کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 10 دی - 98
* حضرت امام خامنه‌ای فرمودند: دست‌های خبیثی در صدد محو یاد و نام شهدا هستند. شناخت این دست‌ها به گفته آقای شریعتمداری در نماز جمعه تهران سخت نیست. همان‌هایی که نام شهید فهمیده را از کتب درسی حذف کردند و همان‌هایی که نام شهدا را که بر سر هر کوی و برزن مثل ستاره‌ای نورافشانی می‌کرد  حذف کردند.
دولابی
*
رهبر معظم انقلاب درباره سیره پیامبر اعظم(ص) فرموند: مردمی بودن به ادعا نیست، باید مثل مردم زندگی کنیم و با طبقات مختلف مردم انس بگیریم. کدام یک از مسئولان دارای این صفت هستند؟ کسانی که از داخل خودرو نظرسنجی می‌کنند؟ برای تعطیلات به کیش و شمال می‌روند؟ 6 سال به جای گره‌گشایی از اقتصاد و مسکن و بیکاری، افتخار نگذاشتن آجر روی آجر را دارند؟ و...! کدام مشی اینها مردمی است؟!
6960---0936
و 6455---0910
*
آیا دولت با بودجه 99 قصد فروپاشی اقتصاد و معیشت مردم را دارد؟ نمایندگان مجلس مانع تحریم‌های ظالمانه دولت شوند و بودجه را اصلاح کنند.
5830---0915
و 7686---0938
*
با ذخایری که کشور ما از آن‌ها برخوردار است اگر چنانچه مدیران کارآمد به مسئولیت
برسند دنیای مردم آباد خواهد شد. مشکل امروز کشور ناکارآمدی دولتمردان است. به همین دلیل مردم در انتخابات باید دست به تحول مدیریتی کشور بزنند و افراد انقلابی را سر کار بیاورند.
0811---0914
*
توجه کرده‌اید اخیرا چقدر کلیپ، لطیفه، طنز، تمسخر و ... از طریق سلبریتی‌ها از رئیس‌جمهورمان به عنوان یک سرگرمی در فضای مجازی برای مردم دست به دست می‌شود؟ برخی از همین سلبریتی‌ها همان حامیان
دو آتشه روحانی هستند که امروز به منتقد او تبدیل شده‌اند. این سرنوشت رویه‌ای است که بر لجن مال کردن رقیب برای رای آوردن خود تکیه داشت. باشد که درس‌عبرتی برای آیندگان شود!
8688---0938
*
دولت بودجه سال 99 را به گونه‌ای بسته که بر مردم فشار وارد خواهد شد. نمایندگان ملت همت و غیرت به خرج داده جلوی رفتارهای خودسرانه دولت و دولتی‌‌ها را بگیرند و اجازه ندهند ملت زیر فشار مدیران ناکارآمد خرد شود.
2562---0915
*
مردم از خود می‌پرسند که چرا بعد از امضای برجام به جای بهبود اوضاع اقتصادی و اجتماعی شاهد رکود اقتصادی و ناهنجاری‌های اجتماعی هستیم؟ چه کسانی جز بانیان داخلی برجام باید پاسخ سوالات مردم را بدهند؟
9866---021
* 10
سال از حماسه 9 دی گذشت چرا فتنه‌گران این روزها در مراکز مهم مشغول کارند و سعی دارند کشور را به بحران بکشانند؟
آرین همتی
*
با پولی که پارسال می‌توانستم خانه بخرم امسال نمی‌توانم خانه اجاره کنم! مشکل مردم نپذیرفتن FATF  است یا این مسائل کاملا داخلی و ناشی از بی‌تدبیری؟
9691---0919
*
اصلاح‌طلبان به دلیل ناکارآمدی و سوءمدیریت دولت شاهد ریزش شدید سرمایه اجتماعی خود در انتخابات هستند فلذا درصدد برآمده‌اند از الان مردم را نسبت به آینده و نیز نیروهای انقلابی و تحول‌گرا ناامید سازند. متأسفانه افراد این جریان سیاسی یاد نگرفته‌اند که منافع ملی را بر منافع حزبی و فردی خود ترجیح بدهند.
بیگ‌زاده
*
وزیر خارجه شیطان بزرگ از ایران خواسته که طبق کنوانسیون‌های بین‌المللی حقوق آزادی اقامه عزا را محترم بشمارند! از کی تا به حال شیطان بزرگ این قاتل میلیون‌ها انسان بی‌گناه در عراق، سوریه، افغانستان، ژاپن، فلسطین، یمن و آفریقا و آمریکا چنین دلسوز اقامه عزا برای چند اراذل و اوباش شده است؟ ... مقامات آمریکایی کسانی هستند که به حداقل‌های انسانیت پایبندی ندارند و استخوان‌های میلیون‌ها انسان را زیر بمباران و باتوم و چوب و چماق خرد می‌کنند و اخیرا نیز استاد ایرانی را 14 ماه بدون دلیل و عذر موجه دستگیر و زندانی کرده بودند!
