یادمون نره | سلبریتی‌های ملوّن یادمون نره +فیلم

یادمون نره | سلبریتی‌های ملوّن یادمون نره 12 آذر -98
 با پوشش سیاست یک بام و دوهوا  چنانچه  سلبریتی همچون امیر تتلو با تتوهای مسخره اش طرفدار دژخیم منفور وتابلورئیسی باشد و عکس  تبلیغاتی – یادگاری – انتخاباتی ریاست جمهوری  با هم درمشهد بگیرند نه بدنیست وجای انتقاد ندارد که عالیست و بسیار مناسب و خوبست. ولی چنانچه سلبریتی ها از نامزد انتخاباتی رقیب جناح مغلوب حمایت و تبلیغ کنند . بدتراینکه  انتقاد به شیوه سیاست سرکوب و کشتار معترضان کنند عمل شان غیرقابل تحمل است چون اینان سلبریتی های ملون و... می باشند ومستحق اهانت وتوهین و تهدید.... هستند.
| یکی از مهمترین حامیان حسن روحانی در انتخابات سالهای ۹۲ و ۹۶ ، هنرپیشه ها و بازیگران سینما بودند. حالا پس از گذشت ۶ سال و همزمان با اعتراضات مردم به تدابیر دولتمردان، بسیاری از این افراد با تغییر موضع عجیب و بدون اشاره به نقش آفرینی هایشان، با فرار به جلو علیه بی تدبیری ها بیانیه صادر کردند!
طرح: http://fna.ir/ddq23x ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۹/۱۱
فیلم| حامیان «صدای آبان 98» در انتخابات صدای چه کسی بودند؟با اعلام یک شبه گرانی بنزین توسط دولت و بروز حوادث تلخ در برخی نقاط کشور، برخی سلبریتی‌ها در اقدامی هماهنگ با تبلیغ هشتگ «#صدای_آبان98» بار دیگر مردم را به همراهی با خودشان دعوت کردند.