۴۰ درصد بنزین تولیدی کشور حاصل تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیاء است

۴۰ درصد بنزین تولیدی کشور حاصل تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیاء است  15-بهمن-98
این بنزین تولیدشده درپالایشگاه های غیراستاندارد احداث شده از سوی قرارگاه  خاتم پاسداران غارتگر و جنایتکار که یک موردش درماهشهر فاجعه آفریده است  چنددرصد نقش کلیدی درهوای آلوده شهرهای کشور دارد؟
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا گفت: بیش از ۴۰ درصد بنزین در کشور به همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تولید می‌شود.
۴۰ درصد بنزین تولیدی کشور حاصل تلاش قرارگاه خاتم‌الانبیاء است
به گزارش خبرگزاری فارس از ری، سعید محمد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا عصر امروز در آیین تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل اظهار کرد: از شروع انقلاب اسلامی تا امروز که ۴۱ سال می‌گذرد، همواره سپاهیان انقلاب اسلامی چه در زمان حیات امام (ره) و چه پس از رحلت ایشان، به آرمان‌های والای بنیان‌گذار جمهوری اسلامی وفادار و ثابت‌قدم هستند.
وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ درصد بنزین در کشور به همت جهادگران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا تولید می‌شود، گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی همه غرب با تمام قوا در مقابل اقتدار جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب نمی‌توانند مقاومت کنند و روزبه‌روز جبهه کفر در حال افول و جبهه اسلام در حال عزت و اقتدار بیشتر است.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا با اشاره به اینکه سپاه پاسداران پایه ریز اقتدار کشور در عرصه نظامی است افزود: امروز که دشمن در جبهه اقتصادی توطئه‌چینی می‌کند، سپاه پاسداران حامی مردم جهت مقابله با توطئه‌های دشمن و بهبود وضعیت معیشت مردم است و قرارگاه خاتم نیز در پیشانی این جبهه مقدس ایستادگی می‌کند.
محمد با اشاره به کارنامه درخشان قرارگاه خاتم‌الانبیا تصریح کرد: یکی از تهدیدات اساسی دشمن طی سال‌های گذشته عرصه بنزین بود که امروز با همت جوانان این قرارگاه، نه‌تنها تهدید نیست بلکه به فرصتی برای صادرات و ارزآوری تبدیل شده است.
وی ادامه داد: بیش از ۴۰ درصد بنزین و ۲۰ درصد گازوئیل تولیدی در کشور با کیفیت بسیار بالا حاصل تلاش جهادگران این قرارگاه است.
فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با اشاره به تأمین ۶۰ درصد سوخت خودروهای سبک و سنگین کشور توسط جهادگران این قرارگاه، گفت: روزانه ۱۵۰ میلیون مترمکعب از گاز مصرفی مردم در منازل توسط این قرارگاه در ۶ فاز از منطقه پارس جنوبی تولید می‌شود.
محمد با بیان اینکه قرارگاه خاتم‌الانبیا چهار هزار کیلومتر راه‌آهن، ۳۵ درصد خطوط ریلی کشور و ۶۰ درصد مترو شهرهای مختلف کشور را احداث کرده است افزود: سد لار توسط آمریکا طراحی و توسط ایتالیا اجرایی شده بود که از همان ابتدا دچار مشکل فنی بود و مورد بهره‌برداری اصولی قرار نگرفت و امروز به برکت انقلاب اسلامی ۵۵ درصد سدها و مخازن آبی کشور‌ توسط قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) ساخته شده است.