پلمب واحد لابراتوار دندانسازی غیرمجاز در اردبیل

پلمب واحد لابراتوار دندانسازی غیرمجاز در اردبیل  9 اردیبهشت-99
این شیوه مبارزهبا کرونا در مورد نیروهای غیر خودی می باشد.
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: یک واحد دندانسازی در اردبیل به‌دلیل دخالت غیرمجاز در امور دندانپزشکی پلمب شد.
پلمب واحد لابراتوار دندانسازی غیرمجاز در اردبیل
روزبه مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: یک واحد دندان‌سازی فعال در مرکز شهر که به‌شکل غیرمجاز و مخفیانه در حوزه دندانپزشکی فعالیت می‌کرد با حضور کارشناسان اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و با هماهنگی نیروی انتظامی استان پلمب شد.
وی افزود: این واحد دندانسازی که در امور دندانپزشکی دخالت می‌کرد و به شکل مخفیانه فعالیت داشت از سوی اداره درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل مورد کنترل قرار گرفت که نهایتا روز گذشته پلمب شد.
مدیر نظارت و اعتباربخشی امور درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل تصریح کرد: چندین واحد متخلف در حوزه‌های پزشکی و پیراپزشکی در اردبیل تحت نظر بوده و به‌زودی با کلیه متخلفان برخورد می‌شود.
وی بیان کرد: عموم همشهریان توجه داشته باشند که برای مسائل پزشکی و درمانی خود باید به مراکز و واحدهای مجاز و مورد تائید دانشگاه علوم پزشکی مراجعه کنند که در غیر این صورت ممکن است عواقب جبران‌ناپذیر جسمی برای آنان به‌وجود آید.
مقدم گفت: از عموم همشهریان عزیز تقاضا داریم در صورت اطلاع از تخلف در حوزه‌های درمانی یا دخالت‌های غیرمجاز افراد فاقد صلاحیت، موارد را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت و درمان و یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گزارش دهند.