کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 12 بهمن -98
* آقای ظریف پاسخ بدهد چرا مواضع آلوده به ضعف ایشان تمامی ندارد. این ملت خون سردار سلیمانی را با سرنحس و نجس ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا نیز معامله نمی‌کند کاش ایشان به جای دل‌بستن به مذاکره با جنایتکاران مقداری به خدا و ملت خود تکیه بکند.
1279---0912
*
آمریکایی‌ها مطمئن باشند به زودی مجبورند داوطلبانه عراق را ترک کنند. اصلاً این منطقه محل ماندن آنان نیست. مسئله هم از آنجا شروع شده که ارتش تروریستی آمریکا هر جا بوده ابتدا جنگ به راه انداخته و بعد غارتگری کرده است. طبیعی است ملت‌ها دست روی دست نخواهند گذاشت.
3152---021
*
کسانی که هر از گاهی برای پوشاندن ناکارآمدی‌هایشان به واژه‌هایی مثل رفراندوم و... پناه می‌برند پاسخ خود را با رفراندوم عظیم مردمی در تشییع پیکر سردار دلها و حضور میلیونی مردم تهران در نماز جمعه 98/10/27 که به امامت ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای برگزار شد، دریافت کرده‌اند و معلوم نیست چرا هنوز این موضوعات کلیشه‌ای را تکرار می‌کنند.
سوری
*
در حالی که همه مسلمانان و آزادی خواهان جهان به خاطر شهادت شهید سلیمانی کلیدی‌ترین فرمانده مقاومت عزادار هستند این چه کار غلطی بود که آقای ظریف مرتکب شد؟
1163---0912
*
خون شهید سپهبد سلیمانی ریخته شد تا حجت بر همگان تمام شود که آمریکا قابل اعتماد نیست آن کسانی که باز هم سخن مذاکره با آمریکا را مطرح می‌کنند واقعاً این را متوجه نشدند؟
نادری- تهران
*
چه قدر خسته کننده شده است! دولتی‌ها یک روز حرف از مذاکره با آمریکا را می‌زنند و بار دیگر مذاکره با آمریکا را دیوانگی می‌دانند بعد دوباره روز از نو... این دولت تکلیفش با خودش هم مشخص نیست!
9866---021
*
آقای روحانی و آقای ظریف اگر نمی‌توانید کشور را اداره کنید چرا با آبروی ایران و ایرانی بازی می‌کنید؟ اگر توانایی حل مشکلات با اتکا به دانش و توانایی داخل را ندارید، خب به مردم بگویید.
6929---021
*
زمان کوتاهی بعد از ترور ناجوانمردانه سردار شهید سپهبد سلیمانی به دستور شقی‌ترین فرد، کسی فکر نمی‌کرد که وزیر امور خارجه یک ملت داغدار به دیپلماسی التماسی بازگشت کند و آن فرد شقی با 2 کلمه پاسخ او را به استهزا دهد (نه. مرسی!) جمله‌ای که در فاصله کوتاهی برای سخره گرفتن ایران و ایرانی‌ترند شد. تا عمق جان وزیر باید به خاطر زمینه‌سازی تحقیر یک ملت بسوزد.
2907---0912
*
کسانی که پس از شهادت ناجوانمردانه سید شهدای مقاومت باز هم دم از مذاکره می‌زنند آیا معنی و مفهوم غیرت را می‌دانند یا نه؟ مذاکره با چه کسی؟ با ترامپ قاتل؟ کلیت مجلس چرا هیچ واکنشی در قبال این وادادگی‌ها ندارد؟ در صورت عدم ورود مجلس، قطعاً در خطای وزیر دیپلماسی شریک است...
احمدزاده
*
به آقای ظریف وزیر خارجه باید گفت از خدا بترس از خانواده محترم شهدا آزرمگین باش. در حالی که هنوز خون شهید سلیمانی در غلیان است دست مذاکره به سوی قاتل این شهید دراز کرده‌اید؟ اقدام ایشان حتی اگر ندانسته بوده توهین به ملت ایران بوده و باید مورد پیگرد قرار گیرد. اگر کار زشت خود را جبران نکنند به عنوان یک جانباز و پدر شهید علیه ایشان طومار امضاء جمع می‌کنم و به جریان می‌اندازم.
عزیزیان
*
در حالی که مردم منطقه برای بیرون راندن نیروهای متجاوز آمریکا دست به قیام زده سخن منفعلانه آقای ظریف وزیر خارجه کشور در مصاحبه با مجله آلمانی اشپیگل و درخواست مذاکره با آمریکا یا جهالت است و یا خدای ناکرده خیانت.
