کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 15 دی -98
* از دست‌دادن شخصیتی چون سردار سلیمانی این چهره بین‌المللی مقاومت مصیبت بسیار سختی برای ایرانیان و جهان اسلام است فقط با گرفتن انتقام سخت از دشمنان می‌توان تا اندازه‌ای آرام گرفت.
9738---0990
*
شهید حاج قاسم سلیمانی اسطوره کم‌نظیر در عرصه جهاد و مبارزه بود. شهادت ایشان شروع حرکت جدید برای ظهور است فلذا مبارزه با جرثومه‌های فساد در جهان بعد از شهادت این شهید بزرگوار با شدت بیشتر ادامه خواهد یافت.
6263---0938
*
ترامپ با به شهادت رساندن سردار سلیمانی عجله کرد و در این قمار کاملاً بازی را به ایران و مقاومت باخت. ترامپ احمق کاری کرد که شهادت سلیمانی تبدیل به یک حرکت جدید شد و خون این شهید تا مدت‌ها کار می‌کند.
9745---0913
*
از شهر آبادان تماس گرفته‌ام. شهادت جانسوز شهید حاج قاسم سلیمانی برای همه ما ایرانیان در سراسر کشور سخت و گران است. نمی‌دانم چه سری بود که این شهید در دل تمام ایرانی‌ها از هر طیف و گروه و جناح سیاسی جای گرفت و همه ایشان را دوست داشتیم. وقتی خبر شهادت ایشان را شنیدم واقعاً به هم ریختم و آرام و قرار ندارم.
حیدری
*
بعد از ترور شهید سردار سلیمانی توسط آمریکا و به شهادت رساندن این اسطوره جهاد و چهره بین‌المللی مقاومت خیلی وقاحت می‌خواهد که کسی از دولت و دولتی‌ها و یا نماینده‌ای از نمایندگان مجلس مجدداً صحبت از سازش و مذاکره با آمریکایی‌ها بزند.
سوری از تهران
*
به حرمت بدن قطعه قطعه شده و خون به زمین ریخته شده شهید حاج قاسم سلیمانی دولت باید قانون استعماری FATF را کنار بگذارد و از برجام خارج بشود برای اثبات خباثت و خونخوار بودن آمریکا آیا حجتی بالاتر از ترور وحشیانه این سردار بزرگ توسط آمریکایی‌ها وجود دارد؟
7450---0912
*
دولت اگر در شهادت حاج قاسم سلیمانی این چهره بین‌المللی مقاومت ناراحت شده باشد باید به مذاکره با آمریکا فکر نکند و از برجام خارج بشود.
4108---0913
*
روزنامه دولتی ایران در شماره امروز شنبه 98/10/14 با بی‌احترامی تمام در صفحه اول عکس یک فوتبالیست را بزرگتر از عکس شهید سردار سلیمانی چاپ و تیتر کرده است.
5364---0912
*
در برخی ایام مثل هفته قبل که مدارس تهران و برخی استانها 3-4 روز تعطیل شد ای کاش آموزش و پرورش تدبیر می‌کرد کلاسها را روزهای پنج‌شنبه و جمعه دایر می‌کرد تا بخشی از مشکلات آموزشی و درس و بحث بچه‌ها با توجه به کاهش آلودگی جبران می‌شد.
پیکر
*
فاز 4 مهرشهر کرج جولانگاه تعداد زیادی سگ شده که ترس به جان ساکنین انداخته‌اند. متأسفانه شهرداری تاکنون برای جمع‌آوری سگ‌های ولگرد کاری نکرده است. تکلیف شهروندان چیست و چه باید بکنند؟
5468---0938
*
در پایان هر هفته یعنی روزهای پنجشنبه و جمعه با ترافیک سنگینی در جاده چالوس به سمت کرج مواجه هستیم و بعد از رستوران ارکیده دیگر ترافیکی سنگین وجود ندارد. از مسئولین امر تقاضا دارم راه حلی برای ترافیک سنگینی که به دلیل توقف‌های زیاد مشتریان این رستوران اتفاق می‌افتد، بیابند تا دیگر مسافران بی‌دلیل ساعت‌ها در ترافیک معطل نمانند.
محمدپور
*
مسئولین شرکت مخابرات استان ایلام پاسخ بدهند چرا آنتن‌دهی تلفن همراه و همچنین سرعت اینترنت در روستاهای تابع شهرستان سیروان ضعیف است و چرا مشکل را حل نمی‌کنند؟
3729---0918
*
شهرک گلستان، خیابان کاج جنوبی لوله‌ آب شرب اصلی مدت 2 ماه است که ترکیده و آب تصفیه‌شده به هدر می‌رود. در این مدت هم به سازمان آب و فاضلاب و هم به شهرداری اطلاع داده‌ایم اما رسیدگی نکرده‌‌اند.
انصاری
*
برای گرفتن رمز پویای کارت بانکی، هرکدام از بانک‌ها رویه خاص خود را دارد و برای هرکدام یک اپلیکیشن جداگانه‌ باید روی گوشی نصب کرد. با توجه به تعدد کارت‌‌ها کدام گوشی از این همه قابلیت‌ و هارد چند ده گیگ برخوردار است که بشود برای همه کارت‌ها یک اپلیکیشن جداگانه نصب کرد؟ آیا امکان نداشت بانک مرکزی یک رویه را برای همه بانک‌ها اجرا می‌کرد؟
3306---0912
*
در کجای قرض‌الحسنه اسلامی نیازمند مجبور است به میزان نیازش 5 ماه سپرده بگذارد تا قرض‌الحسنه بگیرد؟! اگر قادر به رفع نیازش بود که پیگیر وام قرض‌الحسنه نبود؟
7215---0915
*
وزیر آموزش و پرورش خبر از طرح ساخت 17 هزار خانه برای کارمندان این وزارتخانه داده است. درخواست داریم زنان بازنشسته، مجرد و مستاجر در اولویت قرار گیرند.
4070---0918
*
آیا شماره 111 ریاست جمهوری سرکاری است؟ چرا شماره‌ای را اعلام می‌کنند که پاسخگو نیست.
7215---0915
*
چشم پزشک در سمنان روزی 10 عمل آب‌ مروارید انجام می‌دهد و بیماران را قبل از ظهر ترخیص و عصر آنها را در مطب خود ویزیت می‌کند! بیماری که مورد عمل جراحی قرار گرفته و از شهرهای اطراف خود را به سمنان رسانده باید تا ساعت‌ها در خیابان پرسه بزند تا عصر به مطب دکتر برود! آیا امکان ویزیت آنها در بیمارستان نیست؟ و مجددا آنها را برای هفته آینده وقت ویزیت می‌دهد! لازم به ذکر است بیمارستان هم خصوصی است!
وحیدی