شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 886 نفر رسید

شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 886 نفر رسید   13 اردیبهشت-99
معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: شمار مبتلایان به کرونا در استان هرمزگان با 36 نفر افزایش در روز جمعه 12 اردیبهشت‌ماه به 886 نفر رسید.
شمار مبتلایان به کرونا در هرمزگان به 886 نفر رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمود حسین پور امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای خلیج فارس اظهار کرد: تا امروز از 6 هزار و 403 نفر در استان هرمزگان آزمایش ابتلای به کرونا گرفته شده است که با احتساب نتیجه مثبت تست 36 نفر در روز جمعه 12 اردیبهشت‌ماه، شمار کل مبتلایان به این بیماری از ابتدای شیوع آن تاکنون به 886 نفر رسیده است.
وی افزود: هر 36 مثبت امروز تست کرونا در استان متعلق به شهرستان بندرعباس بوده است.
معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان این که هم‌اکنون ۴۴۶ نفر از مبتلاشدگان تحت مراقبت خانگی دارند، افزود: ۴۲ نفر در مراکز تکمیل درمان (نقاهت‌گاه‌ها) حضور دارند و ۲۳ بیمار هم در بیمارستان‌های استان بستری هستند.
حسین پور خاطرنشان کرد: خوشبختانه طی یک روز اخیر هیچ موردی از فوت براثر کرونا در استان وجود نداشته و مجموع جان‌باختگان همان ۲۶ نفر است.
وی در بیان شمار مبتلا شدگان هر کدام از شهرهای استان نیز عنوان کرد: بندرعباس: ۶۰۶ نفر، میناب: ۹۰ نفر، کیش: ۵۲ نفر، قشم: ۴۳ نفر، بندرلنگه: ۲۶ نفر، حاجی‌آباد: ۲۵ نفر، رودان: ۱۸ نفر، پارسیان: ۱۲ نفر، بندرخمیر: ۶نفر، بستک: ۶ نفر و جاسک: ۲ نفر از ابتدای شیوع کرونا تاکنون متبلای به این بیماری داشته است.