اصابت سه راکت به سفارت آمریکا در بغداد

اصابت سه راکت به سفارت آمریکا در بغداد  7-بهمن-98
این دست وپا زدن هاپس ازکشته وتکه تکه شدن پاسدارقاسم سلیمانی  راکت پرانی مزدوران عراقی  زیر کنترل سپاه قدس به فضای سبز که سفارت آمریکا قراردارد  مکمل ادعای مضحک راهپیمایی میلیونی دربغداد برای اخراج آمریکاازعراق است.
نمایی از سفارت آمریکا در بغداد
منطقه سبز بغداد روز یکشنبه ششم بهمن هدف چند راکت قرار گرفت که سه راکت به ساختمان سفارت آمریکا اصابت کرده است.
خبرگزاری‌ها به نقل از منابع امنیتی خبر دادند که سه راکت به سفارت آمریکا اصابت کرده است. در این گزارش‌ها اعلام شده که کسی کشته نشده اما درباره مجروح شدن احتمالی افراد سخن گفته نشده است.
برخی از منابع خبری تعداد راکت‌های کاتیوشای شلیک شده به منطقه سبز را سه و برخی پنج مورد اعلام کرده‌اند. خبرگزاری فرانسه اعلام کرد که این راکت‌ها از ساحل غربی رود دجله شلیک شده‌اند.
روز اول بهمن نیز سه موشک کاتیوشا به منطقه سبز امنیتی بغداد و نزدیکی سفارت آمریکا اصابت کرده بود. این منطقه که وزارتخانه‌های کشور و سفارتخانه‌های خارجی در آن قرار دارد، بامداد ۱۹ دی نیز هدف حمله راکتی قرار گرفته بود.
این حملات پس از اقدام تلافی‌جویانه ایران به یک پایگاه نظامی آمریکا در عراق بدنبال کشته شدن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس، صورت می‌گیرد.
آمریکا پیش از این گروه‌های شیعه مورد حمایت ایران را به دست داشتن در حملات مشابه متهم کرده، اما تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله‌ها را به عهده نگرفته است.