عشقی و فرخی
*
اینکه در اغتشاشات بعضی افراد جذب شبکه‌های نفوذ شده و حاضر به وارد کردن خسارت سنگین به کشور خود بشوند جای تامل زیاد دارد.وقتی فاصله طبقاتی در کشور بیداد می‌کند و یک مسئول 8 تا 10 برابر حداقل حقوق یک کارگر ساده حقوق و تسهیلات می‌گیرد باید واقعا نگران سوءاستفاده دشمن از شرایط بود.
6807---0913
*
دولت با افزایش دریافت مالیات از ثروتمندان و جلوگیری از فرار مالیاتی به راحتی می‌تواند کسری بودجه خود را جبران کند. مجلس زیر بار بودجه ظالمانه و محروم‌کش و تبعیض‌آمیز و ناعادلانه سال آینده نرود و آن را اصلاح کند.
9871---0912
*
سال‌هاست که از قشر کارمند و کارگر در هر ماه مرتب مالیات دریافت می‌شود ولی برخی از اقشار فرادست معاف از مالیاتند!(سلبریتی‌ها، هنرمندان، پزشکان و...) حالا چه اشکالی دارد چند سالی این مطلب برعکس شود یعنی قشر کارمند و کارگر معاف از مالیات شوند و این فرادستان مالیات بدهند!
سروی- قم
*
با حماسه پرشکوه 9 دی شاهد تداوم اهتزاز پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم. کسانی که این حماسه را خلق کردند تو دهنی بزرگی به آمریکا و عوامل مزدور آنان یعنی منافقین زدند.
6263---0938
*
آنچه که نباید از نظرها دور داشت نارضایتی عمومی مردم از دولت و دست‌اندرکاران بابت گرانی، تورم، بیکاری، مسکن، رکود، قاچاق، اختلاس و... است. در همه کشورها هم عده‌ای جیره‌خوار و مزدور و اغتشاشگر هم وجود دارند در کشور ما هم که طبیعی است. کار دستگاه قضایی اگر چه خوب است ولی فعلا نقش مسکن دارد! ریشه‌های فساد را باید خشکاند. چطور نماینده‌ای 220 هزار دلار در منزلش نگه‌داری می‌کند؟ چطور مسئولی به ثروت هزار میلیاردی رسیده است؟ باید با افراد متخلف اعم از دولتی و نماینده مجلس و... برخورد قهرآمیز شود.
دکتر افشارزاد- استاد دانشگاه
*
آقای موسوی ‌لاری ادعا کرده اصلاح‌طلبان اکثریت جامعه را نمایندگی می‌کنند. معنی این حرف این است که هرج و مرج‌های فعلی و ناکارآمدی دولت و دولتی‌ها را همین اکثریت مدیریت کرده‌اند! آیا اکثریت مردم این ادعا را قبول دارند؟
3475---0915
*
واگذاری امور به بخش خصوصی کار درستی است ولی در صورتی که تحت نظارت صورت بگیرد، وقتی نظارت و کنترلی در کار نیست مردم آسیب می‌بینند.
8495---0911
 
پاسخ روابط عمومی وزارت بهداشت
در پاسخ به مطلب مندرج با عنوان: «نظارت بر رستوران‌های بین راهی» مورخ 98/8/26 به آگاهی می‌رساند: نظارت بهداشتی بر کلیه مراکز و اماکن بین‌راهی به عنوان یکی از تکالیف در دستور کار بازرسان بهداشت محیط در سراسر کشور قرار دارد. علاوه بر نظارت‌های دوره‌ای مستمر، تشدید نظارت‌ها در ساعات غیراداری روزهای تعطیل و ایام خاص نیز انجام می‌گردد. قابل ذکر است موارد مورد شکایت می‌بایست به همراه مشخصات رستوران موردنظر با جزئیات اسم و آدرس جهت بررسی معاونت‌های بهداشت دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به سامانه 190 اعلام گردد تا پیگیری‌های بعدی صورت پذیرد.
 
پاسخ روابط عمومی منطقه 9 شهرداری تهران
در پاسخ به مطلب مندرج در روزنامه مورخ 26 آذر ماه 98 در خصوص عدم ایجاد سرعت‌گیر در خیابان معراج منشعب از میدان آزادی به آگاهی می‌رساند؛ با توجه به اینکه خیابان معراج در محدوده معابر تحت مدیریت اداره کل فرودگاه مهرآباد می‌باشد طرح آرام‌سازی طی نامه شماره 31338 مورخ 98/07/30 به آن اداره کل ارسال گردیده است.