اجرای فرامین رهبری اقتدار کشور را افزایش داده است

اجرای فرامین رهبری اقتدار کشور را افزایش داده است8آذر-98
 عامل اصلی  نارضایتی و اعتراضات و قیام های ضد حکومتی خامنه ای رمال  رهبر ام الفساد  می باشد  ولی  مترسک مدعی شده اجرای فرامین رهبری اقتدار کشور را افزایش داده است .
مشاور امیر فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش با بصیرت در خط ولایت قرار دارد و در این راه نیز باقی خواهد ماند گفت: اجرای فرامین ارزشمند فرماندهی کل قوا باعث افزایش اقتدار و توان دفاعی کشور شده است.
اجرای فرامین رهبری اقتدار کشور را افزایش داده است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، امیر دریادار دوم جعفر سعیدی ظهر امروز در سخنان پیش خطبه نماز جمعه در همدان با اشاره به جانفشانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از انقلاب اظهار کرد: با آغاز جنگ تحمیلی و صدور اولین بیانیه بین‌المللی مبنی بر محدودیت‌ تردد خطوط دریایی کشور برای حضور مستقیم در صحنه و اعمال کنترل فرماندهی، قرارگاه دریایی کشتیرانی در بندر بوشهر توسط این نیرو تشکیل شد.
وی نیروی دریایی را از اولین نیروهای مسلح کشور عنوان کرد که به اهداف نهایی جنگ دست یافته بود و در ادامه گفت: نیروی دریایی در آذرماه ۵۹ چند عملیات در شمال خلیج فارس علیه نیروهای بعثی انجام داد و در این زمینه به دستاوردهای بزرگی نیز دست یافت.
مشاور امیر فرماندهی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به فرموده امام راحل در ارتباط با این نیرو و درخشش این مجموعه در دفاع از کشور اضافه کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام یک‌هزار و ۵۰۰ عملیات دریایی و ۱۰ هزار کشتی تجاری و‌ نفتکش توانست ۳۰۰ میلیون تن‌ کالای مورد نیاز مردم را وارد کشور کند.
وی گفت: بعد از جنگ نیز توانستیم با وجود تحریم ظالمانه دشمن در مقابل آنها ایستادگی و کرده و تهدیدها را به فرصت تبدیل کند.
سعیدی با بیان اینکه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با بصیرت و آگاهی در خط ولایت قرار دارد و در این راه نیز باقی خواهد ماند بیان کرد: تبیین مفاد بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای فرامین ارزشمند فرماندهی کل قوا موجب افزایش اقتدار و توان دفاعی کشور شده است.
وی گفت: نیروی دریایی ارتش با تلاش و مجاهدت در راه آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و با تامین امنیت و‌ حفاظت از کشور در راه خدمت به نظام و مردم حضور دارد.