دلایل سنت‌شکنی صداوسیما برای دوم اسفند با پخش نظر مخالفان شرکت در انتخابات چیست؟


دلایل فراوانی وجود دارد که چرا برنامه ریزان پشت پرده   صدا وسیمای خامنه ای رمال و قاتل  میلی و رسانه ضدملی تصمیم گرفته اند تا باپخش نظر مخالفان شرکت درنمایش انتصابات تشریفاتی موافقت کنند که شامل:
1-       پس از جابه جایی مجری شبکه 3 و قدرت گیری بسیجی حراست زیر کنترل اطلاعات سپاه پاسداران  جنایتکار در این  رسانه میلی ضدملی به شدت مورد تنفر وتحریم مردم واقع شده است.
2-       این رسانه میلی و ضد ملی تبدیل به بلندگوی تبلیغاتی جناح غالب علیه جناح مغلوب شده است . همچنین سیاست مخالفت با برجام و مذاکره با برچسب شعار ضدآمریکایی باندهای جناح غالب را پخش و تبلیغ می کند.
3-       تبدیل به تریبون تبلیغاتی پخش سریال و فیلم های  تهیه وساخته شده سینمای  سازمان اوج اطلاعات پاسداران جنایتکار شده است.
4-      نه گزارشات خبری معترضان ناراضی را بازتاب نمی دهد که به طور گزینه ای با متهم کردن معترضان با عنوان افراد اندک  ساده گول خورده و... علیه شان تبلیغ می کند.
5-      همینطور سخنرانی های نمایندگان مجلس ارتجاع علیه سیاست دولت با مواضع تندانتقادی  پاسداران جنایتکار بازتاب داده می شود.  به خصوص نقش کلیدی تبلیغاتی درماستمالی  کردن سرنگونی هواپیمای اکرائینی از سوی  پاسداران جنایتکار کرد.
6-       مهمتر سخنرانی  های روحانی از سوی این رسانه ضدملی سانسور یا تحریف می گردد .درمقابل میزگرد علیه مواضع حسن روحانی وظریف و... تشکیل می شود.
7-       تبلیغات گسترده برای طرح مهندسی سپاه پاسداران جنایتکار و شورای نگهبان آلت دست و رد صلاحیه فله ای نامزدان جناح مغلوب نمایش انتصابات تشریفاتی مجلس ارتجاعد وره یازدهم شده است.
8-      بهرحال اکنون که روحانی مجبور با انتقاد افشاگرانه نفی جمهوریت  محور نمایش انتصابات تشریفاتی شد . بنابراین رسانه میلی و ضدملی  جناح غالب برای سیاه بازی تبلیغاتی نمایش انتصاباتی- تشریفاتی مجلس ارتجاع یازدهم مهندسی  پاسداران جنایتکار تصمیم به سنت شکنی پخش نظرمخالفان شرکت درانتصابات تشریفاتی گرفته است تاوانمود شود نه این رسانه ضدملی  بلندگوی تبلیغاتی جناح غالب نیست که مستقل  وبی طرف است .
9-      ناگفته نماند اعتراف شده که حداقل سرنوشت 230 نماینده ارتجاعی جهادی- انقلابی – اسلامی مورد نظر خامنه ای رمال و قاتل  وپاسداران جنایتکار ازهم اکنون مشخص شده و اینان خیال شان آسوده است که مجلس ارتجاع یازدهم دست نشانده را اشغال کرده اند . مشروط براینکه گذشته ازهدف پخش این برنامه ایجاد اختلاف میان باندهای مدعی اصلاح طلب پس ازپخش نظرات مخالفان شرکت درنمایش انتصابات تشریفاتی احتمال زیادهست که اینان متهم به همصدا با دشمن نفوذی دشمن بیگانه شوند سپس برای شان پرونده تشکیل و زیر تعقیب قرارگیرند.

سنت‌شکنی صداوسیما برای دوم اسفند با پخش نظر مخالفان شرکت در انتخابات
تهران- ایرناپلاس- شب گذشته بخش خبری بیست و سی شبکه دو سیما در اقدامی کم‌سابقه، در بخش مربوط به انتخابات دوره یازدهم مجلس، اقدام به پخش نظرات مخالفان شرکت در انتخابات دوم اسفند کرد.
در این بخش، خبرنگار به جمع مردم در خیابان‌ رفته بود و نظر آنها را درباره حضور در انتخابات می پرسید، اما برخلاف رویه معمول صداوسیما که صرفا دیدگاه موافقان شرکت در انتخابات را منعکس می‌کند، صحبت افرادی که می‌گفتند در انتخابات شرکت نمی کنیم هم پخش شد و برخی استدلالهای مخالفان نیز پوشش داده شد
مخالفان حضور بعضا دلیل خود را شخصی عنوان کرده یا به عملکرد نامناسب برخی مسوولان اشاره می‌کردند و در مقابل موافقان حضور در انتخابات هم استدلالهای خود را مطرح و بر لزوم شرکت در تعیین سرنوشت خود تاکید می کردند و در مجموع این گزارش، نسبت به برخی گزارش‌های یکطرفه گذشته، فضای اقناعی قوی‌تری برای مخاطبان ایجاد می‌کرد.
به نظر می‌رسد در شرایطی که علاوه بر نارضایتی‌های اقتصادی، بسیاری از نظرسنجی‌ها و نخبگان برآوردهای مناسبی از میزان حضور مردم ندارند و پیش‌زمینههایی برای شکل‌گیری انتخابات باشکوه مطرح می‌شود، نیروهای صداوسیما توانسته‌اند مسوولان این سازمان را به شیوه جدید راضی کنند.
اما نکته جالب این که در گیر و دار راضی کردن بخشی از جامعه که تمایل به حضور در انتخابات ندارد، با سخنان روز گذشته منتخب مردم ایران در انتخابات دو سال قبل، برخوردی غیرحرفهای شد.
بخش خبری بیست و سی، از سخنان دیروز رئیس جمهور در جمع استانداران سراسر کشور که بخش اعظم آن تاکید بر مهیا کردن شرایط برای انتخابات واقعی و مشارکت بالای مردم بود، بخش بسیار کوتاهی مربوط به مسایل اقتصادی پخش کرد، اما در بخش مرور فضای مجازی، به جای پخش سخنان مهم رئیس جمهور، تنها به دو جمله او اکتفا کرد و کوشید انعکاس آن در شبکه‌های خارجی را برجسته کند. جالب آن که در همین بخش سخنان کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان به صورت مشروح پوشش داده شد.
این که صداوسیما سرانجام به این نتیجه رسیده که منعکس کننده دیدگاه‌های مختلف مردم باشد و به جای رویکرد یکسویه، روش اقناعی دعوت به انتخابات را برگزیده، اقدام مبارک و موثری است؛ اما تناقضاتی نظیر آنچه با رئیس جمهوری که بالای 22 میلیون رای مردم را دارد انجام می دهد، بیشتر باعث تقویت اتهام «تشریفاتی بودن انتخابات» می‌شود که این روزها از سوی اپوزیسیون تبلیغ می‌شود.