مجلس وقت هدر دادن است برای انتخابات آینده کاندیدا نمی شوم


نماینده مردم تبریز ، آذرشهر و اسکو :
 این نماینده مجلس ارتجاع ماهیت ادعای دروغ خمینی شیاد که مدعی شده بود مجلس ارتجاع عصاره ملت ودر رإس همه اموراست را به وضوح فاش کردت است . همچنین عملکرد بیش از 40 ساله رژیم ولایت فقیه ضد مردم و منافع ملی کشورا هم شفاف کرده است.
نماینده تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: در مجلس تنها وقتم هدر می رود برای همین دوره بعدی کاندیدا نخواهد شد.
به گزارش ایلنا ، «شهاب‌الدین بیمقدار» در گفت‌ وگو با خبرنگاران با تأیید خبر عدم کاندیداتوری‌اش برای انتخابات مجلس یازدهم، در تشریح چرایی این تصمیم خود گفت: احساس می‌کنم در حوزه کارآفرینی مفیدتر هستم و در مجلس تنها وقتم هدر می‌رود.
وی افزود: نمایندگان مجلس عملاً اختیاراتی ندارند و تمامی تصمیمات در شورای سران اتخاذ و به اجرا در می‌آید و آنان هستند که در مورد مسایل مهم نظر نهایی را می‌دهند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با تاکید بر اینکه در حوزه کارآفرینی فعالیت خود را به صورت جدی‌تر ادامه خواهد داد، خاطرنشان ساخت: ایجاد انرژی خورشیدی در اطراف دریاچه ارومیه، پرورش گیاهان دارویی و فعالیت در بخش بومی گردشگری مواردی است که قصد ورود به آنها را دارم.
وی تاکید کرد : نمایندگی وقتم را می‌گیرد و به پروژه‌هایی که در نظر دارم نمی‌رسم، مجبورم از ساعت ۸ صبح در مجلس بنشینم این درحالی است که تنها یک ساعت از جلسه مجلس در طول روز مفید است و سه ساعت آن صرف تذکرات و نطق‌های پیش از دستور و میان دستور بی‌سرانجام می‌شود.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور با اعلام اینکه در کمیسیون‌های مجلس نیز بحث‌های جدی مطرح نمی‌شود، عنوان کرد: واقعاً از مردم شرمنده‌ام و نتوانستم در مجلس دهم کاری برایشان انجام دهم؛ وقتی مردم را در خیابان می‌بینم خجالت می‌کشم پس چگونه می‌توانم از آنان برای دوره بعد نیز رای بخواهم.