فتنه‌ها و دشمنی‌ها تمام شدنی نیستند

فتنه‌ها و دشمنی‌ها تمام شدنی نیستند/ دشمن به دنبال برهم زدن آرامش ایران است8 آذر -98
 مردم به خوبی می دانند  که دشمن و فتنه گر اصلی بیش از 40 سال است که در ایران حاکم شده است. برای همین اعتراض ضد حکومتی می کنند و فریاد مرگ بردیکتاتور وخامنه ای می زنند.
امام جمعه بروجن با اشاره به توطئه اخیر که پس از گران شدن بنزین اتفاق افتاد، گفت: این فتنه‌ها و دشمنی‌ها تمام شدنی نیستند و همچنان توطئه‌ها ادامه دارد.
فتنه‌ها و دشمنی‌ها تمام شدنی نیستند/ دشمن به دنبال برهم زدن آرامش ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از بروجن حجت‌الاسلام‌ علیرضا ‌هراتی‌مطلق ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه‌ این شهر، گفت: امروز انقلاب اسلامی خار چشم امریکا و اسرائیل و کشورهایی‌ است که با آنها هم‌پیمان هستند، انقلاب ما درس‌هایی را به تمام جهانیان و آزادی خواهان دنیا داده و ۴۰ سال است که استقلال و روی پای خود ایستادن را به نمایش گذاشته‌ایم.
امام جمعه شهر بروجن با اشاره به اینکه دشمنان نمی‌خواهند مردم ایران را در کمال آرامش ببینند، بیان کرد: تا همین امروز در آذر ماه سال ۹۸ می‌بینید که دشمنان به سرکردگی آمریکا تحرکاتی علیه انقلاب داشته، هشت سال جنگ تحمیلی ایجاد کردند و امروز هر چند وقت یکبار، بحران علیه کشورمان درست می‌کنند.
هراتی مطلق افزود: این حوادث تمام شدنی نیستند و همچنان توطئه‌ها ادامه دارد، اخیرا شاهد به آتش کشیدن کتاب مقدس قرآن بودیم ما نمی‌توانیم دست روی دست بگذاریم که چند ارازل اوباش بیایند و مملکت را به آتش بکشند، باید یک نیروی همیشه آماده داشته باشیم که آن نیرو بسیج است.
وی در پایان با محکوم کردن آتش زدن کنسولگری ایران در نجف، بیان کرد: دشمنان به دنبال تحریک احساسات مردم ایران و عراق هستند ما تابع نظر رهبر معظم انقلاب و مرجعیت عراق هستیم، سفارش ما به مردم عراق این است که پیرو مرجعیت باشند و مشت محکمی بر دهان عربستان، امریکا و اسرائیل بزنند و با تدابیر مرجعیت شیعه شاهد ثبات در کشور عراق باشیم.