کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 15 بهمن - 98
* کسانی که برای رد صلاحیت‌ها دل می‌سوزانند و حساسیت به خرج می‌دهند و در این زمینه از مردم مایه می‌گذارند آیا در برخورد با کسانی که به حقوق مردم تجاوز نموده و شرایط سختی را برای ملت فراهم کردند و آرامش و آسایش را از آنان گرفتند نیز حساسند؟!
8495----0911
*
لازم است شورای محترم نگهبان بدون توجه به جوسازی‌ها، فقط افراد متعهد و متخصص و کارآمد را تایید صلاحیت نماید و مطمئن باشد که ملت با شورای نگهبان هم‌صداست.
3356----0919
*
امام خمینی‌(ره) خطاب به کسانی که علیه نهادهای قانونی کشور مثل شورای محترم نگهبان اقدام به جوسازی می‌کردند می‌گفتند غلط می‌کنید قانون را قبول ندارید قانون شما را قبول ندارد. امروز هم با گذشته فرقی نکرده و دشمنی یک عده معلو‌م‌الحال با شورای نگهبان ادامه دارد. آن‌ها نیز مخاطب همان کلام آن عزیز سفرکرده هستند.
9668---0939
*
قشر کم‌درآمد دلشان خوش بود که می‌توانند با 5-6 میلیون یک وسیله ‌نقلیه غیرمطمئنی چون پراید سوار شوند ولی دولت تدبیر پراید را به 60 میلیون رساند! علی‌برکت‌ا...! واقعا باید به دولت تدبیر دست مریزاد گفت. دستگاه‌های نظارتی و بازرسی هم که گویا اصلا این مسائل را نمی‌بینند! اقشاری که حقوق و درآمد ثابت یک تا 3 میلیونی دارند چگونه قادرند پراید 60 میلیونی بخرند؟!
کرمی
*
لطفا منصفانه اصلاح‌طلبان پاسخ دهند؛ نمایندگانی که سه بار به آخوندی رای مثبت دادند تا گروه‌های کم‌درآمد را از مسکن محروم کند شایستگی نمایندگی مردم را دارند؟
2660----0913
*
در جراید و رسانه‌ها اعلام می‌شود که واسطه‌ها نمی‌گذارند گوشت ارزان شود! دولتی که نتواند دست واسطه‌ها را در یک صنف مشخص قطع کند چگونه می‌‌خواهد کشور را اداره کند؟!
2106----0913
*
در اثر غفلت مسئولین و بی‌توجهی دولت روزانه چند صد هزار تومان به قیمت خودرو اضافه می‌شود. مردم باید با احساس مسئولیت هر چه بیشتر با مشارکت و انتخاب درست خود به این مشکل پایان بدهند.
7956----0935
*
در دو دولت تدبیر کشور را به سوی رکود همه‌جانبه بردند و با پذیرش برجام 20 سال به عقب برگرداندند! روز یکشنبه هم در حرم امام‌ از امام داد سخن دادند همان امام راحل (ره) که می‌فرمود حرام است بر کسی که در پستی قرار بگیرد و قادر به انجام کار نباشد. به عنوان کسی که بخشی از بدنم را برای نظام تقدیم کرد‌ه‌ام فردای قیامت جلوی‌شان را خواهم گرفت چرا که برای تحقق این نظام بیش از 300 هزار شهید تقدیم شده است؟
وحیدی
*
برخلاف مدیریت برجامی که فشل، فسادزا و فاقد ابتکار است مدیریت جهادی راهگشا، با‌نشاط و همراه با خلاقیت می‌باشد. با مدیریت جهادی می‌توان کارهای بزرگ را با هزینه بسیار پایین انجام داد و مردم نیز راحت زندگی بکنند از همه مهم‌تر به عدالت نزدیک‌ شد.
0291---0918
*
تمام دولتی‌ها از رئیس جمهور گرفته تا وزیران و استانداران علیه شورای محترم نگهبان جنجال راه انداخته‌اند تا با هر فشاری که شده برای نامزدهای مشکل‌دار خود در انتخابات تاییدیه بگیرند. در این موقعیت‌ که آقای کدخدایی سخت تحت فشار است باید به ایشان کمک کرد و جلوی این هجمه را گرفت.
بیگ‌زاده
*
خدا بر درجات امام راحل(ره) بیفزاید گویا امروز را می‌دیدند که فرمودند آن‌هایی که خواب آمریکا را می‌بینند خدا از خواب بیدارشان کند. دردمندانه به امام راحل(ره) عرض می‌کنیم که برخی‌ها گوشت و پوستشان آمریکایی شده.
6965---0910
و 2842---0910
 *
دولت در تابستان امسال در شهر جدید گلبهار به مناسبت هفته دولت تبلیغات زیادی به راه انداخت که می‌خواهند مسکن ارزان‌قیمت بسازند و تحویل مردم بدهند ولی در این مدت هیچ کاری انجام نداده‌‌اند. بنویسید این عوامفریبی‌ها ملت را ناراحت و عصبانی می‌کند. این‌قدر از جمهوریت و مردم دم نزنند.
3328---0903
*
اینکه وزارت بازرگانی ترامپ تروریست صریحا به چشم تجارت به ویروس کرونا نگاه می‌کند، اوج وقاحت سیاست ضد انسانی و نژادپرستانه آمریکا را نشان می‌دهد. واقعا آمریکا شیطان بزرگ و ان‌شاءا... رو به افول است.
1418---0915
*
آقای ظریف در توجیه خطای فاحش خود که بعد از شهادت شهید سلیمانی از آمریکا درخواست مذاکره کرده است گفته وزارت خارجه وزارت جنگ نیست! عرض می‌کنیم وزارت وادادگی و وزارت حقارت هم نباید باشد.
6624---0915
*
حال که بحث یارانه‌ها در مجلس مطرح است خوب است درباره کسانی که در سنوات قبل یارانه‌ آن‌ها به ناحق قطع شده و به همین علت یارانه معیشتی هم به آنان تعلق نمی‌گیرد بررسی شود و مجلس، دولت را به پرداخت یارانه  و کمک ‌معیشتی به این افراد ملزم کند.
5255---0915
*
سازمان عریض و طویل تعزیرات جلوی گران‌فروشی شرکت‌های تولید دارو را که هر ماه به قیمت داروها می‌افزایند بگیرد. قرص
ایندومتاسین 25 میلی‌گرم را که ماه قبل 11 هزار تومان بود در تاریخ 98/11/11، 24 هزار تومان خریدم یعنی بیش از 100 درصد گران شده است!
مجیدی
*
لطفا این موضوع را پیگیری کنید: برای خانوارهای 4 نفره 354 هزار تومان کمک ‌معیشتی و یارانه واریز می‌شود که در صورت تصویب نهایی مجلس این رقم به 288 هزار تومان کاهش می‌یابد! کجای این رویه، حمایت از قشر محروم و مستضعف جامعه است!
امیرپور- لاهیجان
*
پلیس راهور تدبیری بیندیشد که بعضی رانندگان بی‌توجه به مقدسات و ارزش‌های پذیرفته شده جامعه نتوانند در جاده‌های کشور دست به هنجارشکنی زده و مرتکب رفتارهای دور از شئونات اخلاقی بشوند.
5241---0912
*
چرا ثبت احوال کارت ملی برای متقاضیان جدید صادر نمی‌کند؟ 2-3 هفته است که کارت ملی‌ام را تحویل داده‌ام ولی اظهار می‌دارند کارت جدید چاپ نمی‌شود. چرا؟!
داود الهی-دامغان