هرمزگان در بحران کرونا/ ۱۹۲مبتلا و ۳ فوتی در ۸ خرداد

هرمزگان در بحران کرونا/ ۱۹۲مبتلا و ۳ فوتی در ۸ خرداد9 خرداد-99
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در ۲۴ ساعت اخیر ۱۹۲ نفر مبتلای قطعی به کرونا در این استان شناسایی و ۳نفر نیز در اثر ابتلا به این بیماری فوت شده‌اند.
هرمزگان در بحران کرونا/ ۱۹۲مبتلا و ۳ فوتی در ۸ خرداد
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دکتر حسین فرشیدی امشب در گفت‌وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: جمع کل بیماران حاد تنفسی در هرمزگان به ۳۳۶۲ نفررسیده که ۲هزار و ۹۷۰ نفر از آنها بهبود یافته و از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
وی افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۱۶هزار و ۷۸۵ تست کرونا در استان انجام شده است که با احتساب ۱۹۲ مورد مثبت ۲۴ ساعت اخیر، شمار کل مبتلایان به کرونا به ۳هزار و ۱۹۹نفر رسید.
رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: ۱۹۲ مبتلای یک روز اخیر در هرمزگان شامل ۷۲ نفر در بندرعباس، ۴۹ نفر در رودان ۴۹، ۲۸ نفر در میناب، ۱۴ نفر در بندرخمیر، ۱۳ نفر در بندرلنگه، ۹ نفر در قشم، ۳ نفر در پارسیان، ۲ نفر در حاجی‌آباد، ۱ نفر در بستک و ۱ نفر در جاسک بوده است.
دکتر فرشیدی در توضیح ۳ مورد فوتی ۲۴ ساعت اخیر نیز عنوان کرد: مرد ۳۴ساله  از بندرعباس با سابقه بیماری سندروم داون و مصرف دخانیات، مرد ۶۵ ساله از قشم با سابقه فشار خون بالا و زن ۴۳ساله پرستار بیمارستان کودکان بندرعباس، بدون بیماری زمینه‌ای در یک روز اخیر در اثر ابتلا به کرونا جان باخته‌اند و کل فوتی‌ها به ۴۳ نفر رسید.