تاجران چینی «تمام تولیدات ماسک ایران را پیش‌خرید کردند»

تاجران چینی «تمام تولیدات ماسک ایران را پیش‌خرید کردند»  15-بهمن-98
ازماهیت ضد مردمی و ضدایرانی بودن رژیم ولایت فقیه بازهم رونمایی شده است چون چین هم در زمره حزب الشیطان لبنان وبشار اسدجنایتکار وحشدالشعبی های آدمکش وحوثی های یمنی قرارگرفته است . برای اینکه تولیدات ماسک داخلی به تاجران چینی فروخته شده است وداروخانه هاماسکی برای متقاضیان ندارندتاعرضه کنند.
با گسترش خطر ویروس کرونای جدید در نقاطی از چین، وب‌سایت «نود اقتصادی» روز دوشنبه ۱۴ بهمن به نقل از یک کارشناس خبر داد که تاجران چینی در حال پیش‌خرید ماسک‌های تولیدی ایران هستند.
این وب‌سایت به نقل از فیصل مرداسی، مشاور انجمن صنایع بهداشتی، گفته است برخی بازرگانان چینی به ایران آمده و در حال خرید ماسک‌های تولید ایران هستند.
تاجران چینی تمام تولیدات ماسک ایران را پیش‌خرید کردند
فیصل مرداسی مشاور انجمن صنایع بهداشتی: با توجه به گستردگی بیماری #کرونا در چین و سایر کشورها، خبردار شدیم تاجران چینی به ایران آمده‌اند و در حال خرید ماسک‌های ایرانی بوده و تقریبا تمام تولیدات ما را پیش‌خرید کرده و میکنند
مقام‌های بهداشتی و بازرگانی ایران هنوز واکنشی به این خبر نشان نداده‌اند.
شماری از کاربران شبکه‌های اجتماعی از کمبود ماسک در داروخانه‌های تهران خبر داده‌اند اما چند کاربر نیز درباره چنین موضوعی ابراز تردید کرده‌اند.
سومین داروخانه ی بود که امشب رفتم و ماسک نداشت چرا باید زمانی که مردم به ماسک نیاز دارند تو این شرایط نایاب شود؟ چه کسی بخاطر منافع شخصی خود این وسیله حیاتی رو انبار کرده عزیزی که انبار کردی در جریان باش پولی که به قیمت جان مردم سود میکنی از گوشت سگ حرومتره تف به شرافتت

ماسک فرستادن چین تو داروخونه ها ماسک پیدا نمیشه :))

بازار ماسک توو ایران عجیب داغ شده
همه تقاضا دارن و کسی عرضه نداره
چرااا؟ چون میگن چین از ایران درخواست ماسک کرده
یعنی شما باور میکنید چینی که توو ده روز بیمارستان میسازه از ایران ماسک بخواد؟؟؟
خبرگزاری تسنیم دو روز پیش گزارش داده بود که سفارت ایران در چین از ورود «یک میلیون ماسک بهداشتی اهدایی هلال احمر ایران به پکن» خبر داده است.