردمش را اقناع کند که اقدامی بزرگ از طریق طرح موضوع کارخانه های ساخت موشک های نقطه زن انجام داده است. او به آن ها دروغ می گوید.