یک شهید و ۶۸ زخمی در راهپیمایی بازگشت غزه

دست سپاه قدس در کار است چون تلاش می کند برای کاهش فشار برروی پاسداران توی لیست تروریست گذاشته شده دامنه تنش ودرگیری میان اسراییل و حماس و حتی درمنطقه گسترش یابد.
یک شهید و ۶۸ زخمی در راهپیمایی بازگشت غزه
تهران- ایرنا- وزارت بهداشت فلسطین جمعه شب اعلام کرد که در تظاهرات بازگشت، واقع در مرز غزه و سرزمین های اشغالی، یک فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست شهید و ۶۸ نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش پایگاه خبری معا فلسطین، وزارت بهداشت فلسطین در غزه افزود: «ساهر عوض الله عثمان» بیست ساله که به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در جریان تظاهرات بازگشت در شرق رفح واقع در جنوب غزه زخمی شده بود، پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده شهید شد.
بر اساس اعلام  وزارت بهداشت فلسطین، در این تظاهرات ۳۴ فلسطینی بر اثر شلیک گلوله جنگی و ۳۴ تن دیگر با گلوله های فلزی و پرتاپ گاز اشک آور زخمی شدند.
هفتاد و ششمین راهپیمایی بازگشت، روز جمعه با حضور هزاران فلسطینی در  مرز سرزمین های اشغالی و غزه برگزار شد.
راهپیمایی‌های بزرگ بازگشت از ۳۰ مارس سال گذشته میلادی (۱۰ فروردین سال ۹۷)، جمعه هر هفته در طول نوار مرزی غزه با سرزمین‌های اشغالی در اعتراض به انتقال سفارت آمریکا به قدس و محاصره نوار غزه برگزار می‌شود.

از آغاز راهپیمایی بازگشت در غزه تاکنون بیش از ۳۲۰ فلسطینی شهید و بیش از ۲۵ هزار نفر دیگر نیز در این تظاهرات مسالمت آمیز به دست ارتش رژیم صهیونیستی زخمی شدند.