کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 11 اسفند -98
* جامعه پزشکی ایران توانایی مقابله با ویروس کرونا را دارد فقط کافی است به جامعه پزشکی جوان کشور اعتماد کنیم، مردم ایران یقین دارند که با دست در دست هم دادن می‌‌توان کرونا را شکست داد امیدواریم دولتمردان همچنین باور عزتمندانه و در عین حال واقع‌بینانه‌ای را داشته باشند.
خوبرو
*
با گسترش کرونا ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده پیدا نمی‌شود سودجویانی که کالاهای مربوط به سلامت عمومی جامعه را احتکار می‌کنند یا آن‌ها را به چند برابر قیمت به فروش می‌رسانند آیا مفسد فی‌الارض نیستند؟
3885---021
*
ای کاش دستگاه قضایی یکی از احتکارکنندگان ماسک و مواد ضدعفونی‌کننده را به چوبه‌دار ببندد تا دیگر افراد فاقد وجدان هم حساب ببرند!
0850----0912
*
معاون وزیر صنعت و معدن اعلام کرده بیش از ظرفیت نیاز کشور ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده در انبارها داریم به ایشان عرض می‌کنم الان یک هفته است در بازار به دنبال ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده می‌گردم اما پیدا نمی‌شود. اگر سیستم توزیع معیوب است چرا اصلاح نمی‌کنید؟
کاردان
*
تعطیلی مجلس در این شرایط صحیح نیست. باید نمایندگان مجلس برای ریشه‌کن کردن این بیماری از کشور در کنار مردم به دنبال راه‌‌حل و اجرای برنامه‌های پیشگیرانه باشند نه اینکه مجلس را تعطیل کنند.
7472---021
*
ویروس کرونا باعث غفلت برخی از مسئولین نشود تا نفوذی‌ها دیکته‌‌های غرب را پیاده کنند. مردم ایران در شرایط سخت اجازه نخواهند داد دشمنان بدون سر و صدا امتیازگیری کنند. ما علت این اضطراب و هیجانی را که ستون پنجم دشمن به جامعه وارد می‌کند فهمیده‌ایم. بیهوده دست و پا نزند.
9850---0912
*
بیماری‌هایی همانند آبله و سیاه‌زخم و حتی همین ویروس کرونا حاصل اقدامات تروریستی بیولوژیک کشورهایی است که بارها سابقه استفاده از این سلاح مرگبار را داشته‌‌اند و هیچ کشوری همانند آمریکا و رژیم جعلی ‌صهیونیستی این حربه را بی‌رحمانه بر علیه مردم بی‌دفاع به کار نگرفته‌اند. بسیار ساده‌لوحی است کسی که فریب ادعای کمک انسان‌دوستانه امثال دولت آمریکا را بخورد.
4610---0902
و 2914---0912
*
حال که با عنایت الهی مردم کشورمان نماینده‌های انقلابی را برای مجلس آینده انتخاب کرده‌اند انتظار می‌رود نمایندگان منتخب با تشکیل مجلس جدید در این فرصت باقی‌مانده تشکیل جلسه داده و برای تصویب قوانین راهگشا و حذف قوانین دست و پاگیر برنامه‌ریزی بکنند و موجب رشد و بالندگی قوه مقننه در دوره جدید بشوند.
قطبی
*
دولت آقای روحانی عدم تصویب FATF در مجمع تشخیص مصلحت نظام را بهانه قرار داده از زیربار مسئولیت مشکلات اقتصادی کشور شانه خالی می‌کند در حالی‌که 80 درصد مسائل اقتصاد ایران داخلی است.
6383---0912
*
دانشگاه‌ها و مدارس را تعطیل کردند اما ما پرسنل اداری و... که با ارباب رجوع سر و کار داریم و قادر به تهیه ماسک و ژل ضدعفونی‌کننده نیستیم چه باید بکنیم!
7386---021
*
اگر زندان‌های کشور آلوده به ویروس کرونا نشده مرخصی دادن به زندانیان چه معنایی دارد؟ چه بسا زندانیانی که بیرون می‌آیند با خودشان ویروس کرونا را به داخل زندان ببرند و مشکل درست کنند.
1582----0912
در زیرنویس شبکه 5 سیما به شهروندان توصیه می‌شود که برای در امان ماندن از ابتلا به ویروس کرونا به سرکار نروند. سوال این است که آیا اگر کارمندی سرکار نرود دولت حقوق او را پرداخت می‌کند؟ اول تکلیف مردم را روشن کنند بعد حکم صادر نمایند.
8147----0919
*
آمریکایی‌ها واردات دارو را به ایران با مشکل مواجه کردند که آسیب چنین تحریم ظالمانه‌ای سلامتی جامعه را هدف گرفته است اما هنوز هم عده‌ای معلوم‌الحال در ایران به دنبال مذاکره با آمریکا هستند!