8712---0912
*
از مجلس این انتظار وجود دارد که آقای ظریف را به خاطر اظهارات منفعلانه و ارسال پالس ضعف به آمریکا به مجلس فرا بخوانند و با او برخورد کنند. هنوز خون سردار شجاع ما سلیمانی عزیز خشک نشده که دوباره از مذاکره ذلیلانه سخن می‌گویند. طی این مدت قریب به 7 سال چه دستاوردهایی از مذاکره داشته‌اید که می‌خواهید در این عمر کوتاه خود داشته باشید؟ ذلت و حقارت کافی است.
9871---0912
 *
از مدیرمسئول محترم روزنامه به خاطر یادداشت روز یکشنبه 98/11/6 در نقد موضع ذلت‌بار آقای ظریف وزیر خارجه کشورمان برای مذاکره با ‌آمریکا تشکر می‌کنم. امیدواریم مسئولانی که خواب هستند بیدار شوند.
3530---0911
*
دوست داشتم حداقل دولتمردان برای خودشان ارزش قائل بودند و اجازه نمی‌دادند بیش از این مورد تحقیر غربی واقع شوند، وقتی آقای ظریف را از ویزای سفر به سازمان ملل محروم و او را به تحریم تهدید کردند چرا بار دیگر از مذاکره با دشمنان گفت؟
5276---0919
 *
به هر اندازه که مجلس و مجلسیان در مقابل سیاست منفعلانه آقای ظریف وزیر خارجه کوتاه آمده‌اند ایشان بیشتر به طرف آمریکا غش کرده و آغوش باز کرده است. کار ایشان از خطا گذشته است.
3107---0902
*
اگر شورای نگهبان سخت‌گیری لازم را در بررسی صلاحیت کاندیداها نداشته باشد همچنان امیدی به پیگیری مطالبات مردم از سوی مجلس نخواهد بود و انداختن عکس‌‌های سلفی و ... تنها شاهکار مجلسیان خواهد بود!
8168---021
*
یکی از نشریات زنجیره‌ای نمایندگان تایید صلاحیت شده توسط شورای محترم نگهبان را به میوه‌های نارس تشبیه کرده ولی واقعیت این است که نمایندگان رد صلاحیت شده توسط این شورا میوه‌های کپک‌زده بوده‌اند که شورای محترم نگهبان از میوه‌های سالم جدا کرده است تا بهره‌ای از این میوه‌ها به مردم برسد.
6979---0916
*
چهل سال است که در تمام انتخابات شرکت کرده‌ام و می‌کنم ولی هیچ‌کدام از دوره‌های مجلس مثل این دوره در خدمت دولتمردان نبودند و سوءمدیریت دولت را ماله‌کشی نکردند. این وضعیت نباید ادامه یابد.
7215---0915
*
مدتی است برنامه جهان‌آرا و ثریا پخش نمی‌شود. عضو هیئت علمی دانشگاه هستم و وقت زیادی برای تماشای برنامه‌‌ها ندارم ولی این برنامه‌‌ها از معدود برنامه‌هایی بود که منتظر دیدن آن‌ها بودم ببینم! در شرایط کنونی واقعا جای این برنامه‌ها خالی است و قطع پخش آن‌ها جز گل به خودی معنای دیگری ندارد.
6670---0915
*
کارکنان شرکت نفت در مناطق دورافتاده و محروم با شرایط بسیار سخت و بدون امکانات شهری کار می‌کنند چرا با وجود این شرایط بخشودگی مالیات ندارند؟
0685---0916
* 2
ساعت با خودرو می‌روم، 4 ساعت با قطار و 9 ساعت پیاده و 28 سال سابقه آموزگار عشایری را دارم! با این رتبه‌بندی حدود چهارصد هزار و اندی به حقوقم اضافه شد که بسیار ناچیز است ولی قرار وزیر چیز دیگری بود!
0832---0916
*
یکی از دامداران قدیمی لامرد فارس هستم که بیش از 400 رأس بز و میش دارم و مجوز آن را هم از دامداری گرفته‌ام. پس از سرقت از گله‌ خود بارها درخواست زمین کردم اما توجهی نشد ولی به کسانی که هیچ دامی ندارند زمین واگذار کرده‌اند! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
9323---0917
*
بازنشسته تأمین اجتماعی هستم و ماهیانه یک میلیون و 600 هزار تومان مستمری دریافت می‌کنم. با این وصف دولت یارانه معیشتی بنده را قطع کرده و پاسخگو نیز نیست. آنچه که بیش از هر چیز ما را ناراحت کرده این است که برخی از مسئولان واقعا با مردم صادق نیستند.
2143---0913
*
دولت تدبیر لطف کند این چندرغاز کمک معیشتی را از ما بازنشستگان دریغ نکند. واقعا سزاوار نیست که این قشر که اکثرا زیر 2-3 میلیون حقوق دریافتی دارند کمک معیشتی‌شان پرداخت نشود.
9438---0912