احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در استان زنجان

احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در استان زنجان  11 –تیر-99
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از احتمال وقوع رگبار محلی همراه با رعد و برق از امشب تا صبح فردا خبر داد و گفت: هواشناسی برای روزهای جمعه و شنبه وضعیت جوی پایدار همراه با وزش باد به هنگام بعد از ظهر را پیش‌بینی کرده است.
احتمال وقوع رگبار و رعد و برق در استان زنجان
رسول همتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان وضعیت جوی امروز استان را صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی و اظهار کرد: این وضعیت جوی از بعد از ظهر با وزش باد به نسبت شدید همراه با افزایش ابر تغییر خواهد کرد.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان از احتمال وقوع رگبار محلی همراه با رعد و برق از امشب تا صبح فردا خبر داد و تصریح کرد: هواشناسی برای روزهای جمعه و شنبه وضعیت جوی پایدار همراه با وزش باد به هنگام بعد از ظهر را پیش‌بینی کرده است.
وی به کاهش دمای حدود سه درجه‌ای پیش‌بینی شده برای استان زنجان تا فردا اشاره کرد و افزود: این روند کاهشی از روز جمعه، دوباره افزایشی خواهد بود.
همتی با بیان اینکه بالاترین دمای ثبت شده طی 24 ساعت گذشته در استان زنجان با 35 درجه بالای صفر از گیلوان گزارش شده است، ادامه داد: پایین‌ترین دمای این بازه زمانی با 11 درجه بالای صفر در صائین‌قلعه ثبت شده است.
مدیرکل هواشناسی استان زنجان نوسان دمایی شهر زنجان را طی روز گذشته 15 درجه اعلام و تصریح کرد: زنجان طی 24 ساعت گذشته دمایی بین 16 و 31 درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.