مذاکره با آمریکا هرگز/ایران سلیمانی‌های زیادی دارد

تکلیف مشخص است، مذاکره با آمریکا هرگز/ایران سلیمانی‌های زیادی دارد  16 دی-98
خوب هرچه  پاسدار مشابه سلیمانی تروریست درمیان پاسداران  وجودداشته باشد سرانجامش مرگ ذلت بار است.
هم‌رزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه شهادت حاج قاسم سلیمانی انتهای کار نیست و در عرصه نظامی‌گری حاج قاسم‌های فراوانی در ایران است، گفت: تکلیف ما مشخص است هیچ مذاکره‌ای با آمریکا صورت نخواهد گرفت.
تکلیف مشخص است، مذاکره با آمریکا هرگز/ایران سلیمانی‌های زیادی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سردار محمدعلی حق‌بین امشب در مراسم بزرگداشت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسین (ع) اظهار کرد: شهید سلیمانی با اخلاص و تقوایی که در وجودش موج می‌زد مردم عراق را هم‌پیمان ما قرار داد.
وی با اشاره به قرار گرفتن بسیاری از عراقی‌ها در کنار ایرانیان گفت: همه ما نگرانیم و چاره‌ای هم نیست اما از این بابت خوشحالیم که شهید عزیزمان به دست داعش شهید نشد بلکه شهادتش به دست شقی‌ترین انسان‌های زمین و به‌صورت ناجوانمردانه آن‌هم در کشوری که مهمان بود مورد هدف دشمن قرار گرفت و شیطان بزرگ بیش‌ازپیش شناخته شد.
مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر برکت حضور سردار سلیمانی در زمان حیات در خاورمیانه تصریح کرد: وسعت و میدان کار شهید سلیمانی در زمان حیات به میزان پس از شهادتش نیست چراکه اثرات خون پاک این سردار شهید وحدت، صمیمیت و امنیت مضاعفی برای ملت‌ ایران و ملت‌های مسلمان به ارمغان خواهد آورد.
وی با بیان اینکه باید برای همیشه با آمریکایی‌هایی که شعار دوگانه می‌دهد خداحافظی کرد، افزود: همه باید صف خود را از آمریکا جدا کنند، دیگرکسی نخواهد ماند که تکلیف خود را نداند، تکلیف مشخص است، نباید هیچ مذاکره‌ای با آمریکا صورت بگیرد.
حق‌بین با اذعان به اینکه آمریکا در تمام موارد از هشت سال دفاع مقدس و جنگ تحمیلی با رژیم صدام گرفته تا شکل‌گیری داعش در پشت‌صحنه جنگ‌ها بوده گفت: با این جنایتی که آمریکا کرد دیگر جایی برای بخشش و اغماض نیست، چراکه این‌ جنایت بزرگ که به‌عمد به دستور صریح رئیس‌جمهور آمریکا انجام شد قابل‌بخشش نیست.
وی با اشاره به اینکه از دست دادن شهید قاسم سلیمانی ثابت کرد که خون او نیز برای این مملکت پیام‌هایی دارد، بیان کرد: خدا را شکر می‌‌کنیم که وقتی پس از امام راحل (ره) کسی همچون او آمد که ۳۰ سال است این کشتی را هدایت می‌کند، امروز در عرصه نظامی‌گری نیز مانند قاسم سلیمانی‌ها فراوان داریم.
مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی سپهبد شهید قاسم سلیمانی گفت: سردار قاسم سلیمانی وقتی در جمعی می‌نشست گویی با همه رفیق بود، در جلسات دستورات قاطعی می‌داد و در زمان بیان نیز آن‌قدر خوب به حرف همه گوش می‌داد و به همه نظرات احترام می‌گذاشت و سپس تصمیم می‌گرفت.
وی با اشاره به رشادت‌های سپهبد شهید قاسم سلیمانی در جبهه‌های سوریه افزود: شهید سلیمانی هرگاه می‌خواست جلسه‌ای را طراحی کند صبح زود زمانی که هنوز هوا گرگ‌ومیش بود خود در خط مقدم قرار می‌گرفت و به‌شخصه تمام منطقه را زیر نظر می‌گرفت و آن‌قدر به عملیات فکر می‌کرد تا سپس آن را عملیاتی کند.
