دستگیری 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای کیف قاپ در زاهدان

فارس من|دستگیری 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای کیف قاپ در زاهدان8دی-98
کیف قاپ ها دستگیرمی شوندتا همچون 40 سال گذشته غارتگران منابع وذخایرکشور ودزدان جیب ها وسفره های مردم مصونیت کامل داشته باشند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان از دستگیری 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای کیف قاپ با 8 فقره سرقت خبر داد.
فارس من|دستگیری 5 نفر اعضای یک باند حرفه ای کیف قاپ  در زاهدان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه پیگیر امنیت زاهدان باشید که در سامانه فارس من ثبت شده است، فرمانده انتظامی زاهدان گفت: در پی وقوع سریالی چند فقره کیف قاپی و موبایل قاپی توسط سرنشیان یک دستگاه پراید 111 در سطح شهرستان زاهدان موضوع در دستور پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتریهای این شهرستان قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به مخدوش بودن شماره پلاک خودروی سارقان کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با تحقیق از مالباختگان و بررسی صحنه های سرقت به جمع آوری سرنخهای موجود پرداخته و با انجام یکسری اقدامات تخصصی، مشخصاتی کلی را از سارقان به دست آوردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان تصریح کرد: با توجه به اهمیت موضوع مشخصات سارقان به تمامی کلانتریهای سطح شهر اعلام و تمامی  واحدهای انتظامی برای دستگیری اعضای این باند بسیج شدند.
سرهنگ اکبری در ادامه بیان داشت: سرانجام مأموران کلانتری 19 زاهدان با هوشیاری  و تیزبینی خودروی سارقان را درحالی که قصد کیف قاپی از یک شهروند در محدوده خیابان دانشجو را داشتند متوقف و هر2 سرنشین آن را دستگیر کردند.
این مقام انتظامی اظهار داشت: متهمان دستگیر شده پس از انتقال به پلیس آگاهی و روبرو شدن با مستندات پلیس لب به اعتراف گشوده و به 8 فقره کیف قاپی و موبایل قاپی در سطح شهر  زاهدان با  مشارکت 3 تن از دوستان دیگر خود اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان زاهدان در ادامه گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی با شناسایی مخفیگاه دیگرهمدستان این 2 سارق با هماهنگی قضائی در چند عملیات مجزا و غافلگیرانه هر 3 نفر آنها را دستگیر کردند.
وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی از شهروندان خواست حتی المقدور  از حمل وجوه نقد زیاد و اشیاء گران‌ قیمت در معابر عمومی خودداری و هنگام تردد در خیابان کیف خود را با دستی که مجاور دیوار یا جوی آب است حمل کنند.