جاده بندرترکمن- آق‎قلا قتلگاه مردم شده است

جاده بندرترکمن- آققلا قتلگاه مردم شده است/ مسؤولان به فکر باشند8 آذر -98
امام جمعه بندرترکمن با انتقاد از وضعیت نامناسب جاده بندرترکمن- آققلا گفت: مسؤولان برای چهاربانده کردن این جاده اقدام کنند.

جاده بندرترکمن- آق‎قلا قتلگاه مردم شده است/ مسؤولان به فکر باشند
 به گزارش خبرگزاری فارس از بندرترکمن، حجتالاسلام محمدصالح منصوری ظهر امروز در خطبههای عبادیسیاسی نماز جمعه بندرترکمن اظهار کرد: متأسفانه جاده بندرترکمن به آققلا امروز تبدیل به قتلگاه شده و اکثر هفتهها شاهد تصادف و فوت چند نفر هستیم، در همین هفته گذشته وقوع یک تصادف موجب فوت یک خانواده چهار نفره شده است.
وی تصریح کرد: از مسؤولان انتظار داریم به وضعیت این جادهکه برای بیش از 40 سال گذشته بوده رسیدگی کنند، در گذشته تعداد خودروها انگشتشمار بود اما امروز تعداد خودروها افزایش یافته و در این شرایط مسؤولان باید برای اصلاح زیرساختها اقدام کنند و به فکر جاده بندرترکمن به آققلا باشند.
امام جمعه بندرترکمن تأکید کرد: در این مسیر روستاهای بسیاری قرار دارند و افرادی که از بندرترکمن قصد رفتن به آققلا و گنبدکاووس را دارند از این جاده رفتوآمد میکنند لذا ما از مسؤولان ذیربط و نماینده مجلس انتظار داریم این طرح را جزو طرحهای ملی اعلام و جاده بندرترکمن به آققلا را چهاربانده کنند.
منصوری با گرامیداشت هفته بسیج، به فرامین مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اشاره کرد و افزود: معظمله هفت توصیه به بسیجیان داشتند و فرمودند بسیج در همه میادین دفاع سخت، نرم، نیمهسخت آماده بهکار باشد، در هیچ زمینهای غافلگیر نشود، در جنگ نرم عکسالعملی رفتار نکند و مانند شطرنجباز همیشه یک قدم از دشمن جلو باشند، ارتباط خود را با مساجد تقویت کنند، با مجموعههای همسو با اهداف بسیج در دانشگاهها همکاری داشته کنند، بسیج در عین گستردگی چابک باشد و خدمات بسیج به مردم اطلاعرسانی شود.
*حضور بسیجیان در مساجد پررنگ‌تر شود
وی تأکید کرد: انتظار از بسیجیان این است که در مساجد، نمازهای جماعت و نماز جمعه حضور فعالتری داشته باشند.
امام جمعه بندرترکمن با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از مردم بهمناسبت حرکت پرشکوه در محکومیت اغتشاشات توضیح داد: معظمله بر این مهم تأکید کردند که ملت ایران بار دیگر ثابت کرد قدرتمند و با عظمت است، توطئه بسیار عمیق و خطرناکی که آن همه خرج کردند و زحمت کشیدند تا بتوانند در یک بزنگاه شرارت، تخریب و آدمکشی کنند به وسیله مردم، نیروی انتظامی، بسیج و سپاه خاموش شد.
منصوری با اشاره به سالروز شهادت آیتالله مدرس و روز مجلس شورای اسلامی یادآور شد: همانطور که امام راحل فرمودند مجلس در رأس امور است اما امروز اکثر نمایندگان مجلس به وظایف خود عمل نمیکنند و عملکرد آنها مانند شهید مدرس نیست، وی فردی شجاع و نترس بود و برای خدا کار میکرد و هنگام بازگشت از مجلس برای بقال کوچه خود نیز اتفاقات مجلس را توضیح میداد.
*برخی نمایندگان مجلس بهدنبال کاسبی هستند
وی با بیان اینکه آیا امروز نمایندگان مجلس با مردم ارتباط دارند، اذعان کرد: نمایندگان مجلس یا در مجالس و مراسمات مردمی حضور ندارند و یا اگر در مجالس حضور یابند به صورت کلاسیک و کوتاه است که جای گله دارد.
امام جمعه بندرترکمن با بیان اینکه امروز برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به فکر منافع خود هستند، ابراز کرد: متأسفانه برخی از نمایندگان مجلس بهدنبال کاسبی و کارچاقکنی برای دیگران هستند البته بعضی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بسیار متدین هستند و دلسوزانه برای مردم کار میکنند.
منصوری به سخنان رئیس جمهور کشورمان در شورای اداری آذربایجان اشاره کرد و گفت: ایشان عنوان کردند تا صبح جمعه از گرانی بنزین مطلع نبودم و صبح جمعه از این طرح باخبر شدم که به ایشان توصیه میکنم نمک بر زخم مردم نپاشند.
وی خاطرنشان کرد: چطور میشود رئیس جمهور کشور از اجرای یک تصمیم سخت و بزرگ در شب میلاد امام صادق (ع) و پیامبر (ص) باخبر نباشد، اگر واقعاً مطلع نبودند ضعف بزرگ مدیریتی ایشان است و اگر مطلع بودند توصیه میکنیم با مردم صادق باشند.
امام جمعه بندرترکمن گفت: دشمن برنامههای بسیار سنگینی برای اغتشاشات اخیر داشت و اگر مقام معظم رهبری هزینه پرداخت نمیکرد وضع بسیار بدتر میشد، با فرامین معظمله مردم دیندار و متدین وارد میدان شدند و دوباره از انقلاب اسلامی دفاع کردند.