تمایل سعودی‌ها برای سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی از طریق بحرین

 تمایل سعودی‌ها برای سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی از طریق بحرین  8-دی-99

این تمایل سرمایه گذاری عربستان در اسراییل بخشی از دستآورد اعمال سیاست تبلیغاتی پوشالی نابودی ومحو اسراییل وحتی تهدید موشکی عربستان به ساقط شدن از رژیم تروریستی ولایت فقیه است.

تمایل سعودی‌ها برای سرمایه‌گذاری در فلسطین اشغالی از طریق بحرین

تهران- ایرنا- سعودی‌ها که علاقه زیادی به علنی کردن هر چه زودتر روابط خود با رژیم صهیونیستی دارند برای سرمایه‌گذاری در امور زیر بنایی این رژیم از طریق بحرین ابراز علاقه کرده‌اند.

به گزارش امروز (دوشنبه) ایرنا،  پایگاه خبری عربی 21 به نقل از شبکه رادیویی کان فاش کرد که شرکتهای سعودی در بخشهای مختلف علاقه مند به سرمایه گذاری در اسرائیل از طریق بحرین هستند.

این منبع اظهار داشت که این شرکت ها جلساتی را در منامه،  پایتخت بحرین برگزار کردند تا این موضوع را بررسی کنند.

کان افزود که تعدادی از این شرکت ها متخصص در زمینه فناوری هستند و مایلند از فرصت سازش با اسرائیل استفاده کنند.

این کانال اسرائیلی به نقل از فردی که در این جلسات شرکت کرده است، گفت: به نظر می رسد که اوضاع در عربستان سعودی در حال تغییر است.

وی افزود که اگرچه دولت سعودی هیچ توافق عادی سازی با رژیم صهیونیستی را امضا نکرده  اما سالهاست که هیچ عکس العملی در برابر کشورهایی که رابطه خود را با صهیونیست ها عادی و کسانی که از سرزمینهای اشغالی فلسطین بازدید می کنند، نشان نمی دهد.

این در حالی است که چندی پیش یک اندیشکده صهیونیستی خبر از حذف مطالب صهیونیسم ستیز در کتاب های درسی مدارس عربستان سعودی داد.

این گزارش در حالی منتشر شد که مقامات آمریکایی از احتمال عادی سازی روابط میان رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی خبر دادند.

 هفته گذشته، جرد کوشنر مشاور ارشد کاخ سفید گفت عادی سازی روابط میان اسرائیل و عربستان سعودی امر "ناگزیر" است.

اقدامات اخیر عربستان حاکی از احتمال عادی سازی روابط ریاض و اسرائیل، به دنبال عادی سازی کامل روابط کشورهای امارات متحد عربی، بحرین، سودان و مغرب با رژیم صهیونیستی است.