. امام جمعه ارومیه: تشکیل کمیته جهادی برای تحقق مطالبات رهبری ضروریست

 امام جمعه ارومیه: تشکیل کمیته جهادی برای تحقق مطالبات رهبری ضروریست6-فروردین-1400

این تحقق مطالبات رهبری ضد مطالبات مردم ومنافع ملی کشور است . برای اینکه خامنه ای رمال نماینده ملت ومدافع منافع ملی نمی باشد.

 امام جمعه ارومیه: تشکیل کمیته جهادی برای تحقق مطالبات رهبری ضروریست

ارومیه- ایرنا- امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: تشکیل و فعال سازی کمیته های جهادی برای بومی سازی شعار امسال و تحقق مطالبات رهبری لازم است و باید در دستور کار مسوولان قرار گیرد

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه افزود: مقام معظم رهبری در سخنرانی نوروزی مطالب مهمی را ارائه کردند که لازم است مسوولان به این مباحث دقت کرده و این مطالبات را عملی کنند.
وی با بیان اینکه امسال سال تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید است گفت: مسوولان و مردم تکلیفشان با نامگذاری سال مشخص شده باید دست به دست هم بدهند و این مساله را عملیاتی کنند.
امام جمعه ارومیه با بیان اینکه مقام رییس جمهوری طبق قانون اساسی پس از رهبری عالی ترین مقام رسمی است و مسوولیت قوه مجریه را جز در مواردیکه برعهده رهبریست برعهده دارد گفت: این موضوع کوچکی نیست و همه باید به میدان بیایند.
وی با اشاره به اینکه دشمن سعی در نا امیدی مردم دارد افزود: هر کاری که دشمن ما را نهی می کند باید درآن مسیر حرکت کنیم و به هر کاری که تشویق کرد باید از آن دور شویم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی گفت: دشمنان هم اکنون تبلیغات سوء و نا امیدکننده ای را در این زمینه دارند که این نشان از اهمیت این موضوع است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان با بیان اینکه اولین مطالبه رهبری نا امید سازی دشمنان است افزود: اصلی ترین مدیریت کشور عبارت است از قوه مجریه که شرایط آن توسط رهبر معظم انقلاب بیان شده است و باید به همین علت در انتخاب دقت کرد. 

وی با اشاره به بحث فضای مجازی و اینکه این بخش توسط مسوولان امر رها شده است گفت: این فضا باید مدیریت شود زیرا این آشفتگی در هیچ مملکتی وجود ندارد .

وی با تبریک فرا رسیدن ۱۲ فروردین روز جمهوری اسلامی نیز گفت: مردم قریب به اتفاق به نظام رای آری دادند و نشان دادند که با آرای خود مردم سالاری نهادینه می شود.

نماز جمعه این هفته ارومیه در مصلی امام خمینی (ره) و بارعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.