پیام های دروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان


دروغ نامه کیهان 8 تیر -99
پیام های دروغ وساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان
* سالنی که امروز (99/4/7) رئیس محترم قوه قضائیه و معاونین دستگاه قضا برای گفت‌وگوی غیر حضوری با رهبر معظم انقلاب شرکت کرده بودند بسیار ساده حتی موکت آن رنگ پریده بود. امیدوارم این رویه به دولت و قوه مقننه نیز سرایت کند و از تجمل‌گرایی با بیت‌المال جداً پرهیز شود و این کوچک‌های بزرگ را عملی سازند.
طباطبایی
*
ضمن تشکر از اقدامات تحسین‌برانگیز رئیس محترم قوه قضائیه، ای کاش مسئولین دولتی نیز همانند ایشان به اقدامات اساسی و تحول‌آفرینی دست می‌زدند و گره‌ای از مشکلات اقتصادی را به جای شعار و حرف زدن باز می‌کردند که جوانان تحصیل کرده بیکار 27-8 ساله سر و سامانی می‌گرفتند.
آخوندی
*
شیطان بزرگ آمریکا آخرین دست و پا را می‌زند و برای نجات خود از مشکلات اقتصادی و اعتراض‌های گسترده مردم خود در کشور عراق اقدام به ماجراجویی علیه حشدالشعبی کرده و در ایران هم از طریق عوامل خود پروژه مذاکره را دنبال می‌کند. ولی به خواست خداوند هیچ برگ برنده‌ای نخواهد داشت.
8688---0938
*
رئیس‌جمهور در جدیدترین اظهارنظر به اروپایی‌ها گفتند مراقب باشید در دام آمریکا نیفتید! جای بسی تأسف است که هنوز تصور می‌کنید اروپا جدای از آمریکا است! آقای رئیس‌جمهور! این شما هستید که در دام اروپای خبیث بدعهد و آمریکای جنایتکار قرار گرفته‌اید. آنها یک هدف را دنبال می‌کنند و آن فروپاشی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که ان‌شاءالله این آرزو را مثل اسلافشان به گور خواهند برد!
نیکنام
*
در این چند سال از دولت مرتب انفعال دیده‌ایم امیدواریم مجلس جدید برای خروج کشور از پروتکل الحاقی و برجام کاری بکند تا جلو زیاده‌خواهی‌های غرب گرفته شود.
0049---0911
*
در سالگرد شهادت شهید بهشتی و 72 تن از یاران او با خدای خود پیمان می‌بندیم که در این راه در برابر دشمنان انقلاب راست قامت و استوار بایستیم و این راه رستگاری را تداوم خواهیم داد.
8495---0911
*
هر کسی می‌داند که مالیات بر سود سرمایه‌هایی مثل خانه و خودرو، باعث کنترل قیمت‌ها و جهش تولید می‌شود. دولت چرا این سیاست را اجرا نمی‌کند، تا مردم این همه گرانی را تحمل نکنند؟
س-م
*
از دستگاه قضایی تقاضا داریم مسئولان ایران‌خودرو و سایپا را به خاطر عدم پایبندی به قراردادهای مرتبط با فروش خودرو، محاکمه نمایند.
9653---0912
*
ساکن میدان قزوین- خیابان سینا- خرمشهر جنوبی کوچه شهید عظیمی هستم. از مزاحمت‌های آزاردهنده بعضی همسایگان از قبیل صدای بلند موسیقی و ناهنجاری در محیط زندگی آسایش نداریم. چرا نیروی انتظامی با این متعرضان به حقوق شهروندی برخورد نمی‌کند؟
محمدزاده
*
اول اسفند 98 برای سفر به مشهد مقدس از دفتر زیارتی اقصی نبی میدان هفت حوض مبلغ دو میلیون و هفتاد هزار تومان بلیط خریدم. پس از شیوع بیماری کرونا و لغو سفرها متأسفانه تاکنون موفق به دریافت وجه خود نشده‌ام هر چه پیگیری هم می‌کنم بی‌نتیجه است. از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
عباسی
*
در سال 1369 در تعاونی مسکن فرهنگیان شهر تهران برای ساخت مسکن ثبت‌نام نمودیم از مجموع 880 نفر طی سی سال اخیر 808 نفر صاحب خانه شدند و 72 نفر از قلم افتاده‌اند که همه این افراد بازنشسته شده‌اند از وزیر آموزش و پرورش و متولیان امر درخواست می‌شود برای رضای خدا وضعیت مسکن این عده را روشن کنند.
جمعی از اعضای تعاونی مسکن فرهنگیان شهر تهران
*
فروشگاه وابسته به وزارت اقتصاد و دارایی در شهرستان ارومیه سه ماه قبل وعده فروش لپ‌تاپ قسطی داده بود، ولی در عمل هیچ خبری نیست. وقتی از عهده انجام کاری برنمی‌آیند چرا در شهروندان توقع ایجاد می‌کنند؟
4192---0914
*
طی بیش از 39 سالی که از قطار مسافربری استفاده می‌کنم به یاد ندارم که قطاری از مبدأ با تأخیر حرکت کرده باشد آن هم بیش از 2 ساعت! ولی قطار 720 تهران کرمان پنج‌شنبه 99/4/5 از ساعت 19/40 دقیقه با 2 ساعت و 10 دقیقه تأخیر در ساعت 21/50 دقیقه حرکت کرد. چرا؟
2842---0910
*
به علت نبود نظارت و کنترل هر روز شاهد افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها هستیم. معلوم نیست تا کجا قرار است این قیمت‌ها بالا بروند. سمی که دو هفته قبل برای سمپاشی باغ انگور به قیمت 80 هزار تومان خریداری کردم در تاریخ 99/4/2 برای سمپاشی دوم همان را با زحمت خریدم 250 هزار تومان! چرا دولتی‌ها این دردهای ما را نمی‌شنوند؟
0811----0914
*
چرا حق مسکن و اولاد و همسان‌سازی مستمری‌بگیران تامین اجتماعی اجرا نمی‌شود؟
9795---0905
*
بعد از انقلاب 20 سال تلاش شد تا نصب قیمت روی اجناس قانون شود ولی باز دست‌هایی در کار است که می‌خواهند قیمت روی کالاها حذف بشود و این جماعت به سودشان برسند.
1154---0937
*
مدتی است آب آشامیدنی داخل لوله‌های شهری شهر اصفهان بدطعم و بی‌کیفیت شده به‌طوری که چای درست شده از این آب قابل نوشیدن نیست و مجبوریم آب معدنی به قیمت گزاف بخریم. چرا مسئولین شهر رسیدگی نمی‌کنند؟
2143---0913
*
یک مسئول باید خیلی دور از مردم باشد که به‌جای عذرخواهی از ملت بابت ناتوانی و سوءمدیریت خود و دولت بگوید اگر ما نبودیم مردم باید مسکن و خودرو را به قیمت صد برابر قیمت امروز می‌خریدند.
4904---0912