پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان

  دروغ نامه  کیهان  8 مهر - 99

پیامک های ساختگی ودروغ اوین نامه کیهان و خوانندگان 



* عکسی از سردار سلیمانی در ترک موتور که عازم سرکشی به مناطق عملیاتی است مشاهده کردم. خدا شاهد است که اشک از چشمانم جاری شد. این شهید مخلصانه دنبال انجام وظیفه بود. او از دنیا هیچ چیز نخواست.

8853---0921
*
آقای روحانی ریاست محترم جمهوری گفته‌اند کاخ سفید را لعن و نفرین کنید. ما عرض می‌کنیم شما فرموده بودید فقط 20 تا 30 درصد مشکلات کشور مربوط به مسائل خارجی است!
5485---0912
*
آقای رئیس‌جمهور! آیا به ما حق نمی‌دهید در کنار لعنت به کاخ سیاه و اعوان و انصارش، به آنهایی که گفتند امضای کری تضمین است، اوباما مؤدب است، ما زبان دنیا را بلدیم و این همه خسارت را به خاطر اعتماد به همان دولت مستحق لعنت آمریکا به کشور تحمیل کردند.
6960---0936
و 2846---0935
*
آقای رئیس‌جمهور گفتند مردم باید کسانی را که در کاخ سفید آمریکا ساکن هستند لعن و نفرین کنند ایشان که مدعی هستند زبان دنیا را بهتر از دیگران بلدند بفرمایند با چه زبانی و چگونه لعن و نفرین بفرستیم؟
6712---0935
*
لحظه شماری می‌کنم عمر این دولت بی‌تدبیر هر چه زودتر به پایان برسد و همگان نجات پیدا کنیم. تحمل این دولت واقعاً سخت و آزار دهنده شده است.
4394---0903
و 6043---0916
*
واعظی گفته رئیس‌جمهور به خاطر دستور ستاد ملی کرونا در مجلس حاضر نمی‌شود!!! یعنی ستاد ملی مقابله با کرونا درباره رؤسای قضائیه و مقننه که دائم بین مردم و پیگیر مسائل آنها هستند نظری ندارد؟! به نظر می‌رسد دولت بهانه خوبی برای کارنکردن پیدا کرده است.
8688---0938
*
وقتی دولت در میان این همه گرانی وحشتناک دقیقاً در ابتدای فصل کشاورزی، کود و سم را چند برابر گران می‌کند، به طوری طبیعی این سؤال پیش می‌آید که دولت به دنبال چه اهدافی است!
9654---0937
*
یکی از خوانندگان روزنامه از طریق این ستون اعلام کرده بود برجام کلاهی بود که آمریکا بر سر دولت آقای روحانی و نه ملت ایران گذاشت. ولی واقعیت این است که برجام کلاهی بود که بر سر ملت ایران گذاشته‌اند.
8744---0912
*
آل سعود خبیث در آینده‌ای نزدیک با سیلی نیروهای جبهه مقاومت از مستی باده ثروت خارج خواهند شد و آن روز آمریکا واروپا نخواهند توانست نجاتشان بدهند. در آن روز در پی سوراخ‌های موش هستند که پناه ببرند. آن روز دیر نخواهد بود.
6196---0915
*
دولت برای مدیریت شیوع موج جدید ویروس کرونا حاضر نشده طرح ترافیک تهران را لغو کند. مجریان سیما نیز ماسک نمی‌زنند. این دوگانگی‌ها مردم را در باور کردن توصیه‌های بهداشتی مسئولان دچار تردید می‌کند.
4387---0930
*
آیا فتنه‌گری نماینده ناکام مجلس سابق در خصوص واکسن آنفلوآنزا تشویش اذهان عمومی نیست؟ آيا دستگاه‌های مسئول نباید از او حساب بکشند؟!
8857----0992
*
بنا به اعتقاد ما مسلمانان زمین هیچگاه از حجت خدا خالی نیست و در غیبت امام زمان(عج) کسب فیض از حجت خدا از طریق اطاعت از نایب امام زمان(عج) راه مشخص است و خداوند ما را در پیمودن این مسیر کمک خواهد کرد.
3107----0902
*
اگر کسی صحنه‌های زجر و محرومیت‌های یمن را مشاهده کند و از غصه دق کند جای ملامت ندارد. نباید بی‌تفاوت بود و دست روی دست گذاشت. حتی اگر آنان برادران و خواهران دینی ما نبودند انسان و همنوع ما که هستند. باید شماره حساب و شیوه‌های دیگری برای رساندن کمک‌های نقدی و غیرنقدی اعلام شود.
