پیامک دروغ و ساختگی اوین نامه کیهان و خوانندگان

 

دروغ نامه کیهان  10 دی  -99

پیامک  دروغ و ساختگی  اوین نامه کیهان و خوانندگان

سلام و درود خداوند بر سردار شهید و رشید اسلام و جبهه مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانشان و تمامی شهدای مقاومت. یاد و خاطره و راهشان که جزو بندگان مخلص خدا بودند گرامی باد.
2842---0910 
و 8393---0913
اینکه رسانه‌های معاند فارسی زبان کشورهای غربی اصرار بر خرید ایران از واکسن‌های مشکوک فایزر دارند قطعاً توطئه‌ای پشت آن خوابیده است. مسئولین بهداشتی باید بسیار مراقبت نمایند تا به جای ابرو چشم بیمار را کور نکنند.
1638---0938
امنیت و پیشرفت کشورمان حاصل زحمات و اخلاص سرداران مجاهدی چون حاج قاسم‌ها، طهرانی مقدم‌ها، فخری‌زاده‌ها، زین‌الدین‌ها، باقری‌ها، همت‌ها و... است و ان‌شاءا... برد موشک‌هایمان نیز تا آمریکا برسد که دیگر شیطان‌های کاخ سیاه آمریکا نتوانند نگاه چپ به کشورمان و جبهه‌های مقاومت داشته باشند.
7250---0919 
و 6858---0919
به دانشمندان کشورمان خداقوت و دست‌مریزاد عرض می‌کنم که موفق به ساخت بهترین نوع واکسن مخصوص ویروس کرونا شدند. البته از اصلاح‌طلبان در قدرت گله‌مندیم که به‌جای تمرکز روی واکسن داخلی به فکر خرید واکسن خارجی هستند. چرا در هر کاری کام مردم را می‌خواهند تلخ کنند؟
حجازی
از فرزندان نخبه ایران هم به خاطر ساخت دستگاه تشخیص کرونا و هم ساخت واکسن این ویروس باید تشکر کرد واقعا این عزیزان که برای کشور افتخار آفریدند باید مورد تشویق واقع بشوند.
بیگ‌زاده
ستاد بحران لطفاً شهرهای نارنجی و زرد را با اسم شهرها اعلام کنند تا مردم بلاتکلیف و سرگردان نباشند.
سروی
بهتر نیست مجلس شورای اسلامی ابتدا تبعیض حقوقی داخل دولت را حل کند؟ شرکت‌های دولتی مانند اداره برق، نفت، مجتمع مس چند برابر مراکز تحقیقاتی، دفاعی، هسته‌ای، اداری و... پایه دریافتی دارند. به ویژه مزایای جانبی و کل دریافتی واقعی کارکنان را در نظر بگیرند که حقوق‌های هم رتبه‌ای و جایگاهی چند میلیون اختلاف نداشته باشند.
8922---0912
وقتی کرونا تازه در ایران شیوع یافت بی‌بی‌سی تیتر زد: ایران دومین قربانگاه کرونا در جهان. حالا خودشان صادرکننده کرونای جهش‌یافته به جهان شده‌اند!
8688---0938
از نمایندگان متعهد و انقلابی درخواست می‌شود در بودجه 1400 میزان افزایش مستمری مددجویان و کمیته امداد امام خمینی(ره) به حداقل زیر خط فقر دو میلیون تومان برسانند تا با حداقل‌ها (نان و پنیر و...، دوا و دکترشان) بتوانند زندگی خود را با مرارت اداره کنند.
2646---0916 
و 6960---0936 و 2846---0935
بازنشسته و مستأجر با 80 سال سن هستم. درخواست خرید مسکن ملی برای آبسرد را دارم. کلیه شرایط را داشتم فقط به خاطر سکونت در تهران حذف شدم. چرا؟! از مسئولین امر درخواست رسیدگی دارم.
یک بازنشسته
شرکت مترو در پاسخ خوانندگان کیهان به تاریخ 99/2/20 اعلام کرد در سال جاری 11 ایستگاه از خط 6 و 7 افتتاح می‌شود باگذشت قریب 8 ماه از تاریخ اعلام، گویا 2-3 ایستگاه بیشتر افتتاح نشده است. پس بقیه کی افتتاح خواهند شد؟!
6455---0910
خداوند نگذرد از کسانی که پس از شهادت سیدالشهدای مقاومت سردار دل‌ها توسط یزید زمان ترامپ احمق و شیطان بزرگ، سخن از مذاکره با ابلیس زمان یعنی آمریکا بزنند.
9915---0914
از بانک‌های کشور خواسته شود جلوی جابه‌جایی پول توسط سایت‌های قمارباز را بگیرند. چرا اجازه داده می‌شود ارز از کشور خارج بشود؟
4022---0935
یک میوه‌فروش هستم. عرض می‌کنم اگر روند صادرات میوه به خارج به همین صورت ادامه داشته باشد شب عید امسال مردم سر سفره خود میوه‌ای نخواهند دید و فقط دو دهک بالای جامعه دستشان به میوه خواهد رسید غرض اینکه مسئولین چاره‌ای بیندیشند.
هدایتی
امیدواریم با هوشیاری ملت و انتخاب درست در انتخابات آینده مدعیان دروغین اصلاحات که در قدرت هستند کنار گذاشته شوند و کشور از دست آنان نجات پیدا کند و بتوان عقب‌افتادگی‌هایی را که این جماعت به‌وجود آورده‌اند تا حدی جبران کرد.
9512---0915