1361----021
*
وزیر خارجه آلمان از گروه‌های تروریستی در ادلب سوریه حمایت و ارتش کشور سوریه در آزادسازی این مناطق را جنایتکار جنگی خواند! مصداق واقعی جنایتکار جنگی دولت تروریست آلمان است که طی چند سال به تروریست‌های سعودی، تکفیری داعشی صهیونیستی، سلاح ممنوعه می‌فروشد که اقتصاد آلمان را به خون بی‌گناهان آلوده‌اند. و حالا هم دچار ورشکستگی شده است. اقدام ارتش سوریه در دفاع از کشور خود دفاع از هموطنان بی‌گناه خود و مبارزه با تروریسم غربی آمریکایی است.
0291----0918
*
چرا در خیلی از کتاب‌فروشی‌ها و کتابخانه‌ها کتاب ترامپ فروخته و عرضه می‌شود؟ یعنی یک جانی تاجر مسلک و رکورددار دروغگویی می‌تواند کتاب بنویسد و برای ایرانیان هم نسخه موفقیت و پیشرفت در زندگی بدهد؟!
8688----0938
*
یک سال و نیم از دادگاه کشته شدن دختر جوانم در تصادف می‌گذرد. هر دو راننده مقصر و محکوم به پرداخت دیه شده‌اند ولی بیمه برای پرداخت دیه اولیاء دم را مجبور به ارائه رضایت محضری و عدم شکایت حقوقی و کیفری علیه مقصرین حادثه کرده است. چرا بیمه تابع حکم دادگاه نیست؟ هزینه‌های دفن و کفن و برگزاری مراسم ختم که بالغ بر 60 میلیون تومان شده چه می‌شود؟
2075---0914
*
تعداد زیادی شهروند هستیم که سال گذشته برای ماشین تیبا در شرکت سایپا اقدام به ثبت‌نام کردیم و مدت 6 ماه از زمان تحویل خودرو سپری شده. با این حال خبری از تحویل نیست و پاسخگو نیز نیستند. چرا مسئولین قضایی به عنوان مدعی‌العموم جلوی این سوءاستفاده را نمی‌گیرند؟
قماش‌پسند
*
برای ثبت‌نام خودرو وقتی به نمایندگی‌ها و کافی نت‌ها مراجعه می‌کنیم از یک میلیون تا 5 میلیون تومان مطالبه می‌کنند. آیا این قانونی است؟ از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
2995---0915
*
چرا دولت برای قیمت گاز مایع نرخ مشخصی اعلام نکرده و اغلب سلیقه‌ای دریافت می‌کند. یک لیتر گاز مایع طی این مدت یکی دو ماهه از 400 تومان به 950 و بیش از هزار تومان افزایش یافته است!
1121---0919
*
ایستگاه شهید محلاتی خط 7 قرار بود تا پایان بهمن ماه افتتاح شود ولی با گذشت چند روز از اسفند ماه، خبری از افتتاح آن نشد. چرا؟
فرخی و حیدری و بابک‌نیا
*‌
تا به حال رتبه‌بندی معلمان بدون آزمون برگزار می‌شد و افراد از یک تا پنج رتبه‌بندی می‌شدند. امسال با ابلاغ دولت رتبه‌بندی را منوط به آزمون کرده‌اند که بسیار مشکل‌تر از کنکور است و برای آن حداقل میانگین در نظر گرفته نشده بلکه از 100 باید 80 را کسب کنند. حال معلمی که بالای 23-4 سال سابقه دارد چگونه توان دارد با افراد 10-12 سال سابقه چنین نمره‌ای کسب کند. در صورت عدم کسب از رتبه‌بندی و بهره‌مندی از افزایش حقوق بی‌نصیب می‌شود تا سال آینده در آزمون شرکت کند و در صورت کسب نمره 80 بهره‌مند شود! لازم است مسئولان در این ابلاغیه تجدیدنظر نمایند.
فیضی‌ثانی- جلفا
*
از رسانه ملی پخش شد که به هر نفر 205 هزار تومان سود سهام عدالت واریز شده است در حالی که برای همسرم و خودم جمعا 109 هزار تومان به حساب واریز شده است!
0016---021
*
اولین اقدام مجلس یازدهم باید تدوین قانون انتخابات مجلس و ریاست جمهوری و حتی شورای شهر باشد که شرایط دقیق کاندیداها را ترسیم نماید که هر فرد بیکار و از منزل رانده شده هوس نامزدی نکند و برای همیشه این باب بسته شود تا این همه هزینه برای نظام و مقابله با شورای محترم نگهبان ایجاد نشود.
2913---0912