حق‌بین با بیان اینکه شجاعت و تصمیم‌گیری‌های سردار سلیمانی در آزادسازی شهرهای سوریه و جنگ با داعش فوق‌العاده بود، خاطرنشان کرد: وقتی سختی به انسان وارد شد یعنی آن سختی‌ها انسان به مرگ راضی می‌شود، ادوات ما در جنگ تمام‌شده بود، ایستادگی و مردگی فرزندان این مرزوبوم باعث شد که دشمن اعلام شکست بکند.
وی با تأکید بر اینکه هر آنچه در مسیر دین و ارتباط درست، رعایت اصول و موازین ولی امر موجب می‌شود انسان عزیز مردم و خدای خود باشد، افزود: شک نکنید خون سلیمانی قدرت زیادی دارد و هیچ نیازی به تحلیل نیست، وحدت و انسجامی که امروز به وجود آمده و ترامپ به غلط کردن افتاده از ترس خون پاک شهید سلیمانی است.
مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه هر کشوری که در خاورمیانه باشد از پلکان قدرت بالا خواهد رفت، گفت: قدرت ما امروز زیاد است، ایران، یمن، سوریه، عراق و فلسطین همه یک‌صدا هستند و اگر کشوری خود را از خاورمیانه جدا کند از اریکه قدرت پایین خواهد رفت.
وی با اشاره به صحبت‌های سردار شهید سلیمانی در جبهه‌های سوریه بیان کرد: سردار سلیمانی می‌گفت به چند دلیل خودم را گیلانی می‌دانم، چراکه گیلانی‌ها کار بزرگی در نبل و الزهرا (س) انجام دادند و پشت‌به‌پشت هم موجب این آزادی بزرگ شدند، دومین دلیل برگزاری کنگره عظیم هشت هزار شهید و دلیل سوم نقش گیلانی‌ها در آزادسازی حلب است.
حق‌بین با بیان‌ اینکه سردار سلیمانی می‌گفت من هیچ جا ندیدم دشمن این‌گونه دیوانه‌وار حمله کند، افزود: دشمن بیش از ۴۶ انتحاری به شهرهای سوریه زد، اما سردار سلیمانی آن‌قدر طراح عملیات خوبی بود که انتحاری‌ها را از بین برد و هیچ ترسی از داعش نداشت، کسی نمی‌داند چه اتفاقاتی در شهرهای سوریه افتاد ولی شهید سردار سلیمانی با قدرت و شجاعت در برابر تمام این اتفاقات ایستاد.
وی با بیان اینکه برخی از فرماندهان نیز می‌گفتند ایستادگی غیرممکن است و شکست حتمی است، گفت: اما شهید سلیمانی برای رزمندگان گیلانی صلوات نذر کرده بود چراکه عمق کار آن‌ها را درک می‌کرد و با تمام مشکلات ایستاد و داعش را شکست داد.
وی با بیان اینکه ایران یمن نیست، عراق ۱۰ سال قبل نیست، افزود: دیدید که آمریکا چندین کشور را واسطه کرد تا کوتاه بیاید اما رهبر ما اعلام کرد که انتقام حتمی است و کوتاه نخواهیم آمد، ما نیازی به شلیک موشک نداریم و به‌راحتی آمریکایی‌ها را از خاورمیانه خارج می‌کنیم.
مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اذعان بر اینکه همگان بدانند آمریکایی‌ها جنایتکار بوده و هستند و هرکس دل درگرو آمریکا دارد باید خط خود را جدا کند، بیان کرد: ما دیگر‌ نمی‌توانیم بمانیم و تماشا کنیم که سربازان جان‌برکف این مملکت به جبهه بروند و جان خود را برای امنیت این ملت بدهند و برخی با الگو قرار دادن دنیای غرب پول کشور را به جیب آن‌ها بریزند.