بامداد پنجشنبه مرگبار در کرمان


بامداد پنجشنبه مرگبار در کرمان  8خرداد-99
بیش از 4 دهه است که جاده های غیراستاندارد مرگبار بطور تصاعدی تولیدمرگ کرده اند نه اینکه اقدام مناسبی از سوی حاکمان دزد و غارتگرایران ویران نشده است که حتی مقام مسئول پاسخ گویی دراین مورد وجود نداشته است . زیرا جناح ها و باندهای دزد و غارتگر بشدت درگیر رقابت برای قبضه قدرت و انحصاری کردنش می باشند . برای همین افتتاح مجلس ارتجاعی- کودتایی – نامشروع دوره یازدهم از ابتدای شروع درحال خط ونشان کشیدن مقابل رئیس جمهور دکوری و دولت است . برای اینکه در فکر چگونه مصادره کردن پست ریاست جمهوری 1400 است.



بامداد پنجشنبه مرگبار در کرمان
عکس تزئینی است

ایسنا/کرمان مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان گفت: حوادث بامداد امروز پنجشنبه در شهر کرمان، ۸ کشته و مصدوم بر جای گذاشت.
"رضا میرزایی" در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه در اولین ساعت امروز پنجشنبه هشتم خردادماه هم زمان دو مورد تصادف شدید در شهر کرمان‌ رخ داد، گفت: اولین حادثه که در خیابان شریعتی (چهارراه کاظمی) شهر کرمان رخ داد، در ساعت ۵۸ دقیقه بامداد گزارش شد.
وی افزود: در این حادثه دو دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ و پراید به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بلافاصله بعد از اعلام این حادثه تیم‌ اطفای حریق و امداد و نجات این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۱ به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ادامه داد: در این حادثه چهار نفر سرنشینان این دو خودرو، محبوس شده بودند که بلافاصله آتش‌نشانان نسبت به خروج مصدومان از داخل خودرو اقدام کردند.
میرزایی با بیان اینکه حادثه دیگر به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمان اطلاع داده شد، تصادف شدید دو دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و ساینا در محور هفت باغ علوی تیر شماره ۴۸ بود، گفت: این حادثه منجر به فوت ۳ نفر و مصدومیت شدید یک نفر از سرنشینان خودرو پژو ۴۰۵ شده بود.
وی زمان وقوع این حادثه به ستاد فرماندهی ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی را همزمان با حادثه اول اعلام کرد و گفت: دو دستگاه خودروی امداد و نجات و اطفای حریق این سازمان از ایستگاه‌های شماره ۹ و ۳، بلافاصله در محل حاضر شدند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری افزود: به علت شدت حادثه، سرنشینان خودروی پژو ۴۰۵، در خودرو محبوس شده بودند که توسط آتش‌نشانان از بین آهن‌پاره‌های خودرو خارج شدند.
میرزایی خاطرنشان کرد: همچنین توسط آتش‌نشانان اقدامات اولیه برای پیشگیری از حریق احتمالی در هر دو حادثه انجام گرفت.