2842----0910
و 4958----0916
*
بیشتر تولیدات داخلی در ابتدا از کیفیت خوبی برخوردار هستند ولی پس از مدتی که محصول فروش رفت به یکباره کیفیت آنها افت پیدا کرده و برعکس قیمت افزایش می‌یابد. این وضعیت در مواد و محصولات غذایی بیشتر دیده می‌شود. باید علت‌یابی کرد و درصدد رفع این نقیصه برآمد.
2143----0913
*
مسئولین دائم می‌گویند مردم نگران کالاهای اساسی نباشند به اندازه کافی و با ارز 4200 تومانی هست. پس چرا برنج هندی 10 کیلویی بالای 200 هزار تومان فروخته می‌شود؟! مجلس جلوی این آشفته بازار را بگیرد.
9745----0913
*
طیف تشیع‌انگلیسی در حرم حضرت معصومه‌ (سلام‌الله‌علیها) تا پاسی از شب برای مشوش کردن ذهن بانوان به ویژه دختران علیه جمهوری اسلامی و ولایت فقیه درباره بسته شدن حرم‌ها و... شبهه‌پراکنی و ترویج خرافات درباره کرونا و.... می‌کنند! ‌مسئولین مربوط در آستان مقدس حضرت فاطمه
معصومه علیهاالسلام با این شبهه‌افکنان برخورد نمایند.
3356----0919
*
مبلغ 7 میلیون تومان حق جانبازی بنده از سال 89 تا امروز پرداخت نشده است. این پول در آن زمان قیمت یک دستگاه پراید بود.
4958----0916
*‌
ما 4 سال است که ساکن مجتمع مسکونی عقاب، واقع در منطقه 22 شهرداری، خیابان شهید برادران وفایی (روبه‌روی درب غربی ورزشگاه آزادی) هستیم. لیکن کماکان گذر ارتباطی بین مجتمع‌ها و خیابان‌ شهید وفایی،‌ فاقد آسفالت، نامگذاری و امکانات بهداشتی مثل سطل زباله و... است. و بعضا محل تخلیه نخاله‌ها نیز شده است. در این شرایط کرونایی و تردد فرزندانمان در مسیر، گرد و غبار سلامتی آنها را تهدید می‌کند. از مسئولین شهرداری منطقه درخواست رسیدگی داریم.
جمعی از اهالی محل
*
با توجه به اجرای همسان‌سازی حقوق از مهرماه 99 شایسته است نمایندگان پیگیری نمایند که معوقه 6 ماهه اول سال نیز توسط دولت به حساب کارمندان واریز شود.
ایرانپور- مبارکه
*
با مراجعه به بنگاه و تعیین منزل اجاره‌ای و مبلغ رهن و اجاره ماهانه، روز بعد برای امضا و نهایی کردن قرارداد مراجعه کردیم که با افزایش قیمت دلار، موجر از امضای قرارداد منصرف شد! و علت آن را افزایش 2-3 هزار تومانی دلار عنوان کرد؟! این چه تدبیر و مدیریتی است که دلار که نقشی در مسکن، حبوبات و لبنیات و... ندارد، کاری کرده‌اند که با تکان خوردن آن بهای تمامی کالاها و خدمات افزایش پیدا می‌کند. ولی وقتی نرخ ارز پایین می‌آید خبری از کاهش قیمت‌ها نیست؟! مجلس و دستگاه قضایی به داد ملت از عملکرد ناصواب دولتمردان رسیدگی کنند.
معتمدی
*
از شرکت متروی تهران درخواست می‌شود همت کنند و ایستگاه‌های خط 7 شهید محلاتی، میدان قیام و 17 شهریور را که با خط 6 اتصال دارد به برکت هفته دفاع مقدس افتتاح و مسافران چند ساله این مسیر را خوشحال
نمایند.
6960---0936
و 4780---0938 و 6455---0910 و 2842---0910
پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳
*‌
در پاسخ به مطلب مندرج در آن جریده وزین مورخ 99/06/22 در خصوص «هزینه‌های اضافی خارج از اولویت نیازهای منطقه» ضمن تشکر از شهروندان محترم در خصوص اعلام مشکلات محلی و شهری به آگاهی می‌رساند: بنا بر گزارش کارشناسی معاونت حمل و نقل ترافیک شهرداری منطقه 13، با عنایت به مسیر باریک، کوهستانی و همچنین خطرآفرینی معابر پارک جنگلی سرخه‌حصار و به جهت رفاه حال هرچه بیشتر شهروندان محترم،‌ هر ساله حداقل یکبار یا دو بار (فروردین و شهریور) اقدام به خط‌کشی ترافیکی سرد در این محدوده می‌شود.