با وجود 30 مورد آبگرفتگی شرایط در فردیس عادی است



با وجود 30 مورد آبگرفتگی شرایط در فردیس عادی است
کرج - ایرنا - معاون خدمات شهری شهرداری فردیس با اشاره به بارش شدید باران طی چند ساعت اخیر گفت: 30 مورد آبگرفتگی در این شهرگزارش شده که اقدامات لازم برای رفع آنها در حال انجام است.
علی خوشگرد شامگاه دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:  بارش شدید باران موجب ایجاد روان آبها در معابر شهر شد.
وی با بیان اینکه روان آبها های جاری شده در پی بارش شدید باران به کانال غربی فردیس منتهی شدند، اظهار داشتعملیات لایروبی کانال غربی فردیس به نهرها به موقع انجام شده و شاهد اتفاق ناگواری نبودیم.
وی با اشاره به بارندگی بی سابقه باران در این شهر گفت: با تمهیدات اندیشیده شده توسط مدیریت شهری وضعیت در فردیس عادی است.
معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: 6 مورد آبگرفتگی منزل گزارش شده که نیروهای خدمات رسان در حال رسیدگی و رفع آنها هستند.
خوشگرد با اشاره به اینکه واحدهای خدمات رسان با تمام امکانات در سطح شهر حضور دارند و برای خدمات رسانی به شهروندان از هیچ تلاشی فروگذار نیستند، افزود: مشکل خاصی در فردیس نداریم و بارندگی شدید اخیر تنها چند منطقه از شهر روان آب جاری کرد که طبیعی بود.
وی با بیان اینکه بنا به دستور عمل شهردار،همه ماشین آلات حوزه خدمات شهری در شهر مستقر خواهند بود و در صورت بروز هر گونه مشکلی وارد عمل می شوند، گفت: امید داریم با برنامه ریزی روزهای بارانی خوبی را پشت سربگذاریم.
وی با اشارره به اینکه ریختن زباله در کانال ها و جوی های آب هنگم بارندگی موجب گرفتگی کانال و جاری شدن سیلاب در معابر می شود، گفت: از شهروندان می خواهیم که رعایت کنند و از ریختن پسماند در کانال ها و جوی های آب خودداری کنند.