عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری در کرمانشاه دستگیر شدند / کشف سلاح از مخفیگاه متهمان


عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری در کرمانشاه دستگیر شدند / کشف سلاح از مخفیگاه متهمان 12 آذر – 98
اگر متهمان مسلح بودند و می دانستند درصورت دستگیر شدن مواجه با مجازات اعدام هستند با مسلح شدن مقاومت  و از خودشان دفاع نکردند؟
گروه استان‌ها ـ فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری چهار نفر از عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری در جریان اغتشاشات اخیر، خبرداد. 
    عاملان شهادت سرگرد ایرج جواهری در کرمانشاه دستگیر شدند / کشف سلاح از مخفیگاه متهمان
به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه, سردار علیاکبر جاویدان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اغتشاشات اخیر در روز 25 آبان ماه سرگرد جواهری یکی از ماموران کلانتری الهیه در درگیری با اشرار و آشوب طلبان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: از آن تاریخ کارهای اطلاعاتی برای دستگیری عاملان شهادت این افسر وظیفه شناس با جدیت از سوی پلیس کرمانشاه دنبال شد تا اینکه ماموران توانستند 4 تن را که در شهادت شهید جواهری نقش اصلی را داشتند، شناسایی کنند.
جاویدان بیان کرد: ماموران پس از شناسایی این افراد در هماهنگی با مقام قضائی و در عملیاتی مشترک 3 تن از این افراد را در شهر کرمانشاه و یک نفر دیگر را نیز در یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه‌های این افراد که همگی جزو اراذل و اوباش سابقه‌دارند تعدادی سلاح سرد که از آنها در به شهادت رساندن سرگرد جواهری استفاده کرده بودند، کشف شد.
جاویدان با بیان اینکه این افراد در اختیار پلیس قرار دارند و این افراد در بازجویی‌ها به درگیری با شهید جواهری که منجر به شهادت وی شد، اعتراف کردند افزود: بازجویی‌های تکمیلی از این افراد توسط ماموران ادامه دارد.
بیشتر بخوانید
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه جایی برای افراد مجرم و خلافکار در کرمانشاه وجود ندارد گفت: پلیس قاطعانه با هرگونه ناامنی برخورد و پاسخ دندان‌شکنی به افراد آشوب طلب می‌دهد.
وی با بیان اینکه برخیها با سواستفاده از مطالبه‌گری عامه مردم و تحت تاثیرات جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و ناامنی برخورد کرد.