ترکیدگی لوله آب موجب فرونشست زمین در شهرری شد


 به خاطر ماهیت  غیر سازنده  و مخرب رژیم ولایت فقیه به  فرسودگی لوله های آب وعدم تعویض وترمیم شان موجب شده تاهم آب لوله کشی بهدر برود بلکه نشت آب سبب فرونشست زمین گردد.
ترکیدگی لوله آب موجب فرونشست زمین در شهرری شد
شهرری - ایرنا - دبیر بحران شهرداری منطقه ٢٠ تهران گفت: ترکیدگی لوله انتقال آب شرب باعث فرونشست نیم متری زمین در خیابان شهید غیبی شهرری شد.
علیرضا هاتفی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بخشی از خیابان شهید غیبی در حدود یک ماه پیش در اثر نشست آب از شاه لوله انتقال آب اداره آب و فاضلاب فرونشت کرده بود که در آن زمان توسط عوامل اجرایی ترمیم شد.
وی با اشاره به فرونشست دوباره زمین طی چند روز اخیر در بخشی از خیابان شهید غیبی، عنوان کرد: ترکیدگی دوباره لوله و یا ترمیم غیر استاندارد عوامل اداره آب باعث فرو نشست این بخش شده است که باید عوامل اجرایی اداره آب در اولین فرصت نسبت به بازسازی و بهسازی آن وارد عمل شوند.
هاتفی در خصوص وضعیت فعلی خیابان شهید غیبی، تصریح کرد: هم اکنون عوامل اجرایی شهرداری منطقه ۲۰ با تشخیص و حضور به موقع اطراف محل فرونشست را ایمن سازی کرده‌اند و اطراف محل نیز علامت‌گذاری شده است.
وی یادآور شد: شهرداری منطقه ۲۰ کارهای لازم را در خصوص اطلاع رسانی و آگاهسازی عوامل اداره آب و فاضلاب انجام داده است و این اداره باید به سرعت وارد عمل شود.
منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.