پیام های دروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان


دروغ نامه  کیهان  7 خرداد - 99
پیام های دروغ  اوین  نامه کیهان و خوانندگان
* اقتدار نیروهای مسلح کشورمان را به رهبر معظم انقلاب تبریک عرض می‌کنیم که با صلابت نفتکش‌هایمان را در برابر دیدگان ترسان شیطان بزرگ به آمریکای لاتین رساندند و جرأت واکنش را از آن‌ها گرفتند. کسانی هم که می‌گفتند دنیا دنیای مذاکره است دیدند که این اقتدار است که پیشرفت می‌آورد نه مذاکره و دادن همه چیز
برای هیچ.
عسگری
*
به اقتدار نیروهای مسلح کشورم به خاطر فروش نفت در بیخ گوش آمریکا و وارد کردن طلا در ازای آن به ایران افتخار می‌کنم. این اقتدار به دست آمده از مقاومت فعال است و جا دارد هر ایرانی به خود ببالد.
7424---0936
*
یکایک دقایق اخیر نشان می‌دهد در موشک باران پایگاه آمریکایی‌ها در عین‌الاسد ضربه مغزی وارده به ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا شدیدتر از ضربه مغزی وارده به سربازان آمریکایی بوده است.
2977---0933
*
ضمن تبریک عید سعید فطر به نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، عرض می‌کنم مردم از شما انتظار مجلسی پویا، زنده، قاطع و به دور از هرگونه هیاهو دارند. امیدوارم با صلابت و قاطعیت کاستی‌های مجلس دهم را که یکی از ضعیف‌ترین مجلس‌ها در این چهار دهه بود برطرف کنید، از یاوه‌گویی‌ها نهراسید و مجلس را به جایگاه اصلی خود که خانه ملت است برسانید.
سوری
*
به نمایندگان مجلس یازدهم تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانند فرهنگ دهه 60 را در رفتار و گفتار و قانون‌گذاری که از دوره سازندگی به فرهنگ لیبرالی تغییر کرد به حالت اول برگردانند که همه مشکلات ان‌شاءا... برطرف خواهد شد.
طباطبایی
*
امیدوارم مجلس یازدهم منشأ خیر و برکات برای مردم کشور شود و مجلس را به جایگاه اصلی آن که در رأس  امور است ارتقا دهد. مردم از عملکرد مجلس دهم راضی نیستند چرا که در برابر دولتمردان ناکارآمد واکنش درخور توجهی نداشت و اکثریت آن بیشتر به وکیل‌الدوله شبیه بودند تا وکیل‌المله؟!
علیمردانی
*
در فرهنگ اسلامی اساسا رقابت در مناصب نه قبل از انتخابات و نه بعد از آن مفهومی ندارد. هرکس خود را شایسته مسئولیتی می‌داند نامزد می‌شود و اگر مورد اقبال واقع شد مسئولیت سنگینی بردوش اوست که باید عمل کند و با سایر منتخبان بسیار صمیمی همکاری می‌کند و اساسا در جامعه دینی رقابت برای مناصب و ... نیست. امید است مجلس از این گونه رقابت مبرا باشد. البته رقابت در حسنات بسیار پسندیده و مورد تاکید معارف دینی است.
نیک طبع
*
معتقدم برخورد با سیاسیون فاسد و واداده در مقابل غرب شاید مهم‌تر از برخورد قضایی با مفسدین اقتصادی باشد چرا که این جماعت جاده صاف‌کن دیگر مفسدین در دیگر عرصه‌ها هستند.
3107---0902
*
یک انتقاد دانشجویان در دیدار اینترنتی با رهبر معظم انقلاب به دلم خیلی نشست و آن این بود که اعلام کردند صدا و سیما به روابط عمومی دولت تبدیل شده و سطح رسانه ملی با این کار افت شدید پیدا کرده است.
4326---0939
*
قدرت بخش مولد شرکت‌های دانش‌بنیان در تولید محصولات کشاورزی به حدی است که قادر به تولید 13 تا 15 هزار تن محصولات بوده و نیازی به واردات نیست ولی دولت با اختصاص ارز برای واردات مشابه همان تجهیزات نیمی از شرکت‌های دانش‌بنیان را به حالت تعطیل درآورده است. متأسفانه در دولت کسانی وجود دارند که مخالف تولید در داخل هستند و جلوی پیشرفت کشور را گرفته‌اند.
0291---0918
*
چادر حجاب برتر است چرا باید با این قیمت‌های بسیار بالا و کمرشکن در نمایشگاه حجاب و عفاف و فروشگاه‌ها عرضه شود؟ بسیاری از خانواده‌ها با این تورم، گرانی، بیکاری و... از تهیه آن ناتوان می‌شوند.
9239---0922
*
کاسب هستم و در کنار دانشگاه آزاد اراک مغازه دارم. به دلیل تعطیلی دانشگاه‌ها بدهی بالا آورده‌ام و نمی‌توانم اقساط بانک را بپردازم. متاسفانه به جای اینکه مهلت بدهند تهدید می‌کنند. چرا مسئولین به فکر ما مردم بیچاره نیستند و فقط حرف می‌زنند.
ونکی
*
سه سال است که کارت ملی را برای تعویض تحویل داده‌ام ولی هیچ خبری از صدور آن نیست. چرا؟ فقط می‌خواستند هزینه‌ها را از مردم بگیرند؟!
8834---0911
*
با توجه به شیوع کرونا، چرا در همه تاکسی‌های خطی تهران، امکانی فراهم نمی‌شود که همانند تاکسی‌های خط مترو صادقیه- میدان پونک، با کارت مترو بتوان کرایه را پرداخت کرد؟!
1003---0912
*
وقتی ایستگاه مولوی خط 7 افتتاح شد مقرر گردید هر ماه یک ایستگاه افتتاح شود. با گذشت 6 ماه از آن تاریخ هیچ ایستگاهی افتتاح نشد تازه با درخواست مردم محل، شرکت مترو پاسخ داده (99/2/20) در سال جدید که 2 ماه آن سپری شد 11 ایستگاه افتتاح خواهد شد ولی کی معلوم نیست شاید منظورشان 99/12/29 باشد!
3949---0912
و 8942---0912
*
نرخ حق بیمه اختیاری واقعا وحشتناک شده بنده که یک کارگر روزمزد فصلی هستم از کجا بیاورم ماهیانه 615 هزار تومان حق بیمه بپردازم.
8273---0914